"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

kuka on russ???

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
The Punisher

Viesti Kirjoittaja The Punisher »

Russ on viikinki, joka perusti venäjän... Toivottavasti auttaa!
It's not vengeance... it's punishment...
Dalamar

Viesti Kirjoittaja Dalamar »

Itse asiassa ei ole. Viikinkejä sanottiin ruseiksi venäjän maalla, mistä mm. Russland. Muistaakseni viikingit valtasivat tai perustivat Novgorodin ja ympärillä olevat alueet.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Dalamar kirjoitti:Itse asiassa ei ole. Viikinkejä sanottiin ruseiksi venäjän maalla, mistä mm. Russland. Muistaakseni viikingit valtasivat tai perustivat Novgorodin ja ympärillä olevat alueet.
Totta. Rusien sanotaan olleen joukko ruotsalaisia viikinkeja, [edit: varjageja, menee joskus senat sakaisin], ja heitä johtaneen tyyppi nimeltä Rurik.
Viimeksi muokannut Stenvall, La 19.03.2005 18:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

varangianseja
Ei pilata Suomemme kieltä... varjageja. ;)
vili

Viesti Kirjoittaja vili »

pysytään nyt aiheessa.
Pieni ja vihreä mies? UFO? Ei vaan gobbo!
Dalamar

Viesti Kirjoittaja Dalamar »

Tuo kyllä liittyy aiheeseen suhteellisen olennaisesti.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
vili

Viesti Kirjoittaja vili »

0okei
Pieni ja vihreä mies? UFO? Ei vaan gobbo!
orkwolf
Viesti:

Viesti Kirjoittaja orkwolf »

Mä taas olen kuullut että Space Wolfit olivat aika iso legioona. Ne Wolf Brothers oli oikeastaan 13th company, se mainitaan Index Astartesissa. Space Wolfit ovat iso chapter, koska ne eivät tahtoneet rikkoutua. Suoraan uhmasivat codex astartesia. Ne eivät ole ihan legioonan kokoinen, mutta tosi iso silti chapteriksi. Onhan joka great company sitäpaitsi melkein itsenäinen.
Muuten siitä Magnus vs. Russ on paljon muitakin versioita. Kyllä Magnus avasi portalin joissakin versioissa. Katsokaa WD 287 (luulisin että se on se), siinä on 13th company Index Astartes.
Fluff usein vaihtuu editionien välillä eikä siihen aina oo luottamista. kaikki on oikeaa silti koska se on GW:ltä.
orkwolf
Viesti:

Viesti Kirjoittaja orkwolf »

Mä taas olen kuullut että Space Wolfit olivat aika iso legioona. Ne Wolf Brothers oli oikeastaan 13th company, se mainitaan Index Astartesissa. Space Wolfit ovat iso chapter, koska ne eivät tahtoneet rikkoutua. Suoraan uhmasivat codex astartesia. Ne eivät ole ihan legioonan kokoinen, mutta tosi iso silti chapteriksi. Onhan joka great company sitäpaitsi melkein itsenäinen.
Muuten siitä Magnus vs. Russ on paljon muitakin versioita. Kyllä Magnus avasi portalin joissakin versioissa. Katsokaa WD 287 (luulisin että se on se), siinä on 13th company Index Astartes.
Fluff usein vaihtuu editionien välillä eikä siihen aina oo luottamista. kaikki on oikeaa silti koska se on GW:ltä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”