Kylki charge ja pienehkö US?
Kylki charge ja pienehkö US?
Elikkästä, mulle on vielä hiukan epäselvää.
1.Et jos esim. deamon prince (US3) chargaa spearmanien kylkeen niin menettääkö ne rank bonukset?
2.Entä tuleeko tähän se +1 combat resolutioniin kun sen flank attack.
3.Entäs kauanko tämä flank bonus vaikuttaa?
1.Et jos esim. deamon prince (US3) chargaa spearmanien kylkeen niin menettääkö ne rank bonukset?
Vanha black dragon vielä myymättä/vaihtamatta pois, ottakaa yv:llä yhteyttä jos vähänkin kiinnostaa!!
Re: Kylki charge ja pienehkö US?
1. Ei, see sääntökirjaironhide kirjoitti:Elikkästä, mulle on vielä hiukan epäselvää.
2. Ei, see sääntökirja
3. See previous answers.. ja sääntökirja
Tiettävästi aika selvästi kyllä kerrottu nämä.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Jos Yksiköllä on US5 ja se tulee kylkeen vastustaja menettää rankit ja sinä saat flankin. Tämä kestää niin kauan kuin sinulla on se yksikkö flankissä ja se ei ole mennyt alle US5.
Jotta emme unohtaisi yhteisön pyrkimyksiä, todettakoon, että http://www.puppulausegeneraattori.fi parantaa reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen.
-
Vieras
- The Captain
- Valvoja
Kysynpä tässä samalla: Lasketaanko selustassa/sivustalla olevien yksiköiden unit strength yhteen rankien menetyksen/taistelubonusten määrittämiseksi? Esimerkiksi kaksi Great Eaglea (US3 per kotka) rynnäköi jonkin yksikön selustaan. Menettääkö rynnäköity yksikkö rankit ja saavatko kotkat selustabonuksen, kun heidän yhteenlaskettu US on 6? Sääntökirja ei tätä selvästi kerro, tai en ainakaan ~15 minuutin tutkiskelulla mitään selventävää löytänyt.
Ei lasketa yhteen. Vastaus piilee kyseisen lauseen sanamuodossa, "unit with Unit strength 5 or more" tjsp, ei "one or more units with combined unit strength of whatever".Strangten kirjoitti:Kysynpä tässä samalla: Lasketaanko selustassa/sivustalla olevien yksiköiden unit strength yhteen rankien menetyksen/taistelubonusten määrittämiseksi? Esimerkiksi kaksi Great Eaglea (US3 per kotka) rynnäköi jonkin yksikön selustaan. Menettääkö rynnäköity yksikkö rankit ja saavatko kotkat selustabonuksen, kun heidän yhteenlaskettu US on 6? Sääntökirja ei tätä selvästi kerro, tai en ainakaan ~15 minuutin tutkiskelulla mitään selventävää löytänyt.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Jep, tuon lauseen perusteella noin arvelinkin, mutta en ollut ihan varma. Aika typerää sinänsä, mutta GW:n pelihän tässä on kyseessä...jullevi kirjoitti:Ei lasketa yhteen. Vastaus piilee kyseisen lauseen sanamuodossa, "unit with Unit strength 5 or more" tjsp, ei "one or more units with combined unit strength of whatever".Strangten kirjoitti:Kysynpä tässä samalla: Lasketaanko selustassa/sivustalla olevien yksiköiden unit strength yhteen rankien menetyksen/taistelubonusten määrittämiseksi? Esimerkiksi kaksi Great Eaglea (US3 per kotka) rynnäköi jonkin yksikön selustaan. Menettääkö rynnäköity yksikkö rankit ja saavatko kotkat selustabonuksen, kun heidän yhteenlaskettu US on 6? Sääntökirja ei tätä selvästi kerro, tai en ainakaan ~15 minuutin tutkiskelulla mitään selventävää löytänyt.
- Blackguard