"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Slugga Boy

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Feeno

Slugga Boy

Viesti Kirjoittaja Feeno »

Uuden örkkiarmeijani alku. Tähän meni aika paljon aikaa (melkein viikko, heh), ja toivon ettei lopuissa mene. Figuun toin mukaan hiukan Bad Moon henkeä, joka näkyy aseen kallossa ja lannevaatteessa.

Olen figuun varsin tyytyväinen ja tässä on peräti hailaittejakin pelissä (vaikkei hirveän näkyviä ja hyviä). Hampaisiin en ole niin tyytyväinen. Figussa on paikoin hiukan paksut maalit, varsinkin paidassa ja vöissä. Ohentaminen on aina ollut ongelmani. Varsin hyvä figu minulta kumminkin.

Pidemmittä puheitta kuviin:

Edestä
Vasemmalta
Takaa
Ja oikealta

Kuvien laatu nyt ei ole paras mahdollinen, mutta kyllä noista selvää pitäisi saada.

Kommentteja peliin.
91,35665%:lla foorumikäyttäjistä on typerä kiertosigi. Jos kuulut niihin loppuihin 8,64335%:iin niin voisit syödä vaikka pääsi.
Sutenööri

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

pohjamaalaus tapahtunut ilmeisesti liian kylmässä? koska on tuommoinen erittäin epätasainen maalipinta. suosittelen tuomaan maalauksen jälkeen sisälle lämpimään..

Mutta asiaan. Ihan hienoa pelifigu tasoa. Maaleja voisi tosiaankin ohentaa vettä vaan sekaan. Hyvin siistiä jälkeä, ei pahemmin maalausvirheitä. Alustaan voisi kyllä panostaa ehkä hieman enemmän. Mutta yleisesti ihan siisti figu, jatka samaan malliin ja hyvää tulee.
Sisius

Viesti Kirjoittaja Sisius »

Kyllä tommosella nätin armeijan saa.
Elrondin Fight Paremmaksi!

Minut tunnettiin? nimellä SacC.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Itse pidin tuosta epätasaisesta pinnasta, sillä "karkea" on eräs osuvimmista adjektiiveista joilla örkkiä voi kuvata, eikö?

Alustaan olisi kuitenkin voinut laittaa hieman enemmän kontrastia.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Feeno

Näkevätkö muuten muut tuosta ensimmäisestä kuvasta (edestä) vain osan? Kun menin linkkiin ja se alkoi lataamaan sitä kuvaa, painoin vahingossa "lopeta päivitys"-namikkaa, ja nyt se ei suostu näyttämään kuin osan siitä.

Muilla sama ongelma?

Beissi on muuten IRL paljon vaaleampi, kellertävä kuva vain hämää.

//Eiku hetkinen, nyt näkyy minullakin. Jotain se vain sekoili.
91,35665%:lla foorumikäyttäjistä on typerä kiertosigi. Jos kuulut niihin loppuihin 8,64335%:iin niin voisit syödä vaikka pääsi.
Tatu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tatu »

Oikein kaunista kuvanlaadusta huolimatta. Pelifigussa pieni rosoisuus ei paljoa häiritse, saapahan helpommin otteen ukosta. Mukavan realistiset värit. Beissistä plussaa. Minä tykkäsin.
Laiskojen figumaalaajien sivusto: http://www.figujaosto.blogspot.com
Gitsnik

Viesti Kirjoittaja Gitsnik »

laita beissin kivien juureen vähän hiekkaa
niin se on tosi komee
Dwarfgrinder

Viesti Kirjoittaja Dwarfgrinder »

Minä tykkään. Käsivarret ei kyllä erotu oikeen kunnolla niin, että niihin vois pistää vähän lisää highlightiä
Niin ja alustan kiviä vois maalailla vähän vaaleammiksi.
Maalaile lisää orkkeja ja laita kuvat näytille, mä haluaisin nähä lisää niitä.
....
Warboss Gurmug

Viesti Kirjoittaja Warboss Gurmug »

Ihan ok nappula. Hampaat oli melko kivat. Baseen voisit kyllä väsätä jotain ja metallit näyttää aika rakeisilta.
The orks are a race rooted so deeply in war that peace is utterly incomprehensible to them.
Feeno

Dwarfgrinder kirjoitti:Käsivarret ei kyllä erotu oikeen kunnolla niin, että niihin vois pistää vähän lisää highlightiä
Juuh, pää on tosiaan aika kirkkaasti hailaitattu johtuen siitä, että jouduin tekemään paljon korjauksia päähän (lähinnä silmien vuoksi, ei mennyt ihan sinne minne piti) ja sekoituksesta tuli hiukkasen vaaleampaa.
Dwarfgrinder kirjoitti:Maalaile lisää orkkeja ja laita kuvat näytille, mä haluaisin nähä lisää niitä.
Kyllä niitä kohtapuoliin varmaan tulee.
Warboss Gurmug kirjoitti:metallit näyttää aika rakeisilta.
Johtuu varmaan siitä, että pohjamaali on hiukan epätasainen kun pohjamaalasin aika kylmässä (katso ensimmäinen vastaus).
Warboss Gurmug kirjoitti:Hampaat oli melko kivat.
Hui.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”