"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

TLA- aiheinen mega battle tulossa

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Valtsu kirjoitti:
LAndE kirjoitti:No minä olen Oberonin varamies. Se on se sama lista, joka viimeksikin. Eli joku saakoon ottaa 22 pistettä enemmän jos meikäpoika on tulossa.
Tai voit käyttää ne itse ja minä voin tuoda sinulle mitä kaipaat :). Mutta ihan miten haluat.
Tuo kuullostaa paljon paremmalta. Laitan YV:llä listani ja sen vajeet jotka saat täyttää.

Tosin vasta saatuani varmistuksen siitä, että pääsen pelaamaan.

Tosin jos jään "pihalle" tästä isosta pelistä voisin ottaa jonkun kanssa ihan turnaus pelin, eli 1000 pistettä jaettuna sillä vanhalla mallilla 250/750. Mutta täsät vasta sen jälkeen jos en tuohon isoon peliin pääse.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Mikset LAndE pelaa niillä minasseillasi? Mutta voidaanhan me ottaa LAndE pahoille ja yksi hyvispelaaja lisää. Vai?
Lalalaa
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

No ajattelin kaikkien parasta. Meinaan mulla on siinä Minas listassa Boromir, Faramir ja Beregond. Ei muille jäis paljoa heroja. Mutta jos nuo herot saa mahdutettua peliin niin tulen niillä paljon mieluummin.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Anki

Viesti Kirjoittaja Anki »

Peli pelataan Lauantaina 26.3, todennäköisesti. Fantsusta sanottiin, että tilanteen luolassa näkee vasta samana päivänä, että onko tilaa.
Pyysin pöytävarausta , saa nähdä mitä vastaavat.
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Ancelot kirjoitti:Peli pelataan Lauantaina 26.3, todennäköisesti. Fantsusta sanottiin, että tilanteen luolassa näkee vasta samana päivänä, että onko tilaa.
Pyysin pöytävarausta , saa nähdä mitä vastaavat.
KÅÅD WÖRK. Hyvä vois vähän juhlistaa synttäreitäkin tollon ku sattuu olemaan synttärit sen viikon maanantaina :).
Nimimerkillä kakku mukaan lohikäärmeenluolaan :P
Lalalaa
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

juuh, Ancelot itse haluaisin mielellään varmempaa tietoa sitten ennen kuin alan edes järjestämään kyytejäni sinne.... koska on aika paska juttu jos tulen paikalle ja peliä ei olekkaan ja kun matkan pituus on yli 150 kilsaa.... :D vaikka onhan minulla muutakin hommaa sillon helsingissä mutta kuitenkin.
Anki

bottiins kirjoitti:juuh, Ancelot itse haluaisin mielellään varmempaa tietoa sitten ennen kuin alan edes järjestämään kyytejäni sinne.... koska on aika paska juttu jos tulen paikalle ja peliä ei olekkaan ja kun matkan pituus on yli 150 kilsaa.... :D vaikka onhan minulla muutakin hommaa sillon helsingissä mutta kuitenkin.
Joo, katotaan mitä fantsusta vastataan.
Anki

Pelipä pelataanki jos 12.3, jos se vain fantsulle sopii. tiedoksi kaikille, jotka eivät "peliporukoita" seuraa.

Eli yhä odotellaan vastausta fantsulta.
Anki

Peli on peruttu, yritetään löytää parempaa päivää.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”