Skinkkien ase vaihtoehdot
Skinkkien ase vaihtoehdot
Eli mietin vain, että skinkki laatikossa tulee 24 skinkkiä, mutta GW:n sivut eivät anna tietoa siitä saako ne kaikki aseistettua puhallusputkilla, vai onko pakko tehdä 12 keihästä - ja 12 puhallusputkea kantavaa skinkkiä?
Kiitän jo vastauksista.
/Lasse
EDIT: Joo nyt voi poistaa ketjun. Kiitos.
Kiitän jo vastauksista.
/Lasse
EDIT: Joo nyt voi poistaa ketjun. Kiitos.
Viimeksi muokannut LAndE, La 05.03.2005 21:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
- Amazing Slug
- DJ_Silverpig
Lisätäänhän vielä... Javelineilla ei tule osumiseen miinusta liikkumisen johdosta, joten scouttivilla skinkeillä tämä saattaa toimiakin, vaikkakin blowpipeilla ei ole mitään väliä miinuksista, poisonit ne kuitenkin vain woundaavat!Amazing Slug kirjoitti:Joku joka kohtaa paljon skirmishereita, lentureita tai heikkoa mutta kallista T & S 3 väkeä ( esim. fast cavalry).
Possu
On se jännää, että laatikossa tulee 24 äijää, mutta ei kaikille samanlaisia aseita.
Jotta emme unohtaisi yhteisön pyrkimyksiä, todettakoon, että http://www.puppulausegeneraattori.fi parantaa reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen.
-
Ceridan the Green One
Jos niillä on kilpi ja ne pääsee sivuun hyökkäämään, nii kyllä se sauruksia aina auttaa, ku ne saa 5+ armor saven (Hand weapon & Shield)Bondage kirjoitti:Eli 24 javelinia ja skinkkikilpeä bits boxiin. Kuka laittaa skinkeille 6+ saven niiden päätehtävän, ampumisen, kustanuksella?
All my foes share one thing:
They all fear me!
They all fear me!
-
Grand Admiral Prawn
Sotakoneita ne ainakin tappavat lähiksessä. Itse olen huomannut ettei skinkeillä yleensä tule edes ammuttua kun liikkuu mieluummin sen 12". Kilvet ovat ihan hyvä vaihtoehto.
Bondage, ampuminen on plussaa... Skinkkien päätehtävä on manööverointi.
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
Verrataanpa javelina ja blowpipejä
aika harva jättää liikkumatta skinkeillä, ja 6" lyhyt ei pitkälle riitä, joten se multiple pitänee jättää pois, koska 7+ ei enää kelpaa poisonediksi. 6 on aina kutonen, ja niitä tulee niin ja näin, kun taas javelineilla osuu melkein aina se 4+, unohtaen yksinäiset, skirmaajat ja large targetit, jotka vaikuttavat myös blowpipeen yhtä paljon, ellei jopa enemmän.
Itse käytän yhtä kappaletta kumpaakin, ja jos vielä yksi mahtuu, niin sitten vielä yksi javelin ryhmä.
Koodi: Valitse kaikki
kantama javelin 8" blowpipe 12"
bs3 eli molemmat osuu ensin 4+
liikkuu jav. 4+ blowpipe 5+
pitkä jav. 4+ blowpipe 6+
multiple ei ole blowpipe 7+Itse käytän yhtä kappaletta kumpaakin, ja jos vielä yksi mahtuu, niin sitten vielä yksi javelin ryhmä.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
-
Ceridan the Green One
Vain yhtä? huhhu, oonks mä joku skinkki fani? mä käytän kaks unittia blowpipella ja kaks javelinneilla. Mä en jätä liikkumatta skinkeillä, mä tuun takaapäin ja oon nii lähellä ku voi. Se härnää vastustajaa ku tietää että alkaa sataa myrkytettyjä tikkuja. Vähä vaikeempi tietysti ogreille, koska neki liikkuu 6. Ja sitte viel chameleoneja. Ahh, muistan hetken ku ne hävitti kaks stone throwerin ja yhe doomdiverin. Oli hyvä fiilis silloin. Voisin han mä kertoo joka kerran ku ne teki erittäin hyvin, mut se ei kuulu asiaan.
All my foes share one thing:
They all fear me!
They all fear me!
Hmm, hyvää pointtia. Oon ehkä vähän liian urautunut omiin tapoihini, täytynee testata javelineja vaikka ens pelissä. Pelaan ikävän usein wood elffejä vastaan tosin, eli sieltä tulee sitä -1 saveen close rangella kun nuolia alkaa sataa. Se siitä kilvestä sitten eikä welffeillä ole koneitakaan, ja maagit kykkii aina unittien vieressä.Grand Admiral Thrawn kirjoitti:Sotakoneita ne ainakin tappavat lähiksessä. Itse olen huomannut ettei skinkeillä yleensä tule edes ammuttua kun liikkuu mieluummin sen 12". Kilvet ovat ihan hyvä vaihtoehto.
Oman kokemukseni mukaan closiksessa skinkit tosiaan ovat viholliselle pelkkä plussa kun niistä saa niin helposti combat resoa, ja mun southlands-testit on ollu totaalisia katastrofeja. Cohortit sukkaa, eikä horned onejen ridereista ole mihinkään. Jos armeijan average on T2 niin siitä ei hyvä heilu.
Käytän skinkkejä lähes joka pelissä kaksi 12 äijän blowpipe ryhmää. Skinkeissä on se hyvä että hintaansa nähden ne ei ole kalliita esim estämään marchimisen ja pitämään sotakoneet closiksessa kiekan tai pari, ja skirmish screen kroxyjen kanssa toimii hyvin =)