Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Niin näillä on turbo boost eli 24" jonnekki ja save = invu, noniin ja niillä on se että jos ne "joutuu" 6 päähän vihuista niin ne joutuu chargettaan niihin. Jos turbo buustaan 24" vihujen luo ja oon 6" päässä niist niin pitääkö mun chagettaa?!
Angel kirjoitti:Niin näillä on turbo boost eli 24" jonnekki ja save = invu, noniin ja niillä on se että jos ne "joutuu" 6 päähän vihuista niin ne joutuu chargettaan niihin. Jos turbo buustaan 24" vihujen luo ja oon 6" päässä niist niin pitääkö mun chagettaa?!
Mutta jos boostaa, niin silloinhan tunnetusti ei pysty chargettamaan. Joten miten verikynnet chargettaisivat, kun eivät voi sitä tehdä?
-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
mutta noiden on pakko chargettaa jos voivat, ja yleensä tollasia joiden on pakko chargettaa voidessaa kielletään esim rapid firettämästä ja täten estämään itseään chargettamasta. Tästä voisi sitten kierolla logiikalla päätellä että clowit eivät saa turbottaa 6" sisään vihulaisesta
Ei sanota etteikö voisi liikkua niin että ei rynnäköi. Se on periaatteessa sama kuin liikkuisi niin että ei pysty rynnäköimään (esim. ei liiku 6 tuuman päähän