"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

caatanoiden ja kaaos jumalien yhteys

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
GreenOwl2

caatanoiden ja kaaos jumalien yhteys

Viesti Kirjoittaja GreenOwl2 »

onko kukaan muu koskaan mietty tätä.

kaaosjumalia on neljä (Khorne, Slaanesh, Nurgle, Tzeentch) ja

kaatanoita kans neljä (Nightbringer, Void Dragon, Outsider ja Deceiver),

voiko olla vain sattumaa vai vois näillä olla jokin mystinen juttu ydistävänä tekijänä joka kantaa kausas menneisyyteen,
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Niillä on yhteistä se, ettei niillä ole mitään yhteistä.

Kaaosjumalat asuvat Warpissa. Caatanat inhoavat Warppia. Tästä todistuksena Yöntuojan supermegaüberaseen tunku Warppiin -> Yöntuojalla ei enää supermegaüberasetta.

Sitä paitsi:
WimvH:
The C'tan being the antithesis of the Chaos gods, is it coincidence that there are four major C'tan, one who delights in slaughter (Nightbringer), one who uses deception (Deceiver), one who is degenerated (Outsider) and a fourth one we don't know a lot about? If so, is Chaos not only the major threat to the Imperium but also to the Necrons?

Many races and faiths have considered themselves to be a threat to the Necrons, but their worlds and their cultures are now little more than interesting archaeology. There is no reason to believe that anyone has an easy answer to the Necron threat.

Pete Haines:
The numbers game is not really significant so don’t read too much into it. There are a lot of Chaos powers, we tend to focus on the four major ones but in the timeframe of the C’tan, even Slaanesh is a new kid in the divinity business.
Tämän sivun alalaidasta.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
GreenOwl2

Viesti Kirjoittaja GreenOwl2 »

tiedän kyllä että kaatanat inhoovat warppiä ja että se on niille vaarallinen,
Feeno

Viesti Kirjoittaja Feeno »

Caatanoitahan oli alunperin monta, mutta Deceiver huijasi Nightbringerin syömään kaikki, ja niin tapahtuikin. Jäljelle jäi vain nämä neljä hilpeää kaverusta. Sillä, että on juuri 4 kaaosjumalaa, ei ole mitään yhteistä tämän kanssa.
91,35665%:lla foorumikäyttäjistä on typerä kiertosigi. Jos kuulut niihin loppuihin 8,64335%:iin niin voisit syödä vaikka pääsi.
Attila

Ei niitä jumaliakaan ole vain neljää, onhan myös olemassa näitä pienempiä, tuntemattomampia jumalia.
Mikki N

Viesti Kirjoittaja Mikki N »

Jokaisella kaaos-jumalla on teemansa, yleensä pahe tai vietti. Warpissa on myös useita henkiä, jotka ovat vähäisemmässä asemassa kuin neljä suurta. Tähän ainakin viitataan Kaaos-codeksissa.
Muutamia kokeellisia uusia kaaos-jumalia: "Ahneus/mässäily", "Saunassa piereskely" ja "thorpe"?
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
Attila

Mikki N kirjoitti:Muutamia kokeellisia uusia kaaos-jumalia: "Ahneus/mässäily", "Saunassa piereskely" ja "thorpe"?
Kuinkas tuo viimeinen on mitenkään "kokeellinen"?
Virtanen..
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Virtanen.. »

no onko kaatanajumalilla sitten myös omat teemansa
Hullu_Proffa on Virtanen!!
Tosin... ketä se nyt kiinnostaa?
Attila

Noh, Yöntuoja istutti kuolemanpelon kaikkien muiden rotujen paitsi Örkkien sydämiin, Huijari yleensä ottaen huijasi porukkaa, Ulkopuolinen on kuulemma hullu kuin pullosta tullu (asua nyt pallon sisällä, jonka sisällä on tähti...) ja Tyhjiölohikäärme on kuulemma kaikista vahvin.

Täällä asustava Ancaris on kovin fluffijumala jonka olen ikinä nähnyt, kääntykää hänen puoleensa.
Feeno

Viesti Kirjoittaja Feeno »

Attila kirjoitti:Yöntuoja istutti kuolemanpelon kaikkien muiden rotujen paitsi Örkkien sydämiin
Miksiköhän örkit ovat silti ei-fearless ja vain 7 LD? Törkeää.
91,35665%:lla foorumikäyttäjistä on typerä kiertosigi. Jos kuulut niihin loppuihin 8,64335%:iin niin voisit syödä vaikka pääsi.
Misc

Viesti Kirjoittaja Misc »

Fearless on toisaalta tyhmyyttä, ei lähdetä kävelemään vaikka olisi millainen ylivoima. Yleensä kun orkit feilaa moraalin niin niitä on jo sen verran vähän ettei ne enää tekisikään mitään. Sitten ne mob uppaa poissa taistelusta ja tulee huomenna isommalla joukolla.
dead flesh penalty

Viesti Kirjoittaja dead flesh penalty »

ai, ja örkitkö eivät ole tyhmiä?
onko muuten jollakin tietoa millaisilla teemoilla varustettuja C'taneja oli ennen kuin heidät syötiin lukuunottamatta neljää?
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

dead flesh penalty kirjoitti:ai, ja örkitkö eivät ole tyhmiä?
onko muuten jollakin tietoa millaisilla teemoilla varustettuja C'taneja oli ennen kuin heidät syötiin lukuunottamatta neljää?
Ei. Heistä ei tiedetä mitään.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Dracheny

Viesti Kirjoittaja Dracheny »

60 000 000 vuotta on jo hyvinkin tarpeeksi pitkä aika unohtaa jopa kavereidenkin luonteenpiirteet...
One who has seen the Horrors of Warp and prevailed, still fears girls...
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Ja niitä ei voida pitää minään "teemoina". Ne ovat vain luonteen piirteitä. Eli Deceiver kyllä tappaa kun niikseen tulee mutta se ei ole hänen tapaistaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”