Behold!
Ja jos toi kuva ei toimi, niin voitte vilkuilla "hienoa" kuvaa alla olevasta linkistä:
Gargant
Ei neljäätoista parempia armoureita saa. Mutta structure pointteja vois olla pari-kolme kappaletta että ei aivan laakista kosahtais tuo vehje.Ghazghkull kirjoitti:armoureitten pitäisi olla paremmat
Kateellinen (Sitä ei kerro oliko Gargantista vai Gargantille).Ninnu kirjoitti:Hehhee... mä oon pitänyt örkkigarganttia sylissäni... :-)
*haikeilee* :-D
Structure pointteja alkuperäisem suunnitelman mukaan on kolme ja ork fieldejä saman verran kanssa. Sitten tuliaseita on itse asiassa neljä, tuo sivulta kuvattu ase on itseasiassa MegaTwinlinkedGatlingLongBarreledBlast-Big Shoota kertaa kaksi kappaletta ( siis niitä on siinä kaksi tommoista ökyasetta ). Alin tykki on MegaTwinlinkedGatlingLongBarreledBlast-Kannon ja toisen käden ase on TwinlinkedGatlingLongBarreledBlast-Zzap Gun. Mulla on nuille aseille ihan "omat" nimensä, jotka niille on antanut mun Goff-örkkiarmeijan Big Mek.Ei neljäätoista parempia armoureita saa. Mutta structure pointteja vois olla pari-kolme kappaletta että ei aivan laakista kosahtais tuo vehje.
Muuten kuinka korkea se oli suunnilleen.
Olikos se Itsetehty, ForgeWorldin(ei niillä taida olla) vai ArmorCastin.