FB: Kaaos ritari
FB: Kaaos ritari
Noniin, eli tällä kertaa pelifigu kaaos armeijaani, nyt nurglen väreissä.
Figun olen maalannut jo jonkin aikaa sitten, ja osallistuin tällä myös tuohon GW:n maalauskisaan. Omasta mielestäni tuo alusta on epäonnistunut, en saanut millään tuosta mönjästä hyvän näköistä.
Figu on myös hieman suttuinen, kun tämän suht nopeasti maalailin. Joo, eipä enempää, sitten kuviin. Ne löytyvät täältä.
Figun olen maalannut jo jonkin aikaa sitten, ja osallistuin tällä myös tuohon GW:n maalauskisaan. Omasta mielestäni tuo alusta on epäonnistunut, en saanut millään tuosta mönjästä hyvän näköistä.
Figu on myös hieman suttuinen, kun tämän suht nopeasti maalailin. Joo, eipä enempää, sitten kuviin. Ne löytyvät täältä.
Kaukaa näyttää varmaan oikein kivalta, läheltä jokseenkin sotkua. Alustan kuplat (?) eivät oikein iske, jotain muuta voisi keksiä. Ritarin ja hepan haarniska ovat samaa väriä, ei ehkä paras mahdollinen ratkaisu. Muutenkin jotain eri värejä koko figuun olisi kiva (esim. haarniskan metallit kahdella eri värillä). Paikoitellen enemmän darklinea olisi voinut tehdä figusta selvemmän. Pelikentällä noita katselisi.
No hieno tuo on. Olet tainnut inkata, kun kiilteli noin(ihan kuin se haittaisi mitään). Itse tykkäsin noista beissin kuplista ja... oikeastaan koko basesta.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
- Blackguard
Ei paha! Ihan pelifiguna menee.
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
7 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.hedquarters.fi
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!!
7 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.hedquarters.fi
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!!
- figunarkki