EIIIIIH...... ei lisää sitä kirottua muovia! Onko gw sekoamassa? muovia tulee koko ajan lisää! Metalliset paljon parempia omasta mielestäni eivätkä edes paljon kalliimpia vai onko nyt n. 30% enemmän muka liikaa? Niin ja warruista sen verran että alä ota niitä ollenkaan. Turhan hitaita ja samalla hinnalla saat parempia yksiköitä.TheBerzerker kirjoitti:Et ilmeisesti. GW taisi lupailla sellaista jossain välissä ja niin he varmaan tekevätkin.Taisi myös olla villiä puhetta muovisista charioteistä ja Knighteistä........
Kaaos warrut
-
Pancake
warroreiden suhteen olen samaa mieltä eli hyllylle, mutta kyllä se 30% enemmän on aika paljon. figut maksavat kuin synti ja metalligigut vielä enemmän. mitä sillä saa? huonommat konvertoitimahdollisuudet, huonompi pysyvyys maaleissa, hauraammat liimaukset. ja loppujenlopuksi miksi maksaa enemmän kuin vähemmän? kyllä. GW saisi hurahtaa muoveihin.Pancake kirjoitti: EIIIIIH...... ei lisää sitä kirottua muovia! Onko gw sekoamassa? muovia tulee koko ajan lisää! Metalliset paljon parempia omasta mielestäni eivätkä edes paljon kalliimpia vai onko nyt n. 30% enemmän muka liikaa? Niin ja warruista sen verran että alä ota niitä ollenkaan. Turhan hitaita ja samalla hinnalla saat parempia yksiköitä.
Hammerheart kirjoitti:Hemmetti Allu puhuu fiksuja.
Kaikki aina sanoo että warrut on paskoja koska vaikka ne lyövätkin kovaa ne kärsivät liikaa ampujista ja wizardeista.
Itse pelaan useimmiten vc ja bretskuja vastaan - ne eivät ammu. Silloin kun pelaan esim helffejä vastaan niin warrut saa jäädä hyllylle.
Summa summarum: ottaa warruja silloin kun vastustajalle ei tod näk ole paljon ampujia. Ja jos magia pelottaa panostaa dispelliin.
Itse pelaan useimmiten vc ja bretskuja vastaan - ne eivät ammu. Silloin kun pelaan esim helffejä vastaan niin warrut saa jäädä hyllylle.
Summa summarum: ottaa warruja silloin kun vastustajalle ei tod näk ole paljon ampujia. Ja jos magia pelottaa panostaa dispelliin.