NiiN että sellasta D vs vc vs helffit
NiiN että sellasta D vs vc vs helffit
Niin että mitä kannattaa ottaa Dwarffit vastaan vC vaastaan Helffit matsiin dwarffeille
In the grim of darkness,
There´s only war!
JAUZZZZZZAAAAAAAAAAA!
There´s only war!
JAUZZZZZZAAAAAAAAAAA!
- Lihamestari
Ainakin magiapuolustus Runemishteillä ja Runeilla kuntoon. Stonareita, bolttiksia, tykkejä, Gyroja. Myöskin pari 16 Shieldi+HeayA blokki ja missile trooppeja suihkuttamaan ammukisa vihollisen niskaan,
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
- Eltharrion
kannattaa sitten varoa koska 3 hengen pelit on vähän sitä sun tätä.. itse on tullut kokeiltua ja todettua että siinä 2 lahtaa toisensa samalla kun kolmas (usein se jolla on paras tulivoima) vain tulittaa koko ajan kavereita kylkeen loitsuilla bolttiksil ym. ym. kamal.. sitte vastustajat lähtee karkuu ja ampuja voittaa koko pelin
"if a plan does not plan for problems outside the plan, then it isn't a plan at all"
- Prince Ansom
- Prince Ansom
Sullahan tästä parhaan tulivoiman omaamisesta onkin kokemustaEltharrion kirjoitti:kannattaa sitten varoa koska 3 hengen pelit on vähän sitä sun tätä.. itse on tullut kokeiltua ja todettua että siinä 2 lahtaa toisensa samalla kun kolmas (usein se jolla on paras tulivoima) vain tulittaa koko ajan kavereita kylkeen loitsuilla bolttiksil ym. ym. kamal.. sitte vastustajat lähtee karkuu ja ampuja voittaa koko pelin
Ja todellakin magia puolustus kuntoon. ei oo kovin kivaa jos joku vamppyyri pääse hillumaan hand of dustilla sun joukkojen kimppuun. Ei oo nimittän varmaankaan kovin kivaa löytää huippu heroonsa pölykasana
"Ne jotka ylenpalttiseen taikuuteen sortuvat ovat itse juustossa kieriteltyjä juuston makuisia juustopalloja justoliemessä." -Omenapoika