FB:Piirrustus:Wight Lord/Black Knight

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Corgimaster

FB:Piirrustus:Wight Lord/Black Knight

Viesti Kirjoittaja Corgimaster »

Juu tällaisen väsäsin ~20 minuutissa.
Eli kyseessä on konseptipiirros tulevaa VC armeijaani varten jonka teemana on kuolleista nostatetut bretonnialaiset joita johtaa the red duke.(ritarit ja muut tietysti nostatettu mousillonissa joten logoina mousillonin käyttämät fleur de lysit ja väreinä musta, valkoinen ja keltainen)

kuva:
http://img.photobucket.com/albums/v188/ ... Knight.jpg
"vi vi ***** dry dry drybr brushaa gob gob goblin gg greenillä"
TheBerzerker

Viesti Kirjoittaja TheBerzerker »

Hienohan tuo on.Pidän siitä. 8½.
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

kypärä vähän liian laatikkomainen, hieno mtn... paitti yksityiskohtia vähän lisää.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Peitsi lienee liian lyhyt (Eikä sitten mitään mauttomia kommentteja siellä! Grr!) ja muistathan toki, että kypärä on lähinnä tyylikäs ämpäri. (Eli siis: Mistäs hän/se pitääkään kiinni?)
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Aleksi Pesonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aleksi Pesonen »

Kuva on liaan edestä päin, koetahan saada siihen vähän eri ulottuvuuksia niin sitten se voisi olla jopa 8.
Kypärä (kuten sanottua) liaan ämpäri. Pää luurangolla erittäin tasokasta työtä.
Ja kuten minulla töissäni yleensä, jalat ovat piilossa ettei niitä tarvitse ruveta ähertämään, siitä miinus.
juma meitä ammutaan...
Turjake

Viesti Kirjoittaja Turjake »

Kova sana olis joku vaakuna rinnassa
Myydään 40k örkkejä ja IG:tä
Maelis

Re: FB:Piirrustus:Wight Lord/Black Knight

Viesti Kirjoittaja Maelis »

A.Kousa kirjoitti:jonka teemana on kuolleista nostatetut bretonnialaiset joita johtaa the red duke.
Näitten Bretonnia VC armeijoiden (tai ainakin suunnitelmien) laskemiseen ei kohta riitä sormet. Pitää kai hylätä omat suunnitelmat moisesta kun ei siinä kohta ole enää mitään erikoista.

Hieno kuvahan tuo on, osaisimpa itsekin piirtää noin. Peitsi on vähän hassu.
yrska
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja yrska »

Meikäläiseen tuo kypärä kolahtaa ja kovaan, voisit kuitenkin pistää tuodon alaosaan muutamia ilmareikiä tuolle puolelle jolla tuota liljaa ei ole...
Peitsessä on lyhyyden lisäksi mielestäni heiman liian jyrkästi nuo kolmion muotoiset käsisuojukset ja lippu kaipaisi hieman enemmän varjoa...
"Naama" on hyvä, vaikkakin hieman kiero ja alaleuan osalta hiukan hassun näköinen...

Mutta, jos tämä on luonnos tulevaa armeijaa/väriteemaa varten, et viitsisi pistää esille sellaista versiota johon olisit editoinut nuo väritkin näkyville...

Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Teemus

Viesti Kirjoittaja Teemus »

Urbag kirjoitti:Kuva on liaan edestä päin, koetahan saada siihen vähän eri ulottuvuuksia niin sitten se voisi olla jopa 8.
Kypärä (kuten sanottua) liaan ämpäri. Pää luurangolla erittäin tasokasta työtä.
Ja kuten minulla töissäni yleensä, jalat ovat piilossa ettei niitä tarvitse ruveta ähertämään, siitä miinus.
olen lähinnä samaa mieltä, mutta lisään että minusta tuo asento jolla se pitää kypärää ei ole luonnollinen, eikö parempi olisi että se olisi kainalossa, tämä on tietenkin minun mielipiteeni
Attila kirjoitti: Peitsi lienee liian lyhyt
niin minustakin, se tosiaan saisi olla pidempi..
susisusi

Viesti Kirjoittaja susisusi »

muuten hieno mutta toi peitsi on aivan karsean lyhyt! tee sille jotain tolla ois saanu ees hiirtä hengiltä:D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”