"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

IG projektin konversioita. (Cadian 728) UUSIA NAPPEJA!(25.3)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
figunarkki

IG projektin konversioita. (Cadian 728) UUSIA NAPPEJA!(25.3)

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Viimeksi muokannut figunarkki, Pe 25.03.2005 12:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
rampale

Viesti Kirjoittaja rampale »

Ei tuossa kuvien suuressa koossa mitään vikaa ole (ja nuo olivat ihan hyvän kokoisia), mutta suuri osa kuvista vain oli aika heikkolaatuisia. Varsinkin ryhmäkuva plasmagunmiehistä oli todella suttuinen.

Ihan kivaa jälkeä olet silti saanut aikaan, plasmagunitkin näyttivät ihan onnistuineilta. Tuo puskassa kyykkivä boltermies vain näyttää tyhmältä, sillä heavy bolter on ukon asentoon verrattuna aivan liian alhaalla. Ellei sälli sitten vain kurkkaa puskasta ulos tms.
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
Coridus

Viesti Kirjoittaja Coridus »

Veteran kersantin pistoollista voisi älähtää, laspistol ei käytä minkään kalipeerin luoteja.
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors

40k since third edition.
figunarkki

Coridus kirjoitti:Veteran kersantin pistoollista voisi älähtää, laspistol ei käytä minkään kalipeerin luoteja.
Se kun ei ole laspistol vaan joku muu pistooli. Tälle cadian 728. on fluffia tarinat ja novellit osastolla.
Thorin

Viesti Kirjoittaja Thorin »

Heavy bolter kuvassa oleva onkalo on kolkon näkönen, pelottavaa... (Hauska keksintö!)
Ostetaan/Vaihdetaan figuihin: KISS, Horna, Emperor, Bathory, Burzum, Behemoth, Stam1na, Mokoma, Hypocrisy, Behexen, Immortal ja Gorgoroth cd:eitä.
figunarkki

Thorin kirjoitti:Heavy bolter kuvassa oleva onkalo on kolkon näkönen, pelottavaa... (Hauska keksintö!)
Juu. Mun kaikki heavy wepon tiimit on tavalla tai toisella maastoutuneet. Mutta noi heavy boltterit on nyt tolleen ihan halpis tavalla tehty.

tässä muuten sitä fluffia cadialaisilleni
Zob

Viesti Kirjoittaja Zob »

Kuvat näkyivät liian tummina vaikka näyttöni on kirkkaimalla asetuksella, niistä kuvista joista näin voin vain kehua ;) näppäriä konversioita.
Turjake

Viesti Kirjoittaja Turjake »

Pelottavaa olis sotia, jos happiletku roikkus tossa eessä tuolla lailla. saattas vaikak hajota x_X.
Pidin plasmamiehistä. vaikka kuvat olivat hieman epäselviä sai tarpeeksi hyvän kuvan niistä.
Myydään 40k örkkejä ja IG:tä
figunarkki

Turjake kirjoitti:Pelottavaa olis sotia, jos happiletku roikkus tossa eessä tuolla lailla. saattas vaikak hajota x_X.
Pidin plasmamiehistä. vaikka kuvat olivat hieman epäselviä sai tarpeeksi hyvän kuvan niistä.
Juu... myöhemmillä kaasunaamarihäiskillä (hardened veteranseilla) on sitte se letku pistetty menemään aseen ja käsien alta.
Veteraanien maskit on hieman yksinkertaisempia. Pääkallokuvio jätetty pois.
Kuvia pistän jahka saan ryhmän maaleihin.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Tyylikkäät raskaat aseet. Pitääpä kertoa kohta Kaartiin värväytyvälle kaverilleni tuost bunkkeri-boltterista. (Tosin, mitenkäs se liikkuu?)
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
figunarkki

Attila kirjoitti:Tyylikkäät raskaat aseet. Pitääpä kertoa kohta Kaartiin värväytyvälle kaverilleni tuost bunkkeri-boltterista. (Tosin, mitenkäs se liikkuu?)
Perus ideanahan on se että tuommoista asetta ei kukaan oikeasti sijoita avomaastoon. Sama vaikka olisi miljoona uutta häiskää tulossa kuolleen krevin tilalle koko ajan.
Aina kun tuollainen ase siirretään eripaikkaan, sille etsitään mahdollisimman hyvä suoja. Ja tuossa kohtaa on löytynyt wanha tykin kranaatin kraatteri jonka päälle on lentänyt maata ja siihen on uponnut katoksi joku ihme metallin pala. Ja jos oikein aletaan nillittämään, niin kaartilla liikutaan sen verran vähän pelissä että multa kyllä löytyy vaihtaa vaikka joka liikkeen kohdalle erinlaisessa maastossa oleva ase.
Ja huomautan että kaikki heavy wepon teamini eivät ole tuollaisia. nuo heavy boltterit nyt ovat niin masentavia käyttää niihin sellaisia osia (ukkoja) jotka menisivät paljon paremmin autocannon teamiin.
Attila

Se on älyttömän tyylikäs, ei siinä mitään. Ajattelin vain, että saattaa olla hieman hupaisan näköistä, jos moinen bunkkeri lähtee kävelemään. :D
Sebottendorf

Viesti Kirjoittaja Sebottendorf »

Onko toi halpis a-cannon kenties feikki?? (Siis vähän itse kasattu ;) )
Mattuman!

Viesti Kirjoittaja Mattuman! »

Upeita nuo pääkalloäijät. Muut eivät oikein säväyttäneet.
figunarkki

Sebottendorf kirjoitti:Onko toi halpis a-cannon kenties feikki?? (Siis vähän itse kasattu ;) )
No siis tuonnehan olen laittanut pahimman Feikki tiimini. Eli alunperin siinä oli heavy stubber. Mutta myöhemmin lisäsin siihen hieman autocannonmaisuutta.
figunarkki

Uusia nappeja lisätty.
Attila

Tosissaan, figunarkki. Lopeta rahojen tuhlaaminen nappeihin ja osta pari hehkulamppua!

Aika koviksia, se mitä niistä saa selvää.
figunarkki

Attila kirjoitti:Tosissaan, figunarkki. Lopeta rahojen tuhlaaminen nappeihin ja osta pari hehkulamppua!

Aika koviksia, se mitä niistä saa selvää.
Tai sitte uus kamera. Noei, se mitä tosiaan tarvin on hieman harjoitusta. Pitää vaan ottaa kuvia, ja sitte hieman lisää kuvia nii eiköhän nuo ala selkeytymään.
Obli´ma

Viesti Kirjoittaja Obli´ma »

Hienojahan nuo maalauksesta en tiedä.
''For your own good!''
Losku

Viesti Kirjoittaja Losku »

Onko tuolla vasemman reunan veteraanilla pyörätuoli.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”