Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
juuh ja muuten tiedoksi niille ketkä aina paheksuvat mordor listoja joissa ei ole ampujia niin sanon että harvoin niillä ampujilla juurikaan mitään tekee... jäävät jälkeen ja hyvällä säkällä tappavat 2-5 tyyppieä ennen closista.... joten ei niitä kannata aina ottaa... itse kyllä käytän haradeja ihan muodo vuoksi, ja on niistä säkän kanssa hyötyä.... ja totanoinaan... itse pidän listoissa melko turhina felbeastilla ratsastavia sormus aaveita... koska ne tiputetaan mielestäni melko helposti alas jousilla joka taas johtaa turhaan 40 pisteen menetykseen vai oliko se 60 pistettä.... koska tuskin sillä felbeastilla hyökkäät suoraan vastustajan kimppuun ilman että odotat muita... ja kun et saa sitä muualle piiloon kuin kallion ja talon taakse joten örkit eivät sitä peitä... joten jos otat filbeastin pois ja vaikkapa massaa tilalle tai jonkin heroun lisää vaikkapa örkki kapteenin
En mää itekkä noista mordorin ampujista piittaa.Niillä ei tee mitään.
Fellbeast voi osoittautua joissain kohissa hyväksikin,mutta jousilla varustettua armeijaa vastaan ei pakosti hyvä valinta.
Tietysti,valintasi on omasi.
Dwar^ kirjoitti:Fellbeast pois, ja hepalla tuo musta-aave.
Joo oon samaa mielä, fellbeast on tehty vaan ringwraithin tappoon, sillä niitä ei kannata änkeä mukaan lähitaisteluun.
Joten se alas sieltä ja hepalle niinkuin dwar äsken sanoi.
Chuck Norris has already been to Mars; that's why there are no signs of life there.
Jos otetaan järki käteen ja katsotaan, listassa on 10 2-handed örkkiä joita ei voi tukea, 20+ miekkakilpi örkkiä jotka ovat tärkeempiä kuin spearit (tavallaan) ja 10 Spear örkkiä jotka riittävät tukemaan noita 20 Hw+shield örkkiä. Ei niitä välttämättä enempää tarvitse.