"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Death Korps of Krieg

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Gorbag
Viesti:

Death Korps of Krieg

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

Juu tuntuu kiinnostavilta nää Death Korpsit noihin cadianeihin verrattuna.

Aattelin kysästä että missäs on nämä death korpsit? ilmeisesti nämä siirtyvät aina galaksin ns.vaarallisimmille taistelualueilla.

Ja vielä jos jotain yleisinfoa sais niin olisin kiitollinen. Siis sen tiedän että toi Kriegin joku autarchi julisti itsensä itsenäiseksi imperiumista ja eversti Jurten julisti jonkun "atomisen puhdistuksen"(atomic cleansing) Sitten pallo tais muuttua vähän radioaktiiviseksi ja Death Korpsit lähtivät häröilemään(kuolemaan) jonnekkin vaarallisimmille sotasektoreille. Mitäs sen jälkeen on tapahtunut?

Ja vielä attelin lopuksi kysäistä tosta Tartarus Hivestä.

Siellä armageddon-sivulla sanottiin että joku Hive (City?) Tartarus oli örkki-invaasion alla ja death korpsit lähetettiin estämään tätä. Onko tuolla dawn of war-pelin tartarus-planeetalla jotain muuta yhteistä tuon Hive Tartaruksen kanssa kuin pelkkä nimi?
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Tämä sivuaa aihetta aikas läheltä. (Baranit ovat alun perin Kriegiltä.)

Eips, Tartarus Hive on paikka Armageddon-planeetalla, Tartarus on planeetta.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

juu tänks infosta. Huvittaa kyllä yks juttu ku googlettamalla löysin tosta 127th Death Korpseista jotka ton Baranin asutti, niin niiden tää johtaja on von Paulus (saman niminen kuin tuo wehrmachtin 6. armeijan sotamarsalkka Von Paulus, joka taas antautui Stalingradissa vastoin Hitlerin määräyksiä)
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Jaahas... Näitä GWn nimiä taas.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

'Kytkoon von Paulus ei antautunut yllättävän pitkässä asemasodassa, siinä ero. ;) Nimim. Kymmenen sukupolvea ollaan tätä planeettaa vallattu.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”