"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Auttamista Helveille?

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Eltharrion

Auttamista Helveille?

Viesti Kirjoittaja Eltharrion »

Niin miten vois voittaa pelissä, joka on parasta aikaa käynnissä (ja muutenkin yleensä) kun on 3 teamia:
1.Orcs&goblins - VC
2.HElves (minä)
3.Liskotyypit

armeijat on 2000 pinnan armeijoita ja itse olen aika lailla sivussa virallisesta tappelusta..[/img]
"if a plan does not plan for problems outside the plan, then it isn't a plan at all"
- Prince Ansom
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Grrr... saisimmeko vielä webbikameran kuvaa pelistä niin voisimme neuvoa sinua käsinpitäen. :)

Jos vähän saisi tietää resursseista joita on käytettävissä. (Fast cavalrya, jalkaväkeä?)
Eltharrion

noo tuota kamerakuva ei onnistu mutta kuvauksen voin antaa (ja pyysin vain jotai taktiikoit esim. millä tavalla stegadon voi kukistaa ilman kovia miestappioita ym.) HElvien armeija koostuu liki kokonaan jalkaväestä vaik S helmit ja D pricet kyl löytyy.. taka-alalla on 2 repeatterii ja kaiken kruunaa teclicin läsnäolo.. kenttä jakautuu kolmeen siivuun kahden mäen jakamana. HElvit ovat sivussa laudalla mäkien välissä. tosiella puolella liskomiehet ja tämä orcs - VC teami ovat ottamassa yhteen rajusti. liskojen cold one riderit on tulossa toiselta mäeltä kohti HElvejä Repeatterin näkymättömissä. Samalla D princet ja phoenix guardit tappelee orcceja ja nigth goblineja (ei fanatickeja) vastaan.
"if a plan does not plan for problems outside the plan, then it isn't a plan at all"
- Prince Ansom
Ceridan the Green One

Viesti Kirjoittaja Ceridan the Green One »

Kiitti, toi riitti.
Tota noin, stegadon, ammu alas tai taio alas, voisit aina yrittää jonku flank chargin cavalryllä.
Varo sauruksia, niistä ei hyvää seuraa, varsinki closikses.
Ammu skinkkejä, ne hyppii pois chargi rangelta.
Melkee sama örkeille, paitsi että niihin voi sentään chargata, sauruksiin ei :)
Teclis, ahh, voitto on sun, laita viel banner of sorcery d prinsseille, vähä lisä power diceja. ja sit viel lore of heavens, et voi hävitä:)
tai, no voit, mut sul on hyvät mahikset :)
All my foes share one thing:
They all fear me!
Eltharrion

kiitti mut no peli tuli voitettuu high magicil ku vikal kierroksel pamautin staff of lileathil 6 poweria lisää eli yhteensä kerty kaikkiaa 13 noppaa ni niil aloin räiskii (flame of feanix lahtas 11 nihtigobboo) ja sit furyllä 9 temppelivartioita.. repeatteri kaato 3 pakastinratsastajaa ja no.. stegasta ei ollu haittaa ku se yritti lahdata VC n trhallia ja skelejä.. ja sit vie 4 örkkii matalaks phoenixeilla.. :D et iha hyvi toi ottelu meni ku vie hallittin melkee puolta kenttää.. saurukset ku jahtas yhtä shadow warriorii ulos kentältä kierrokse ajaks ni sain sellaset 100 pinnaa lisää kentänneljänneksen hallussapidosta
- Prince Ansom
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

11 night gobboo? LoL tuon verran pitäisi tappaa jo pelkällä mulkaisulla. :)
elector
Viesti:

Viesti Kirjoittaja elector »

Olen itsekkin pelannut tuollaisen, kolme pelaajaa, kaikki kaikkia. Sanon vain, se ei ole balanssissa, ei lähelläkään. Neljästään voisi mennäkkin. Se joka on ulkona päätappelusta, ja voi ampua ja taikoa sivusta, voittaa melko varmasti. Joten sinulla oli jo todella hyvät mahkut voittaa muutenkin, kun et pääkahakkaan joutunut.
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
DeadBeat

Viesti Kirjoittaja DeadBeat »

Jeps olen iteekin samaa mieltä ettei 3 joukkueen matsit oikein toimi.. Olin tossa pelissä ite pelaamassa VC porukallani ja meni vaan aika säheltämiseks.. 2 joukkueen pelit toimii aina parhaiten. (iso yllätys! onhan WH muutenkin suunniteltu 2 joukkueen väliseks taisteluks)
"Ne jotka ylenpalttiseen taikuuteen sortuvat ovat itse juustossa kieriteltyjä juuston makuisia juustopalloja justoliemessä." -Omenapoika
Eltharrion

no joo DB on oikees.. se peli meni tosiaa sähläykseks mut todettii ainakin et ei kannata yrittää uudestaa.. :D mut no joo night gobbot on nii helppoo tapettavaa et ne kuolee aivan helposti.. ei vaan mahtanu mitää et niit oli vain 18 jäljellä ku olin lahdannu pari repellä
- Prince Ansom
hawkeye

Viesti Kirjoittaja hawkeye »

juu itselläkin huonoja kokemuksia kolmin pelistä niin että jouduin itse aloittamaan keskeltä (*näkee yhä painajaisia siitä massamurhasta*)
niin... tänäänkin...
Ceridan the Green One

Viesti Kirjoittaja Ceridan the Green One »

Aahhh, mul on hyvii muistoja kolmen matsist, kaks teki liiton mua vastaan. Voitto tuli (tietysti) ja se oli solid. Tosin kummatki ei ollu nii hyvii (sanottaisko et pikkasen parempi ku aloittelija). Mut, minkäs sille voi, voitto oli voitto :)
All my foes share one thing:
They all fear me!
Eltharrion

no jaa on seki hauskaa ku yrittää repellä ampuu jotai nigth gobboja ja onnistuu lahtaa sillä neljäs kierrokses vaa 2! ja sit loitsu pamauttaa niit kuoliaaks jtn. 13 ni alkaa miettii onks bolteist mihkä..
- Prince Ansom
LurkkiKapteeni

Viesti Kirjoittaja LurkkiKapteeni »

:O kuka rämäpää ampuu bolttereilla night goblineita? :l, saat tappaa näitä 50 jos näillä ei ole muita varusteita, että saat pisteesi takasin, ja kun D6 boltteja lataat, kestää siinä toodella kauan.
Eltharrion

täytyy koittaa tässä ymmärtää et tuli plätättyy blotikset paikkaa jost ne ei voinu ampuu mitää muit ku oli sellane mäki ja mettä edessä.. ja noil gobboil oli jouset mut no.. ei siin kauheest muut keksiny ku ei se pakastinratsataja porukka suostunu tulee tulilinjalle vaa lahtas VCn dire wolfeja mäen suojissa.. ja saurukset oli joko pusikon tai lähitappelun suojis.. (ku ei bolteil saa ampuu mun tietääkseni lähitappeluu..)
- Prince Ansom
elector
Viesti:

Viesti Kirjoittaja elector »

On ihan hyvät mahdollisuudet maksaa Nt. Gobboista Boltilla pisteet. Pistää ne juoksemaan. ;)
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”