Fell Batit vai Black Knightit BP:iin
- Kaapelikala
Fell Batit vai Black Knightit BP:iin
Tuossa parin kaverin kanssa otetaan pikkuinen Border Patrol- kampanja ja armeijan suhteen tuli pikkuinen tenkkapoo. Ottaakko VC:ille Lepakoita vai Ritareita pakolliseksi Specialiksi? Ottaisin molemmat jos pystyisin. Vastassa on Sotakone-Emppejä?, Sauruksia, O&G:tä ja Khornen kaaosta.
Kertokaa mielipiteitänne mahd. nopeasti, eka peli on torstaina.
- Kalle
Kertokaa mielipiteitänne mahd. nopeasti, eka peli on torstaina.
- Kalle
-
Helfferi
Re: Fell Batit vai Black Knightit BP:iin
Ei ole pakko olla yhtään specialia, mutta kysymykseen: Fell batit toimisivat empireä vastaan crewin hakkaajina, mutta sitten taas ritarit voisivat toimia paremmin esim:Khornea vastaan. Mutta itse ottaisin Fell batsit estämään marsseja ja hakkaamaan crewejä koska ei ne nihdit mihinkään osu.Kallethegreat kirjoitti: Ottaakko VC:ille Lepakoita vai Ritareita pakolliseksi Specialiksi?
- Kaapelikala
-
Sword of teclis
Asiaan. Nihtit tietysti jyräävät lähes minkä vain yli bp:ssä, MUTTA kun niitä on suht helppo väistää. Huomatkaa "suht helppo".
Kun taas lepakot näkevät sen 360 astetta, lentävät nopsaan pois tieltä, napsivat kaiken pienen, estävät marssin ja vaikka mitä.
Minä henk. koht. ottaisin lepakot. Jos pistetään kummankin unitin plussat ja miinukset, lepakot voittaisivat.
Ei bansheekaan huono ole. Sen avulla napsit pisteitä itsellesi helposti mainitsemiasi liskoja, O&Gja, emppejä vastaan.
Ja jos liskopelaajalla on vielä skinkkejä, tappaminenhan sujuu kuin tanssi! Loistavaa!
Edit: Teclis ehti näsäviisastella ennen minua B<<<
Kun taas lepakot näkevät sen 360 astetta, lentävät nopsaan pois tieltä, napsivat kaiken pienen, estävät marssin ja vaikka mitä.
Minä henk. koht. ottaisin lepakot. Jos pistetään kummankin unitin plussat ja miinukset, lepakot voittaisivat.
Ei bansheekaan huono ole. Sen avulla napsit pisteitä itsellesi helposti mainitsemiasi liskoja, O&Gja, emppejä vastaan.
Ja jos liskopelaajalla on vielä skinkkejä, tappaminenhan sujuu kuin tanssi! Loistavaa!
Edit: Teclis ehti näsäviisastella ennen minua B<<<
Häviäminen on miesten laji
-
Helfferi