Defenders of Gondolin 500pts
Defenders of Gondolin 500pts
Glorfindel of the Flower w/elvencloak 190pts
6 Gondolindrim w/elvenblades, elvencloaks102pts
6 Fountain Court of Gondolin 108pts
5 Gondolin rangers w/poison arrows 100pts
Total: 500pts
Might: 6
Troops: 18
Eli tässä on käytetty 1st & 2nd age sääntöjä.
Joo tiedän turnauksissa ei voi käyttä mutta kotipeleissä kavereita vastaan ajattelin kokeilla. Tässä on se hyvä että kaikilla on elvencloakit joten näitä ei volleyllä tapeta. Taas sitä kysytään, kommenteja.
6 Gondolindrim w/elvenblades, elvencloaks102pts
6 Fountain Court of Gondolin 108pts
5 Gondolin rangers w/poison arrows 100pts
Total: 500pts
Might: 6
Troops: 18
Eli tässä on käytetty 1st & 2nd age sääntöjä.
Joo tiedän turnauksissa ei voi käyttä mutta kotipeleissä kavereita vastaan ajattelin kokeilla. Tässä on se hyvä että kaikilla on elvencloakit joten näitä ei volleyllä tapeta. Taas sitä kysytään, kommenteja.
Öh, massa ja 1st age haltiat eivät sovi samaan lauseeseen. Katsos joku käyttää minun luomiani hahmoja!halbarad kirjoitti:Joo tossa ei ole yhtään massaa että siinä taitaa tulla ongelma.
18:llatoista modellilla ei oikeen pärjää massaa vastaan.
Lalalaa
No Glorfindel ainakin löytyy joka on erittäin mukava hero. Ukkoja on vähän, mutta kaikilla elven cloak jonka pitäsi estää sen suuremmat mies tappiot. Sitten, kun itse vielä pääset ampumaan 10 nuola niin sillä saadaan vastustajalta ukkoja hupenemaan. Hauksa kyllä varmaan pelata tuolla.
Elrondin Fight Paremmaksi!
Minut tunnettiin? nimellä SacC.
Toi lista saa turpaan just joltain örkki/goblin armeijalta, kuvitteleppas 500 pistettä örkkejä vastaan paria hikistä ukkoa huimat träpitykset ja kaikki.SacC kirjoitti:No Glorfindel ainakin löytyy joka on erittäin mukava hero. Ukkoja on vähän, mutta kaikilla elven cloak jonka pitäsi estää sen suuremmat mies tappiot. Sitten, kun itse vielä pääset ampumaan 10 nuola niin sillä saadaan vastustajalta ukkoja hupenemaan. Hauksa kyllä varmaan pelata tuolla.
Chuck Norris has already been to Mars; that's why there are no signs of life there.
No en ookka väittäny et pitäs pärjää, mut hauska tommosel varmaa pelaa.halbarad kirjoitti:Toi lista saa turpaan just joltain örkki/goblin armeijalta, kuvitteleppas 500 pistettä örkkejä vastaan paria hikistä ukkoa huimat träpitykset ja kaikki.SacC kirjoitti:No Glorfindel ainakin löytyy joka on erittäin mukava hero. Ukkoja on vähän, mutta kaikilla elven cloak jonka pitäsi estää sen suuremmat mies tappiot. Sitten, kun itse vielä pääset ampumaan 10 nuola niin sillä saadaan vastustajalta ukkoja hupenemaan. Hauksa kyllä varmaan pelata tuolla.
Ja en nyt niin hirveästi voi kommentoida ku en oikee noita 1 & 2 agen sääntöi tiiä.
Elrondin Fight Paremmaksi!
SacC kirjoitti:No en ookka väittäny et pitäs pärjää, mut hauska tommosel varmaa pelaa.halbarad kirjoitti:Toi lista saa turpaan just joltain örkki/goblin armeijalta, kuvitteleppas 500 pistettä örkkejä vastaan paria hikistä ukkoa huimat träpitykset ja kaikki.SacC kirjoitti:No Glorfindel ainakin löytyy joka on erittäin mukava hero. Ukkoja on vähän, mutta kaikilla elven cloak jonka pitäsi estää sen suuremmat mies tappiot. Sitten, kun itse vielä pääset ampumaan 10 nuola niin sillä saadaan vastustajalta ukkoja hupenemaan. Hauksa kyllä varmaan pelata tuolla.
Ja en nyt niin hirveästi voi kommentoida ku en oikee noita 1 & 2 agen sääntöi tiiä.
En oo väittäny et olisit väittäny.
Chuck Norris has already been to Mars; that's why there are no signs of life there.
-
LurkkiKapteeni
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=28112 tuolta kannattaa lähteä tutkailemaan sääntöjä...
