City Guardin laillisuus?
-
Grand Admiral Prawn
City Guardin laillisuus?
Niin, onko pimentotonttujen City Garrison-lista turnauslaillinen? En löytänyt selkeää mainintaa GW:n sivuilta tulostettavassa versiossa. Muistelin vain että pari CB-turnausta takaperin joku pelasi semmoisella (8 boltteria on vaikea unohtaa).
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
-
Grand Admiral Prawn
- Blackguard
- Blackguard
ja Täältä Miksiköhän tätä ei ole laitettu tuohon isoon linkkiin.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
City Garrisonin ainoat ongelmat ovat tuo 1 velho ja pelin potentiaalinen ikävyys. Massaa saa halutessaan kyllä niillä 1200 pisteelläkin, mutta kuka haluaa massaa omien boltterien ampumalinjojen eteen?Blackguard kirjoitti:Listana tuo nojaa kyllä täysin noihin bolttereihin. Jos ne kaadetaan, kaikki kaatuu. Toinen ongelma on optio vain yhteen sorsaan ja massan vähyys jos ottaa nuo 8 megayyberkilleriä..
CG:n erikoisuutena mainittakoon myös mahdollisuus kahteen osastoon harpyijoita. Kannattaa ehdottomasti kokeilla, kun kerran siihen on mahdollisuus.
Myös City Garrison muodostelmasta kannattaa ottaa kaikki hyöty irti. 5 rcb ampujaa edessä 4+ savella ja 5 keihäsmiestä takana tukemassa hyökkäyksillään, pysäyttää mukavasti kaikki kevyet joukot, jotka rientävät reapereiden kimppuun. Itse olen siirtynyt käyttämään "maksimoitua" 6 ampujaa + 4 keihäsmiestä muodostelmaa.
Mainittakoon vielä Grand Admiral Thrawnille, että CG-listaan eivät vaikuttaneet muut delffien erratat kuin tuo COK:ien ld-korotus. Eli ei kahta vaunua yhdellä spesialilla tai 7 pisteen warruja. Tästä tosin on käsittääkseni olemassa todisteena vain Dire Wolfim Fag:sta löytyvä Gavin Thorpen meilivastaus. Riittää tosin minulle.
- Dru Perim
"Now it's time to choose
Shooting here, or hanging there
And either way, I lose"
- The Buoys: "Give Up Your Guns" -
Shooting here, or hanging there
And either way, I lose"
- The Buoys: "Give Up Your Guns" -
-
Grand Admiral Prawn
Ai mitä, siis minä luulin ettei edes kylmiöiden Ld kohonnut?Dru Perim kirjoitti: Mainittakoon vielä Grand Admiral Thrawnille, että CG-listaan eivät vaikuttaneet muut delffien erratat kuin tuo COK:ien ld-korotus. Eli ei kahta vaunua yhdellä spesialilla tai 7 pisteen warruja. Tästä tosin on käsittääkseni olemassa todisteena vain Dire Wolfim Fag:sta löytyvä Gavin Thorpen meilivastaus. Riittää tosin minulle.
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.