"Boromir, Valkoisen Tornin Kapteeni" ratsain
"Boromir, Valkoisen Tornin Kapteeni" ratsain
Eli tulipa tuossa rakenneltua tuollainen Boromir , ihan siitä syystä, että tuolla setillä (kilpi, peitsi, heppa) se on pelissä tehokkain. Figu on jo kasassa, seuraavaksi olisi vuorossa green stuff vaihe, jossa korjataan nuo olkapäät, tehdään viitta sun muut viimeistelyt.
Minusta se on aika hyvä noin, mutta jos jollain on vielä ideoita tuon parantamiseen, niin ehkä tuota voisi vielä fixailla.
EDIT (9.2.): Kuvia lisätty pohjamaalatusta figusta.
EDIT 2 (8.3.): Kuvia lisätty valmiista figusta.
Minusta se on aika hyvä noin, mutta jos jollain on vielä ideoita tuon parantamiseen, niin ehkä tuota voisi vielä fixailla.
EDIT (9.2.): Kuvia lisätty pohjamaalatusta figusta.
EDIT 2 (8.3.): Kuvia lisätty valmiista figusta.
Viimeksi muokannut Garoth, Ti 08.03.2005 09:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Hieno se on, todellakin. Ainut mikä häiritsi oli kun tuo oikean käden ranne on tuollain epänormaalista. Sen olisi voinut varmaan laittaa suoraan, jolloin tosin lance olisi osoittanut ylöspäin, mutta eihän sen haittaa
?
Kaikki Sotavasara.net:in Lord of the Rings pelaajat, tulkaa IRC-kanavalle #lotr-sotavasara @Quakenet
Yritin kyllä tarkoituksella tehdä charge-hetkellä oleva figu, mutta kyllä tuo näyttää vähän hassulta. Tuon käsivarren asennon perusteella tuohon päähän kyllä sopisi pystyssä olevampi peitsi. Ehkä jos koko tuota käsivartta kääntäisi alaspäin, voisi tuon peitsen pitää eteenpäin, kun ranteen kulma tulisi luonnollisemmaksi.
Phil Kelly says "No!"
Tosi hieno. Onko toi Aran heppa?
Ja Eihän tommonen kauheen kallis oo Aragorn the king (jos toi on Aran heppa) 10€ Boromir captain of the white tower 8€ ja yks minassi maksaa 0,72916667€ (siis paketissa on 24 ukkoo maksaa 17.50€) ja Knight of MT 7€ VAI?
666edit: unohdin mounted Faramirin 10€ (vai onko noi Faramirin jalat edes?) Tai onhan se "vähän" kallis yhestä figusta. Maksaa enemmän kun Sauron
Ja Eihän tommonen kauheen kallis oo Aragorn the king (jos toi on Aran heppa) 10€ Boromir captain of the white tower 8€ ja yks minassi maksaa 0,72916667€ (siis paketissa on 24 ukkoo maksaa 17.50€) ja Knight of MT 7€ VAI?
666edit: unohdin mounted Faramirin 10€ (vai onko noi Faramirin jalat edes?) Tai onhan se "vähän" kallis yhestä figusta. Maksaa enemmän kun Sauron
Eipä tuo figu minulle kovin kalliiksi tullut, suurin osa osista oli minulla jo valmiina, ja hukkaosat menivät/menevät toisiin projekteihin.
Boromir oli turnauspalkinto, samoin tuo Aragorn tuli bonuksena (Fanatic 2 -figunäyte). Boromirin lippu (ja kädet siinä sivussa) meni toiseen projektiin, joten minulla oli kädetön Boromir. Aragornin pää ja Anduril ovat menossa myös muihin projekteihin (yllätäen eivät samaan figuun), joten tuo heppa jäi yli. Hieno heppa sinällään, olin aikeissa laittaa Borolle muovihepan, mutta jotenkin tuo tuntui paremmalta. Nuo jalat on Aragornin jalat, ne kun valettu tuohon heppaan kiinni, ja sopivat muutenkin, niin homma toimi.
