"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Servants of the Despot - Mid-Noreja lisää.

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Nostra
Viesti:

Servants of the Despot - Mid-Noreja lisää.

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Jälleen kerran sain yhden erän maalattua näitä maanmainioita pikkukääpiöitä. Jostain kumman syystä päätin olla laittamatta näitä tipotellen muiden nähtäville, vaan laittaa aina hieman isomman määrän kerralla. Palautetta saa antaa jälleen aivan kaikesta, niin värivalinnoista kuin NMM:mistä ja muustakin. Baset ovat mitä ovat, niille luultavasti tulen tekemään jotakin. Tähän en haluaisi jatkoksi mitään oneliner-"Ihan mageit" tai "nojoo..."-viestejä, vaan mieluiten edes muutamalla lauseella perusteltuja kommentteja. Kehittyä haluaisin, ja em. onelinerit eivät ainakaan edesauta pyrkimyksiäni. Sen suuremmitta puheitta tässä linkkiä kuviin, joten olkaapa hyvät.

Scourge bearers of Mid-Nor 1 Tässä ensimmäiset scourge bearerit. Itse olen ihan tyytyväinen, mutta parannettavaakin löytyy.

Scourge bearers of Mid-Nor 2 Toiset scourge bearerit. Näistäkin itse tykkään, ja ainakin NMM on mielestäni parempaa kuin edellisissä. Tein tarkoituksella näille hieman eri värityksen, jotta paremmin erottaisin, kummat kaksi liikkuvat kummalla kortilla.

Sentinels of Mid-Nor
Jengini scoutteja. Näissä itse pidän erityisesti NMM:mistä, siitä, kuinka oikeaoppisia ja muodollisesti aitoja ne ovat, en tiedä, mutta itse tykkään. Kulta on hieman liian keltaista, mutta sille ei nyt voi mitään.

Azahir the Mad
Jengin "pomo". Kupari/pronssiNMM on mulle ihan uus juttu, enkä oikeastaan ole sitä nähnyt käytettävän täällä Suomessa juuri ollenkaan. Väreissä on hieman hölmöjä virheitä, jotka huomasin kyllä, mutta liian myöhään. Itse tykkään tästäkin figusta, kelpaa jengiä johtamaan.

Palautetta vaan, runsassanaisuus on hyve, vaiteliaisuus kuolemansynti. Palautetta kestän kyllä kuin mies ikään, enkä murru rakentavasta palautteesta. Tottakai, perusteluja haluaisin, sillä numerot ja em. onelinerit eivät kerro mitään. Sana on vapaa.
Metsuri

Viesti Kirjoittaja Metsuri »

Nuo on ihan hienoja, mutta olen huomannut että sinulla on ehkä vähän tasaiset värit, varsinkin siinä yhdessä vannhemmassa, harmaassa figussa...
Njoo...
Ruoska

Viesti Kirjoittaja Ruoska »

Baset näyttää kun seisois pilaantuneen Big Macin päällä, mutta figut hienoja =) Noi siniset ihot on todella pehmeesti duunattu. Hyvä NMM aseissa kans.
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

NMM:ssä on ainakin minusta tapahtunut parannusta joihinkin vähän vanhempiin verrattuna, mutta ehkäpä noissakin voisi lisätä vähän tuota kontrastia. Eli jos varjostaisit aseita vielä jollain paljon tummemmalla ja maalasit kimmeet ihan valkealla. Pohjalevyistä en itse oikeen lämmennyt, mutta ovathan ne toki erilaiset joskin hieman räikeät. Sentineleissä kultaosat on ihan hyvät, mutta jos niitäkin varjostaisi hieman lisää. Sävy on hyvä, kun ottaa huomioon tuon varsin sarjakuvamaisen tyylisi.
Modern cars - they all look like electric shavers.
Viljanderi

Viesti Kirjoittaja Viljanderi »

Noi laavabeissit näyttää Machiavellin sanoin lasagnelta. Näissä se näyttää minusta ihan ok:lta (edestä):

http://www.sotavasara.net/gallery_browse.php?show=658

mutta muissa se vaikuttaa joltain luotaantyöntävältä ja pilaantuneelta ruualta.

Muuten figut on hienoja. Noita näkee mielellään pelikentällä. NMM oli liian tasaista, kontrastin lisääminen olisi minusta aika pop juttu.
"Always play on one and don't fake the funk." -Bootsy
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Baseihin tulee kyllä jotain uutta, kunhan saan vaan ruiskun käsiini. En ole mitenkään jaksanut blendailla niitä ja silleen, joten ovat tollasia nyt toistaiseksi. IRL eivät näytä niin pahoilta, mitä kuvissa, mutta eivät siltikään kovin kummosia ole.

NMM:mässä on kyllä varsinkin kirveiden osalta ihan toimiva kontrasti, näin niinkuin IRL, kuvissa ainakin toisten scourge bearer-heppujen värit hieman latistuivat.

Pelikentälle nämä joutavatkin, tai siis oikeastaan jengi on nykysellään kolmea figua vaille valmis, tai oikeastaan nyt jo löytyy 300AP maalattuna. Vielä ei vaan oo pelikavereita, eikä pääse liikkuunkaan juuri mihinkään.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”