Lähes pelkästään lähitaisteluun perustuvan armeijan ongelmana on aina saada joukot ehjänä perille jos ja kun vastustaja voittaa ampumakilpailun 6-0. Itse en khornella (vielä) pelaa, mutta asiaa on tullut pohdiskeltua joten heitetään nyt muutama ajatus asiasta:
- Tavallisille berzerkereille rhinot alle. Pieni ongelma on, että mokomat muistaakseni hyppäävät niistä ulos jos blood frenzy iskee, eikä niistä pääse suoraan chargeamaan mutta eiköhän niistä silti hyötyä ole.
- Bikerit vaikuttavat aika toimivalta yksiköltä etenkin jos tukena on paljon bloodlettereitä jotka voi summonoida suoraan charge-etäisyydelle vihollisesta. Suunnittelen itse listaa joka perustuu pelkästään tähän ideaan, löytyy
tuolta.
- Terminaattoreilla voinee soveltaa vastaavaa ideaa, eli otetaan niitä tarpeeksi iso läjä ja deep striketään vihollisen viereen ja sitten summonoidaan ne 'letterit. Termiksille myös taitaa saada tulivoimaa ihan tavalliseen tapaan vaikka niillä olisikin khornen merkki mikä on ihan kiva optio.
- Predator tai jopa pari lienee varsin kiva olemassa jos haluaa tehokkaan listan tehdä, mihinkään muuhun kun khorne-listassa ei taida lascannonia saada. Itse en aijo käyttää, tosimiehet tuhoaa vihollisen tankit meltapommeilla ja dark bladen iskuilla.