"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

milliput

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Corgimaster

milliput

Viesti Kirjoittaja Corgimaster »

juuh, olisi kysymys:
jos haluaa sekoittaa GS:ää ja milliputtya, niin miten se menee?
itse olen yrittänyt eikä ole toiminut, olen myös yrittänyt käyttää hakua ja lukea erilaisia artikkeleita mutta niistäkään ei ole selvinnyt kauheasti mitään...:|
"vi vi ***** dry dry drybr brushaa gob gob goblin gg greenillä"
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Iha vaan fifty/fifty. Itelläni on toiminu. Täytyy vaan eka vaivata kummatkin mössöt vihreiksi, sitten vasta sekasin. Kai :)
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

hyytelöperuna kirjoitti:Iha vaan fifty/fifty. Itelläni on toiminu. Täytyy vaan eka vaivata kummatkin mössöt vihreiksi, sitten vasta sekasin. Kai :)
Tuleeko milliputista vihreää?? :D :D

Juu, 50/50 sekotus molempia :)
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
yrska
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja yrska »

Itsellä on toiminut ihan hyvinsilläkin tavalla, että on vail lätkäissyr kaikki osat yhteen könttään ja sekoitellut sitten...

Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
The Educated Fool

Viesti Kirjoittaja The Educated Fool »

Olen kyllä kuullut tästä milliputista, mutta en tiedä mitä se on. Eli mitä se on? :roll:
"Miten säästätte sähköä?": "Perjantaisin on vintti pimeänä."
Pancake

Viesti Kirjoittaja Pancake »

stuffin tapaista mutta ei jää niin ''kumimaikseksi'' kuin stuffi ja soveltuu paremmin hiomiseen.
yrska
Peliporukkavalvoja

Kuten joosakin esittelyssä sanottiinkin, niin Milliputin koostumus on lähempänä savea kuin tuota GS:n koostumusta. Eräs ominaisuus tällä myös on vesi ohenteisuus, eli vedellä voi säädellä tavaran paksuutta... soveltuu myös gs:ää parmmin kulmien tekoon. Eräänä huonona puolena ainakin veden kanssa enemmän läträtessä tämä sotkeekin kuin savi...

Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Hmm. Milliputissa ite pidän suhteettoman hyvänä suhteena jotain 40 puttia ja 60 GS:sää. Saa juuri oikean hiottavuuden tavaran joustavuuteen nähden. Toi suhde pitää kyl ite hakea, mutta joku 50/50 on aina suhteellisen hyvä pohja alottaa, ja sitten vaihdella tarpeen mukaan.
AlinElin

Viesti Kirjoittaja AlinElin »

onko tossa väliä mitä milliputtya sekoittaa? mulla on super finea mut en ole kokeillut vielä sekoittaa sitä.
soylent green is made from people
yrska
Peliporukkavalvoja

Itselä ainakin sekä standardi, että super fine on toiminut ihan hyvin...

Yrska
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

yrska kirjoitti:Itselä ainakin sekä standardi, että super fine on toiminut ihan hyvin...

Yrska
Kuten myös minulla :)
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”