Morian syvänteissä asusteleva kansa.
Ei erityisemmin mutta 75p kyllä sanoo. Rölli maksaa niin paljon pojoja että se ei mitenkään voi maksaa itseänsä takaisin. Omissa peleissäni se on kyllä tappanut hyvin, mutta melkein aina se itse on myös tapettu. Vastustaja saa siitä melkoisen herkkupalan. Massa kyllä korvaisi itsensä ja kapun avulla saisin myös 9 mahtia, eikä sitä kamaa koskaan ole liikaa. Pistän tähän jonkin ajan päästä päivitetyn listani...
- makkarafolio
Musta aika mukavannäköinen lista. Vaikka teema on kyseenalainen, kun listan asettelee noin: Urukkeja + gobboja. Voisit ajan mittaan kehittää tarinan hahmojen[urukkien] ympärille. Vaikka vuorten villeistä hiisistä, jotka goblinit kesyttävät/ Shamaanin psyykkaamista goblineista, joille annetaan ruoaksi toisia goblineja, jotta fyysinen voimakin kasvaisi/yms.
Itse veisin teeman pois moriasta ehkä sumuvuorten päälle, taikka ehkä pohjoisemmaksi, josta ei paljon kerrota. Luo uudet alalajit ja käytä vain goblinien ja urukkien statteja. Näin lukijoille ei tule sellainen reaktio, että hmm.. gobot+urukit, heeeei! Ei ne koskaan tapelleet yhdessä!
Itse veisin teeman pois moriasta ehkä sumuvuorten päälle, taikka ehkä pohjoisemmaksi, josta ei paljon kerrota. Luo uudet alalajit ja käytä vain goblinien ja urukkien statteja. Näin lukijoille ei tule sellainen reaktio, että hmm.. gobot+urukit, heeeei! Ei ne koskaan tapelleet yhdessä!
Tai sitten se on vain pitkä tauko ollut, ja ei ole lukenutkaan topicia. Mistä tietää.Sisius kirjoitti:Olet selvästikkin innostunut täällä lotr alueella?
Mutta sovitaankos kuitenkin niin ettei nostella näitä vanhoja topikkeja vaikka mieli niin tekisikin antaa kommenttia sillä tekijät eivät välttämättä kaipaa kommentteja näihin vanhoihin.
Deceased: Ei kun me sovitaan, että näitä vanhoja topicceja ei upitella ilman hyvää syytä ja turhiin upituksiin ei tarvitse kommentoida mitään, kiitos...