sinitarran kovetus
sinitarran kovetus
Joo tiedän kyllä, että gs on parempaa, mutta tuli tehtyä pari konversiota sinitarrasta enkä saa sitä kovettuun millään. Tietääkö kukaan miten se kovettuis. Niin ja mistä saa green stuffia ja paljon maksaa.
- Blackguard
-
Stenvall
Hmm. Kannattaa repiä se sinitarra irti ja tehdä ne konversiot uudelleen. Tällaset cheapass-hommat on useimmiten kyseenalaisia, ja mielestäni suhteettoman huonojakin vielä. Ainahan voi konvata vaikka käyttämällä purkkaa, joka muuten kovettuu tarraa paremmin, ja silleen. Tosin kunnon vehkeisiin kannattaa panostaa. Työstämisestä tulee kertalaakista tuplasti helpompaa ja mielekkäämpää. Kaiken lisäksi kyseessä on lähes ikuiset työkalut ja GS:säkin riittää vaikka mihin.
-
Pancake
- DJ_Silverpig
- DJ_Silverpig
Sanooko herese miniatures mitään? oiskohan osote ollut heresyminiatures.com, vai meniköhän ihan metsään? Mustan suden sivuilta ton linkin viimestään löytää.DJ_Silverpig kirjoitti:Heresyltä!?Ugluk The Murgluk kirjoitti:Saisi Heresyltä 900 milliä stuffia 20 €... N00bs. Ostakaa sitä. Ei mitään GW...
Niin, tosiaan kuten sanoin, niin heittäkee nyt vesilintua näillä cheapass-trickeillä. En ole itse vielä kuullut yhdenkään "näin-säästät-mahtavat-3€"-tempun oikeasti toimivan. Korvikkeet on jätetty sota-aikaan, nykyään elämme hyvinvointivaltiossa, ja on varaa ostaa vaikka mitä.
- puolisukeltaja
Jaahas, porukka on mielestäsi noobeja jos ei jaksa ruveta netistä tilaamaan GS:ää kun vieressä olevasta GW:n liikkestäkin saa? Onhan tuo halvempaa, mutta onko tuossa postikulut mukana? GW:ltä saa suunnilleen samalla hinnalla 60mm stuffia, joten ei se nyt niin paljon halvempaa ole.Ugluk The Murgluk kirjoitti:Saisi Heresyltä 900 milliä stuffia 20 €... N00bs. Ostakaa sitä. Ei mitään GW...
Tosiaan ei siitä sinitarrasta kannata alkaa mitään konversioita tekemään, säästy paljolta vaivalta jos ostaa vihreää tavaraa.
Joka sanoo on ite. Jättäkää nuo n-alkuiset mölinät jonnekin ihan muualle.
Virallinen GS-blisteri riittää helposti vuodeksi tai pariksi, jos sitä käyttää vain saumojen paikkaukseen ja minimaalisiin konversioihin. Pikemminkin ongelmaksi tulee aineen vanheneminen. Stuffin elinikää voi toki pidentää pistämällä sen jääkaappiin tai pakkaseen ja ottamalla lämpimään vain sen minkä tarvitsee.
Teollisuusmittainen 900 millin siivu / vastaavat patukat sisältävät yli neljä kertaa enemmän ainetta. Olen saanut pari tuollaista menemään, mutta se vaatii kokonaisten ruumiinosien ja figujen skulptaamista sekä jälleenmyyntiä tarvitseville. Jos ei harrasta kumpaakaan, 900-millinen on täysin yliammuttu satsi. Ostakaa kimpassa, jos halukkaita riittää ja joku suostuu hoitamaan tilauspuolen. Yhden hengen normikäyttöön se on aivan liikaa.
Virallinen GS-blisteri riittää helposti vuodeksi tai pariksi, jos sitä käyttää vain saumojen paikkaukseen ja minimaalisiin konversioihin. Pikemminkin ongelmaksi tulee aineen vanheneminen. Stuffin elinikää voi toki pidentää pistämällä sen jääkaappiin tai pakkaseen ja ottamalla lämpimään vain sen minkä tarvitsee.
