"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Special Charrujen Magic itemit

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Pörrö kirjoitti:Miksi joku edes käyttäisi montaa eri Elector Spessua armeijassaan?
Koska tällaiset kyyniset vanhat Warhammeristit powerpelaavat. Jos kaksi vaaliruhtinasta samassa armeijassa antaisi jotain ehdotonta etua, niitä silloin otettaisiin kaksi. Edelleen, ne muoviset/metalliset klöntit ovat pelimerkkejä, joilla on tietyt numeroarvot paperilla. Se, millaisen historian joku lahjaton ääliö on kirjoittanut tuolle pelimerkille ei ole peliteknisesti relevanttia, ainoastaan se, pystyykö tuo klöntti "hinta" pistearvonsa perusteella suorittamaan jotakin, jolla se tuo "voittopiste" -nimisiä yksiköitä kotiin tarvittavan määrän.

Jos erikoissäännöt olisivat minulle edulliset, minä ottaisin sekä Valtenin Sigmarin chämppänä että Valtenin Sigmarin valittuna samaan armeijaan. Mikään ei kiellä tuota yhdistelmää jamppojen säännöissä. Siinäpä sitten pikku Ville 9v. saisi itkeä fluffinsa kanssa.
A.M€nen

Viesti Kirjoittaja A.M€nen »

mihin tulokseen sotavasaran arvovaltainen höpisijäraati on tullut? saanko mielestänne ottaa warlock insinöörilleni storm deamonin joka löytyy jo Ikitiltäni (ks. edellisen puhujan allekirjoitus)? itse luulisin että ei saa mutta tuo 4. warplightning olisi poikaa...
Hammerheart kirjoitti:Hemmetti Allu puhuu fiksuja.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Airut kirjoitti:mihin tulokseen sotavasaran arvovaltainen höpisijäraati on tullut? saanko mielestänne ottaa warlock insinöörilleni storm deamonin joka löytyy jo Ikitiltäni (ks. edellisen puhujan allekirjoitus)? itse luulisin että ei saa mutta tuo 4. warplightning olisi poikaa...
Et saa. Jos saisit kaksi Ikitiä jostain syystä, niin saisit, mutta Ikit itsekseen vie sen rotta-armeijan ainoan Myrsky-demonin.

Eli yksinkertaistettuna: Jos taikaesineen tuo mukanaan Spessu, sitä ei voi ottaa normaali-charru. Jos saman taikaesineen tuo mukanaan kaksi spessua, se on aivan sallittua, koska spessujen erikoissäännöt yliajavat säännöt.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”