Aika "eliitti" armeija, tosin eipä noilla hinnoilla massaa saa vaikka mitä tekisi...
Varmasti mukava pelata vaihtelun vuoksi jne. Itse olen 1&2 agen säännöillä muutaman pelin pelannut ja hyvin ovat toimineet, haltiat etenkin.
Aika "eliitti" armeija, tosin eipä noilla hinnoilla massaa saa vaikka mitä tekisi...
Varmasti mukava pelata vaihtelun vuoksi jne. Itse olen 1&2 agen säännöillä muutaman pelin pelannut ja hyvin ovat toimineet, haltiat etenkin.
'LurkkiKapteeni kirjoitti:http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=28112 tuolta kannattaa lähteä tutkailemaan sääntöjä...
oho! mutta kuitenkin ei noi massaa vastaan pärjää.
Oletetaan että vastustajalla on armeija missä on 50 figua, peli pelattaisiin 112cm/180cm.
Neljä vuoroa ja örkkit ovat 56cm joukostani, ammun 10 joista noin 10-8 osuu ja näistä 5-4 tappaa. Tämä toistuu 3 kertaa ja vastustajalta on kuollut 17-14 örkkiä ja kun örkit ovat 14cm päässä Glorfindel huutaa "Fire" ja 5 lisää örkkiä kuolee. Nyt tulee 2vs1 ja 1vs1 tappeluita, Gondolinit ovat hyviä tappelioita ja Gloro hoitaa isoimmat ja pahimmat örvelöt joten tappeluissa ei pitäisi tulla suuria häviöita. Jonkun ajan kuluttua örkeistä on kuollut puolet ja juoksevat pakoon(C 2).
Edit:Taisi tulla tähän asti pisin viestini
Neljä vuoroa ja örkkit ovat 56cm joukostani, ammun 10 joista noin 10-8 osuu ja näistä 5-4 tappaa. Tämä toistuu 3 kertaa ja vastustajalta on kuollut 17-14 örkkiä ja kun örkit ovat 14cm päässä Glorfindel huutaa "Fire" ja 5 lisää örkkiä kuolee. Nyt tulee 2vs1 ja 1vs1 tappeluita, Gondolinit ovat hyviä tappelioita ja Gloro hoitaa isoimmat ja pahimmat örvelöt joten tappeluissa ei pitäisi tulla suuria häviöita. Jonkun ajan kuluttua örkeistä on kuollut puolet ja juoksevat pakoon(C 2).
-
LurkkiKapteeni
LurkkiKapteeni kirjoitti:Aivan, 2+lla osuu perus haltia mosurikin, Näillä archereilla vieläpä poison arrowit. Mitä isompi kenttä, mitä vähemmän maastoa, sen parempi. Itse en ole Gondolinilla kertaakaan pelannut mutta näyttävätpä nuokin asiansa hoitavan.
Miksei yhdelläkään warriorilla ole keihästä?
Ei hirveesti keihäitä kyllä tarvitakkaan noin pienessä listassa mutta 2+osuminen on liian ylimegasuperhyvä siis jokanen heitto onnistuu 99,99999999999% varmuudella
-
LurkkiKapteeni
Joten ennenkuin kommentoit listoja kannattaa ensin tarkistaa mitä kommentoit
. Eikä tuo 99,99+% aivan nappiin osunut
.
Vaikka onhan tuo 2+ Osuminen aivan loistava asia. Tosin jos noita 1&2 agen pahiksia kattelet niin eivätpä ne kovin kalliita ole nekään statteihinsa verrattuna.
Suht tasapainossa ovat kaikki armeijat. Eikä niitä keihäitä nyt hirveästi tarvitsekaan mutta muutama olisi kiva nähdä, vaikkakin eivätpä örkit noille haltioille hand to handissa mitään mahda ilman ronskia ylivoimaa.
Vaikka onhan tuo 2+ Osuminen aivan loistava asia. Tosin jos noita 1&2 agen pahiksia kattelet niin eivätpä ne kovin kalliita ole nekään statteihinsa verrattuna.
Suht tasapainossa ovat kaikki armeijat. Eikä niitä keihäitä nyt hirveästi tarvitsekaan mutta muutama olisi kiva nähdä, vaikkakin eivätpä örkit noille haltioille hand to handissa mitään mahda ilman ronskia ylivoimaa.
Viimeksi muokannut LurkkiKapteeni, Ke 16.03.2005 20:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jep jep, noin se luultavasti menee. Kun haltiat osuvat 2+. Teletappi, otetaanko joskus 1st & 2nd age pelitestiä lohikäärmeenluolassa?Telepthangion kirjoitti:Oletetaan että vastustajalla on armeija missä on 50 figua, peli pelattaisiin 112cm/180cm.
Lalalaa