Teollisuusmittainen 900 millin siivu / vastaavat patukat sisältävät yli neljä kertaa enemmän ainetta. Olen saanut pari tuollaista menemään, mutta se vaatii kokonaisten ruumiinosien ja figujen skulptaamista sekä jälleenmyyntiä tarvitseville. Jos ei harrasta kumpaakaan, 900-millinen on täysin yliammuttu satsi. Ostakaa kimpassa, jos halukkaita riittää ja joku suostuu hoitamaan tilauspuolen. Yhden hengen normikäyttöön se on aivan liikaa.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Jesh. Todellakin juuri sitä, mitä hain.Nurgle Lord Immeli kirjoitti:En ole itse vielä kuullut yhdenkään "näin-säästät-mahtavat-3€"-tempun oikeasti toimivan.quote]
Mulla on toiminut oikein hyvin! Sekotin sitä sinistä uretaanilevyä (vai mitä se nyt sitten onkaan) ja muovi liimaa, niin tuloksena on bluestuff
- NacMacFeegle
Heresystä tuleva tuote on tuoreempaa. GW:llä on ollut (ainakin minun kokemuksieni mukaan) green stuffin kanssa ongelmia pitkien varastossa istumisien kanssa greenstuffin ennenaikainen sitkeäksimeno.puolisukeltaja kirjoitti:Jaahas, porukka on mielestäsi noobeja jos ei jaksa ruveta netistä tilaamaan GS:ää kun vieressä olevasta GW:n liikkestäkin saa? Onhan tuo halvempaa, mutta onko tuossa postikulut mukana? GW:ltä saa suunnilleen samalla hinnalla 60mm stuffia, joten ei se nyt niin paljon halvempaa ole.
Ei tähän voi kyllä sanoa loppukaneetiksi kuin hiton myypiöt (
- Corgimaster
jonka nimi on Tennsoldaten?.....pikkuiselle miniatyyrikaupalle.....
Kannattaa todella käydä hieno kauppa jossa mm. Ospreytä hyllyssä.
Pontu, mu koer, on leidnud elu mõtte,
ta leidis selle kõrgest rohust.
Aga sulle ütlen - vaata parem ette,
su ELU on ohus. -JMKE
ta leidis selle kõrgest rohust.
Aga sulle ütlen - vaata parem ette,
su ELU on ohus. -JMKE
- NacMacFeegle
Jepu.
Siellä On myäs rackhamia ja juurin silloin oli kaikki GW poistomyynnissä muikeaan alennushintaan.
Jos sotataidolle (edit: vasara -> taito) haluatte kyseistä tuotetta markkinoida, valmistajan sivut ovat niinkin ihmeelliset kuin http://www.magicsculp.com/
(Et tainnut A.Kousa yrittää kauhean tosissasi jos tuon missasit
)
Mutta totta, euroopan myynti tapahtuu http://www.greyfunnelline.de/England/start.htm -sivun kautta.
Mutta talouttaan vartioivalle on paljon järkevämpää käydä Tennsoldatenissa seuraavalla stokiksenmatkallaan. Sinne löytää parhaiten sivulta http://www.map.stockholm.se/kartago/ ja kanattaa ihan aikuisten oikeasti ostaa se metrolippu.
Jos sotataidolle (edit: vasara -> taito) haluatte kyseistä tuotetta markkinoida, valmistajan sivut ovat niinkin ihmeelliset kuin http://www.magicsculp.com/
(Et tainnut A.Kousa yrittää kauhean tosissasi jos tuon missasit
Mutta totta, euroopan myynti tapahtuu http://www.greyfunnelline.de/England/start.htm -sivun kautta.
Mutta talouttaan vartioivalle on paljon järkevämpää käydä Tennsoldatenissa seuraavalla stokiksenmatkallaan. Sinne löytää parhaiten sivulta http://www.map.stockholm.se/kartago/ ja kanattaa ihan aikuisten oikeasti ostaa se metrolippu.
Viimeksi muokannut NacMacFeegle, Ti 08.03.2005 00:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tälläisiin "muropaketti" koveeraus aineiden joukkoon voin lisätä sellaisen oma tekoisen mössön jolla olla ei oikeestaan mitään kunnon nimeä ole, mutta itse olen käyttänyt raajojen, päiden yms. kolojen tilkkimiseen.
eli siis mössö valmisetetaan tekemällä, no vaikka muovi rungosta (tai rangasta, en minä nyt muista miksikä sitä sanotaan siis siitä missä figut on kiinni, tai pienois mallit, siis ne muoviset) silppua veitsellä, laitetaan tämä sitten vaikka johonkin astiaan, itse käytin vanhan maalipurkin kantta, ja sinne sitten tursotetaan nestemäistä pienoismalli liimaa, tai siis muoviliimaa, annetaan olla jonkin aikaa huoneen lämmössä, voi sekoitella jos haluaa, ja valmista on.
en oikeestaan suosittele tuota kenellekkään, kunhan tuli mieleen että noinkin voi tehdä..
eli siis mössö valmisetetaan tekemällä, no vaikka muovi rungosta (tai rangasta, en minä nyt muista miksikä sitä sanotaan siis siitä missä figut on kiinni, tai pienois mallit, siis ne muoviset) silppua veitsellä, laitetaan tämä sitten vaikka johonkin astiaan, itse käytin vanhan maalipurkin kantta, ja sinne sitten tursotetaan nestemäistä pienoismalli liimaa, tai siis muoviliimaa, annetaan olla jonkin aikaa huoneen lämmössä, voi sekoitella jos haluaa, ja valmista on.
en oikeestaan suosittele tuota kenellekkään, kunhan tuli mieleen että noinkin voi tehdä..