Lisäksi minulla oli kehikollinen Minasseja bitz-boxissa varaosiksi, joten kädet tuli sieltä. Tuossa on itseasiassa osia kolmelta eri muovi-minassilta, mutta eipä hätiä mitiä, kun niitä riittää.
Ainoa mikä piti ostaa tähän projektiin, oli KoMT, jotta sain tuon peitsen. Sekin tosin sai korvauksena kilven ja miekan ja ryhtyi kapteeniksi, joten sen loputkaan osat eivät menneet turhaan. Ja tarvitsin sen ratsastavan kapteenin turnauslistaani muutenkin, joten eipä siinäkään tavallaan sitä rahaa Boromiriin mennyt. Eli tavallaan tuo tuli melkein bitz-boxista, joten sen hinnan miettiminen ei ollut olennaista.
Tuohon käteen palatakseni, olen nyt päättänyt kääntää sitä vain ranteesta. Asiaa hieman tutkittua huomasin, että peistä pidetään rynnätessä sillä tavalla ylhäällä kyynärpää ylhäällä, eikä noin käsi alhaalla. Joten helpointa taitaa olla vain kääntää rannetta luonnollisen asennon aikaan saamiseen.
Otan lisää kiva sitten, kun saan tuota skulptaamista hieman pidemmälle.
Boromir oli turnauspalkinto, samoin tuo Aragorn tuli bonuksena (Fanatic 2 -figunäyte). Boromirin lippu (ja kädet siinä sivussa) meni toiseen projektiin, joten minulla oli kädetön Boromir. Aragornin pää ja Anduril ovat menossa myös muihin projekteihin (yllätäen eivät samaan figuun), joten tuo heppa jäi yli. Hieno heppa sinällään, olin aikeissa laittaa Borolle muovihepan, mutta jotenkin tuo tuntui paremmalta. Nuo jalat on Aragornin jalat, ne kun valettu tuohon heppaan kiinni, ja sopivat muutenkin, niin homma toimi.
Lisäksi minulla oli kehikollinen Minasseja bitz-boxissa varaosiksi, joten kädet tuli sieltä. Tuossa on itseasiassa osia kolmelta eri muovi-minassilta, mutta eipä hätiä mitiä, kun niitä riittää.
Ainoa mikä piti ostaa tähän projektiin, oli KoMT, jotta sain tuon peitsen. Sekin tosin sai korvauksena kilven ja miekan ja ryhtyi kapteeniksi, joten sen loputkaan osat eivät menneet turhaan. Ja tarvitsin sen ratsastavan kapteenin turnauslistaani muutenkin, joten eipä siinäkään tavallaan sitä rahaa Boromiriin mennyt. Eli tavallaan tuo tuli melkein bitz-boxista, joten sen hinnan miettiminen ei ollut olennaista.
Itse halusin tästä selvästi enemmän Minas Tirith -tyylisen kuin Dol Amroth-tyylisen. Minusta Boromirille eivät olisi sopineet Dol Amrothin panssaroitu heppa tai se panssarityyli muutenkaan.Valtsu kirjoitti:Ihan mukava tuo on, jos itse kuitenkin olisin tehnyt niin olisin tehnyt sen imrahilista. Tai sillä on jo aseet valmiina jne. Vain kilpi ja pää irrottettaisiin jne. Ainoastaan tuo lance käsi on vähän epätodellisessa asennossa.
Tuohon käteen palatakseni, olen nyt päättänyt kääntää sitä vain ranteesta. Asiaa hieman tutkittua huomasin, että peistä pidetään rynnätessä sillä tavalla ylhäällä kyynärpää ylhäällä, eikä noin käsi alhaalla. Joten helpointa taitaa olla vain kääntää rannetta luonnollisen asennon aikaan saamiseen.
Otan lisää kiva sitten, kun saan tuota skulptaamista hieman pidemmälle.
