Saako deathguard 3 vai 5 rhinoa armeijaansa?
-
The Bushman
Saako deathguard 3 vai 5 rhinoa armeijaansa?
Saako deathguard 3 vai 5 rhinoa armeijaansa? Tähän kysymykseen haluaisin vastauksen koska minulle on kerrottu molempia tulkintoja. Itse tulkitsen kodexin tekstin niin että 5 rhinoa on maksimi(3xfast,2xtroop). Siksi pyydän kokeneemmilta 40k veteraaneilta apua. Mikä on teidän tulkintanne?
-
Warped Creme
-
Warped Creme
jep.. eikös sitä sitte periaatteessa saa:
2 troopeille
3 fastille
3 heavylle ja
2 hooquulle
?
Noin se mun mielestä menis, vaikkei kukaan nyt koskaan koko armyaan laita rhinoihin, mutta periaatteessa.
2 troopeille
3 fastille
3 heavylle ja
2 hooquulle
?
Noin se mun mielestä menis, vaikkei kukaan nyt koskaan koko armyaan laita rhinoihin, mutta periaatteessa.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
-
bonesripper
Mistä syystä ne nyt sen 3 sais? Tosin tuntuu hölmöltä vähän, että armeija joka on erikoistunut kävelemään saa silti tuon 9 rhinoa maksimissaan armeijaan. Ketä deathguard pelaajaa haittaa jos se menettää fast attack slottinsa ku ottaa perusäijät rhinoihin? Tarina ja säännöt ei täsmää, muuten tossa ei ole mitään vikaa...
jep.. pitäs varmaan olla joku limitti, että vaan maksimissaan sitte 3-4 rhinoa, koska kun se 2 trooppislottia on kuitenki käytetty, niin samantien ottaa niitä sinne rhinoon sitte.. ja ku fast attackejakaan ei pahemmin kulu, ku raptorit ja biket on poissa pelistä..
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
-
Zymeth Salkir Dkhan
-
Warped Creme
bonesripper kirjoitti:Mistä syystä ne nyt sen 3 sais? Tosin tuntuu hölmöltä vähän, että armeija joka on erikoistunut kävelemään saa silti tuon 9 rhinoa maksimissaan armeijaan. Ketä deathguard pelaajaa haittaa jos se menettää fast attack slottinsa ku ottaa perusäijät rhinoihin? Tarina ja säännöt ei täsmää, muuten tossa ei ole mitään vikaa...
No, eihän täydy ottaa 9 rhinoa. Kaikki riippuu miten paljon pelaaja välittää fluffista.
It's not the beard on the outside that counts, it's the beard on the inside - Action Hank
-
bonesripper
Nii no tässä kohdataan tähän normaaliin ongelmaan, jossa fluffista välittäminen on aika paljon pelaajasta kiinni. Oikeastaan ihan hyvä, mutta turnauksissa näistä fluffittomista turnaushirviöarmeijoista tulee aina aika ihmeellisiä kokoonpanoja.Warped Creme kirjoitti:No, eihän täydy ottaa 9 rhinoa. Kaikki riippuu miten paljon pelaaja välittää fluffista.