Elikkä tälläisestä kaivattaisiin hiukan kommenttia, varsinkin tuosta väriteemasta jne.
Ja ideat noiden metallien parantamiseen, sekä tuon alustan tekoon otetaan sillä metallit eivät vain oikein luonnistu varsinkaan tasaisilla pinnoilla ja alustaksi yritän saada jotain räme maastoa, mutta tässä käytetyllä menetelmällä ei vain tule nättiä jälkeä...
Yrska
Rackham: Dirz Biopsist hiukka vaiheessa...
Rackham: Dirz Biopsist hiukka vaiheessa...
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
En todellakaan ota tälläistä kommentti pahalla, sillä ihan pelinapiksi tuo onkin matkalla, mutta ideana oli hakea ajatuksia miten parantaa vielä ennen lakkaa... ja baseen myös ideat ovat enemmän kuin tervetulleita...
Yrska
Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Itselläni on samainen nappi työn alla 
Väriteema ei minuun oikein iskenyt. Liikaa eri värejä. Punainen, sininen, vihreä ja paikoin esiintynyt keltainen ei vaan toiminut keskenään. Jättäisin ainakin kaksi näistä väreistä pois, tai sitten kaksikin.
Ihan kelpo pelifigu.
Väriteema ei minuun oikein iskenyt. Liikaa eri värejä. Punainen, sininen, vihreä ja paikoin esiintynyt keltainen ei vaan toiminut keskenään. Jättäisin ainakin kaksi näistä väreistä pois, tai sitten kaksikin.
Ihan kelpo pelifigu.
Ei se ole illuusio, se vain näyttää siltä.
Noissa kuvissa (ja kaikissa muissa mitä saan otettua ja muokattua) on ongelmana liiallinen vaaleus/kirkkaus ja näiden kohdalla nuo kuvaamisessa käytetyt lamput vielä korostavat värien kirkkautta (seli seli
), eli irl nuo siniset ja vihreät ovat tummempia ja hillitympiä... myöskään punaiset ja oranssit eivät hypi yhtä pahasti silmille.. mutta loppujen lopuksi olet oikeassa siinä, että myös omasta mielestäni tähän eksyi syystä tai toisesta hiukan liikaa eri värejä...
Jos vaikka saisi tänään vielä uudet päivänvalossa otetut ja tivottavasti totuuden mukaisemmat kuvat esille...
Yrska
PS! Noita Dirzejä on meikälläkin vielä 14 muutakin tuossa pöydällä odotamassa ja tulossa on vielä päälle 20 lisää
Jos vaikka saisi tänään vielä uudet päivänvalossa otetut ja tivottavasti totuuden mukaisemmat kuvat esille...
Yrska
PS! Noita Dirzejä on meikälläkin vielä 14 muutakin tuossa pöydällä odotamassa ja tulossa on vielä päälle 20 lisää
Hieno on, hyvää työtä.
Itse olen huomannut että figuista saa pelkällä selkeydellä paremman näköisiä. Tuossa onkin etupuolella hyvät rajaukset ja värit erottuvat. Takaosa, varsinkin viitta on kuitenkin hiukan epämääräisen näköinen.
Kannattaisi viitan alaosaa selkeyttää jollain lailla. Esimerkiksi laitat syvennyksiin vaikkapa laimean mustan/tumman inkin/ohennetun maalin että saat nuo vihreät selkeämmiksi. Sen jälkeen highlightiä niinkuin oletkin tehnyt.
Vielä hailaiteista että minä itse pidän esim. 'eavy metal tiimin käyttämistä todella räikeista highlighteistä. En tiedä perustatko itse moisista mutta mielestäni kaavun etupuolen kohoumia saisi korostaa kirkkaammaksi. Eipä muuta sitten oikeastaan, hyvä pelifigu.
Itse olen huomannut että figuista saa pelkällä selkeydellä paremman näköisiä. Tuossa onkin etupuolella hyvät rajaukset ja värit erottuvat. Takaosa, varsinkin viitta on kuitenkin hiukan epämääräisen näköinen.
Kannattaisi viitan alaosaa selkeyttää jollain lailla. Esimerkiksi laitat syvennyksiin vaikkapa laimean mustan/tumman inkin/ohennetun maalin että saat nuo vihreät selkeämmiksi. Sen jälkeen highlightiä niinkuin oletkin tehnyt.
Vielä hailaiteista että minä itse pidän esim. 'eavy metal tiimin käyttämistä todella räikeista highlighteistä. En tiedä perustatko itse moisista mutta mielestäni kaavun etupuolen kohoumia saisi korostaa kirkkaammaksi. Eipä muuta sitten oikeastaan, hyvä pelifigu.
Hark! O' Nightspirit