Nazreg Moonsinger:
Tai ehkäpä old onet eivät opettaneet näille mitään. Sitä paitsi miksi jumalat joilla oli voimaa tehdä lähes mitä vain olisivat lähteneet kehittämään ydinpommia? Kavereiden oppilaatkin pystyväy siirtämään mantereita niin mikä idea olisi kehittää jokin tekemään asian jonka pystyy tekemään ilmankin.
Kyllä. Miksipä kehittää mitään mihin itsellä ei ole tarvetta?
Että muutkin samaan porukkaan kuuluvat kykenisivät samaan. Jos slannit voivat siirrellä rakennuksia niin eiköhän heidän kannattaisi kehittää nosturi, että skinkitkin voivat sen tehdä? Jos rajoittaa teknologisen kehityksen ainoastaan siihen mistä on vain itselle suoraa hyötyä, syyllistyy lyhytnäköisyyteen ja sitä kautta tyhmyyteen.
Siin niinku mun mielestä
Nazreg Moonsinger:
Miksi haltia koskisi epävarmoihin ruutilaitteisiin, kun oma perinteinen teknologia toimii selvästi paremmin. (haltioiden näkökulma.) Haltsujen maagit taas pystyvät tekemään paljon hallaa, ilman KK:ta. Joten mikä idea olisi kehittää semmoinen?
No jos vaikka kehittäisi varman ruutilaitteen?
Jos haltiat eivät ota huomioon reaaliteettia ettei heidän oma teknologia riitä, he syylistyvät tyhmyyteen.
Siis niinku mun mielestä
Nazreg Moonsinger:
Olisiko se yhtään tehokkaampaa, jos täysin sotaan luoduille sauruksille annettaisiin KK. Nämä raukat kun eivät ole oppimiskykyisiä... ...ainakaan kovin...
Eiköhän tuon KK:n tehokas käyttö ole helponpaa kuin miekan?
Siis niinku mun mielestä
Illidian:
Jaa kääpätkö tyhmiä...? Ketkäs sen ruudin ihmisille toivat...?
Jos
suhteutetaan heidän
elinikään ja
aikaan minkä he ovat olleet olemassa
sivistysrotuna niin voisinpa moisen väitteen esittää.
Siis niinku mun mielestä
Illidian:
Mitenköhän skavenit ovat kehittyneet?
Ainakin mun omat helpit sai viime pelissä kaasukranaateista, warplightning throwerista, rattlin gunista + sun muista. Yritin ampua takaisin bolttereilla ja heitellä spellejä, mutta eihän siitä vidduakaan tullut ja hävisin massacrella.
Illidian:
Otetaanpa esimerkiksi kuvitteellinen kääpiökaupunki...
Kummallista, ellei jopa tyhmää toimintaa, keskittää teknologinen kehitys pieneen outpostiin johon pääsee 10 000 örkkiä hyökkäämään yllättäen. Ja vielä seuraavana päivänä skavenit uusii tempun. Huh...
Luulisi olevan järkevää keskittää teknologinen kehitys sellaiseen paikkaan jossa on kunnon vartiointi ja mahdollisuus havaita liian suuret armeijat ja näin evakuoida tarpeelliset tutkimusmateriaalit alta pois. Jos taas ei ylpeys kestä evakuointia niin sitten evoluutio korvaa potin. Ja liiallinen ylpeys on taas verrattavissa tyhmyyteen.
Siis niinku mun mielestä