Viimeksi muokannut Garoth, Pe 04.02.2005 13:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Kellokoneisto
-
JoeL *CaMiNa*
hmm... Muotoilit siis itse? Siinä tapauksessa
*nostaa hattua*
on hienosti tehty. Asenbto on muuten hyvä, mutta peistä pitelevän käsivarren muoto on hieman hassu siihen nähden, miten peitsi on. Ja sekin on sitäpaitsi käyrä.
Mutta nuo ovat pikkuvikoja, muuten kokonaisuudessaan erinomainen figuuri.
*nostaa hattua*
on hienosti tehty. Asenbto on muuten hyvä, mutta peistä pitelevän käsivarren muoto on hieman hassu siihen nähden, miten peitsi on. Ja sekin on sitäpaitsi käyrä.
Mutta nuo ovat pikkuvikoja, muuten kokonaisuudessaan erinomainen figuuri.
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Projekti on edennyt jonkin verran. Uusia kuvia tuolla alkuperäisen linkin takana.
Eli se ranne kääntyi kuten jo suunnittelinkin, ja asento on nyt minusta paljon luonnollisempi. Hoidin nuo olkapäät ja viitan green stuffilla ja pohjamaalasin figun. Tuo green stuff vaihe jätti hieman toimivomisen varaa, kun omat veistelytaidot ovat varsin rajalliset. Mutta kaipa tuosta hyvä silti tulee, kun sutii maalia pintaan.
Kellään tässä vaiheessa vielä ideoita? Itse ajattelin ehkä laittaa peitsen päähän sellaisen pienen viirin vielä, jos jaksan väsätä. Muuten en oikein muuta keksi kuin alkaa sutimaan sitä maalia.
Eli se ranne kääntyi kuten jo suunnittelinkin, ja asento on nyt minusta paljon luonnollisempi. Hoidin nuo olkapäät ja viitan green stuffilla ja pohjamaalasin figun. Tuo green stuff vaihe jätti hieman toimivomisen varaa, kun omat veistelytaidot ovat varsin rajalliset. Mutta kaipa tuosta hyvä silti tulee, kun sutii maalia pintaan.
Kellään tässä vaiheessa vielä ideoita? Itse ajattelin ehkä laittaa peitsen päähän sellaisen pienen viirin vielä, jos jaksan väsätä. Muuten en oikein muuta keksi kuin alkaa sutimaan sitä maalia.
Nättihän tuo kun mikä, ei voi muuta sanoa. Borolla on ehkä hiukan jäykkä niska, mutta sekin on vain pieni haitta muuten niin loistavassa figussa.
Nuo viitan sculptit näyttävät ihan hyviltä minun silmääni, ainakin ne ovat todella tasaiset.
Viiriä ehdottaisin minäkin. Mustalle pohjalle valkoinen/hopeinen puu =).
Nuo viitan sculptit näyttävät ihan hyviltä minun silmääni, ainakin ne ovat todella tasaiset.
Viiriä ehdottaisin minäkin. Mustalle pohjalle valkoinen/hopeinen puu =).
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Figu on nytten saatu valmiiksi, kuvia lisätty ekaan viestiin.
Eli tuo viiri tule tehtyä tuohon peitsen kärkeen, se näyttäisi sopivan siihen melko hyvin. Hätätapauksessa tuota voi käyttää kuvaamaan Boron lippua, kun en meinaa kasata Boromir+lippu+heppa -komboa.
Ja kilpi vaihtui vielä kesken maalauksen oikeaan Boron kilpeen, saatiin ripaus autenttisuutta ja eroa muihin figuihin.
Eli tuo viiri tule tehtyä tuohon peitsen kärkeen, se näyttäisi sopivan siihen melko hyvin. Hätätapauksessa tuota voi käyttää kuvaamaan Boron lippua, kun en meinaa kasata Boromir+lippu+heppa -komboa.
Ja kilpi vaihtui vielä kesken maalauksen oikeaan Boron kilpeen, saatiin ripaus autenttisuutta ja eroa muihin figuihin.