tossa mä otin vielä mukaan siitä viime topicista jos joku ei ole ehtinyt lukeaJuu kuvat tulee sitten sotuun jos saan pari hyvää kuvaa niistä. voin laittaa myös molemmat örkit samaan kuvaan jos se on parempi asia. Mega armoriin haisu tahna väsäsi liekin ja minä sitten maalasin sen minun harvoilla maaleilla . Ja vielä vähän lisää siitä armorista että olen käyttänyt örkkimäistä vihreää väriä vaikka teemana onkin siniset örkit .
ice ork mega armour!!!
-
nersu the warlord
- Viesti:
ice ork mega armour!!!
siis tässä on uus yritys tosta vanhasta ice orkista mutta nytten on ukkona mega armour. tosa se sit ois haukkukaa jos haluutte mutta samanlaista critiikkiä kuin viime topicissa
. http://img.photobucket.com/albums/v646/ ... 1e3071.jpg
.
tulkaa ihmeessä mun kaikkeen perustuvaan foorumiin. sivu on [url]http://tuubiboard.999.org[url/]
mistäs sitä aloittais... No. mielestäni maali on joka paikassa liian paksua(kannatttaa ohentaa maalia vedellä ennen maalaamista). Base on vähän suttainen mutta sitä saa korjailtua jos on tarpeen. Tuo liekki/mömmö idea oli hyvä
mutta kaipaa hieman hiomista.
Mutta plussaa on se että se on persoonallinen ja että sitä on konvertoitu
Toivottavasti nään tulevaisuudessakin
jää örkkejäsi
Mutta plussaa on se että se on persoonallinen ja että sitä on konvertoitu
jää örkkejäsi
WAGUSNOT!
-
Haisutahna
Tuolta se siis näyttää nykyään.. Hyvin tuon liekin maalasit...
Ja Parempi tuo on ku viime örkkisi..
Mitäs täsää sanois. Nersuu ei tartte tos maalin pakuudest syyttää myö ton metallin maalasin.. (kylläkin vanhan maalikerroksen päälle)
muute Nersu pistä se sun uusin warbike tänne..
Ja tota panosta ens kerral enemmän beissiin..
Kyllä se siitä..
Ja Parempi tuo on ku viime örkkisi..
Mitäs täsää sanois. Nersuu ei tartte tos maalin pakuudest syyttää myö ton metallin maalasin.. (kylläkin vanhan maalikerroksen päälle)
muute Nersu pistä se sun uusin warbike tänne..
Ja tota panosta ens kerral enemmän beissiin..
Kyllä se siitä..
Dark Eldarin saa kätevästi pois pelistä shurkiken cannonilla..
-
Haisutahna
Kyllä selvästi parempi kuin aikaisempi. Eli värit alkaa olla suurin piirtein oikeissa paikoissa, ei ole kuin lievää lipsumista. Väriteema on hieno, omaperäinen ja jopa yhteen sopiva.
Maalit ovat kovin paksuja. Eli ota sellainen blisterin kansi, siihen tippa vettä ja pensselillä maalia. 1 maalia 2 vettä, eli noin puolet maalia verrattuna veteen. Jos ei peitä, odota että kuivaa ja maalaa uusi kerros. Silloin tulee siistimmän oloinen. Tuo liekkisetti oli ihan hieno.
Eli kärsivällisyyttä, kärsivällisyyttä ja tarkkuutta. Kuitenkin selvää kehitystä on tapahtunut.
Maalit ovat kovin paksuja. Eli ota sellainen blisterin kansi, siihen tippa vettä ja pensselillä maalia. 1 maalia 2 vettä, eli noin puolet maalia verrattuna veteen. Jos ei peitä, odota että kuivaa ja maalaa uusi kerros. Silloin tulee siistimmän oloinen. Tuo liekkisetti oli ihan hieno.
Eli kärsivällisyyttä, kärsivällisyyttä ja tarkkuutta. Kuitenkin selvää kehitystä on tapahtunut.
-
nersu the warlord
- Viesti:
No niin tässä syyt miksi kaikki asiat on huonoja tässä jutussa siis tarkoitan asioita joista olette valittanut. 1. Paksu maali kerros johtuu siitä että figu on maalattu 2 kertaa ilman maalin poistoa koska en keksinyt kunnon keinoa. 2. Miksi on kesäinen base se johtuu siitä warhammer hiekkaa ei minulta löydy ja on vaan bilteman kikee ruohoa jos sen päälle maalaa niin siitä tulee hirveän kokoinen karva pallo. Kerron muutenkin vähän enemmän tästä figusta ensiksi ostin figun liimasin ja maalasin ja siitä tuli niin huono että yritin poistaa maalit. Sen jälkeen kun se ei halunnut onnistua niin maalasin päälle ja siihen käytin chaos black boltgun metal ja revellin kuparia . Sitten eräänä päivänä pyysin äitiä tuomaan scorpions greeniä minulle koska se oli minusta niin hieno väri . Sitten sain idean maalata olka panssarit vihreiksi (en tiedä kyllä miksi
) mutta siinä oli sitten melkein kaikki . Ps muistakaa että haisu tahna auttoi maalauksessa koska me ollaan hyviä kavereita.. 
tulkaa ihmeessä mun kaikkeen perustuvaan foorumiin. sivu on [url]http://tuubiboard.999.org[url/]
-
nersu the warlord
- Viesti:
joo mutta kiitän että olette jaksaneet kirjoittaa tähän topicciin ja kritisoida vaikka enpä minä mikään maailman paras topicin kirjoittaja olekkaan. Ja nyt pitäis vaa harjotella lisää..
-
Nazalspray
Täh?En tiedä mistä on mutte mielestäni maalit ovat sootkuisia ja paksuja.
Seuraavan kerran, kun alat maalaamaan niin varaappa itsellesi kunnon pensseleitä, laihoja maaleja (siis ei semmosta kankeaa töhnää), puhdasta vettä, paletti (kaakeli sopii), kunnon valaistus sekä riittävästi aikaa(eipäs hosuta!). Kun noita noudatat niin alkaa maalausjälki kummasti kohentua.
Joka puolelle ukkoa lisää varjostusta sekä highlaitteja
Poista nyt ihmeessä ne vanhat maalit sieltä alta pois!
(Artikkelit/Maalaus/Maalinpoistoon soveltuvat aineet)
hàrdroth huuhaa elessar le güüg amroth hassan allah leprich!!
-
nersu the warlord
- Viesti:
juu noita poistoja yritin niillä aineilla mitä meiltä löytyi mutta huonoin tuloksin ..

-
Goblinisti
- Viesti:
Lilluta örkkiä kamassa pidempään. Vaikken ole maalia ikinä poistanutkaan, olettaisin, että Tolu-käsittely voi hyvin viedä viikonkin. Juttu perustuu siihen, että puhdistusaine syövyttää akryyli-maalit, ei että kertakosketus mitään "pesisi," kuten esim. ikkunoita pestessä.
Jos haluat lumialustat figuillesi, voisit lukea niihin liittyviä topiikkeja, ne valaisenevat asiaa. Kyllä joka kodista/lähikaupasta soodaa, suolaa ja leivinjauhetta löytyy.
Itse figuun. Pientä maalien pomppimista, mutta on tuo jo hienompi kuin minun ensimmäinen FaBa-örkkini. Liekki on hieno, muuta ei voi sanoa. Örkin pää kaipaisi tosiaan hieman rupea ja varjostusta, liian sileän näköinen nyt. Metalli on mielestäni tosissaan hienoa, aika örkkimäisen näköistä. Myös tuosta oranssista letkusta pidin.
Pitkä miinus tuleekin sitten alustasta. Roina on sen päällä ei ole laisinkaan tasaisesti, eikä se edes peitä koko alustaa. isäksi alustan erunalla oleva vihreä maali on erittäin epätasaista. Ärsyttävästi figu on aivan alustan reunalla, mikä ei toimi edes tyylikeinona. Kaiken kaikkiaan vanhan ice orkin tasoinen tekele.
PS. Vaikutin aika äksyltä lopussa, mutta halusin kertoa vielä minuukset kannustavan ylisyksen jälkeen.
Jos haluat lumialustat figuillesi, voisit lukea niihin liittyviä topiikkeja, ne valaisenevat asiaa. Kyllä joka kodista/lähikaupasta soodaa, suolaa ja leivinjauhetta löytyy.
Itse figuun. Pientä maalien pomppimista, mutta on tuo jo hienompi kuin minun ensimmäinen FaBa-örkkini. Liekki on hieno, muuta ei voi sanoa. Örkin pää kaipaisi tosiaan hieman rupea ja varjostusta, liian sileän näköinen nyt. Metalli on mielestäni tosissaan hienoa, aika örkkimäisen näköistä. Myös tuosta oranssista letkusta pidin.
Pitkä miinus tuleekin sitten alustasta. Roina on sen päällä ei ole laisinkaan tasaisesti, eikä se edes peitä koko alustaa. isäksi alustan erunalla oleva vihreä maali on erittäin epätasaista. Ärsyttävästi figu on aivan alustan reunalla, mikä ei toimi edes tyylikeinona. Kaiken kaikkiaan vanhan ice orkin tasoinen tekele.
PS. Vaikutin aika äksyltä lopussa, mutta halusin kertoa vielä minuukset kannustavan ylisyksen jälkeen.
-
nersu the warlord
- Viesti:
Noniin mutta tässä oon vähän pohtinut että mikä ukko sopisi minulle maalattavaksi??? Koska metallia minä ihme ja kumma osaan jotenkin maalata ja ukon pitäisi mieluiten olla örkki. Maalejakin lisää olisi tarpeen mutta niitä ei oikein voi ostaa . sitten basesta että mitä hiekkaa kannataisi käyttää onko muuta ehdotusta kuin GW.n hiekka
.. ja sitten vielä tällänen kysymys että jos ohentaisin maalit niin tulisiko ukosta silloin hieno
..
-
nersu the warlord
- Viesti:
Kivat sulle se oli tarkotuski
. No ei mutta kun jo kerran valitin että ei ole tarvikkeita
. Ton päälle ei voi maalta koska siitä tulee hirveä klöntti
.