"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

www.heresyminiatures.com

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Perzzza
Viesti:

www.heresyminiatures.com

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Täältä löytyy joitain summittaisia minejä (en ainakaan itse tykännyt) mutta kun katsotte 'Tools and Accessories'-osaston niin alkaa haikailla pankkikortin perään... :D Sieltä löytyy ainakin minun silmiä hivelevä paketti Greenstuffia 900mm~90cm hintaan 9£~15e!!! Eli hieman alle metri Greenstuffia viidellätoista eurolla! Ajattelin tilata hieman kamaa tuolta... Miten on? :lol:
azuuh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja azuuh »

kyllä mäki tuolta tilaan jos noi halpaa o
'Ere we go, 'ere we go, 'ere we go,
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

en käyny sivulla, mut jos tosiaan totta, niin azuuh taidetaan pistää tilaus kahestaan/muiden kanssa kohtapuoliin?
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Thorwald
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thorwald »

paljonko tuo gs maksaa esim. fantsussa ja paljonko siinä on??

herseyssä postikulut eurooppaan: 4£..............
Where's mi pint? I can't do nothing whitout mi pint!
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Ei paske
Viimeksi muokannut TranssiApina, Su 08.10.2006 17:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"If it bleeds, we can kill it."
Killu

Viesti Kirjoittaja Killu »

gw:n gs maksaa 6 epelii 50 sepelii ja siinä tulee kaks sellasta noin 5 centin pätkää :arrow:
1+1=10
Nimbus
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nimbus »

Jos sieltä tosissaan joku tilaa, niin tulen mukaan tilaukseen! Ilmoitelkaa vaikka sähköpostiin, pm, tai tänne.
Those who advance blind find trouble
Victory allways lurks in corners
crow

Viesti Kirjoittaja crow »

joo mäki tuun messii tilaa sen teiän kaa.. jos vaan käy
Perzzza
Viesti:

jaa 4£? Fantsussa jos tilaat (kotimaa pelkästään) on aina minimissään 9e...
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Oon muuten (aikavarmasti) mukana tossa GS jutussa! Uskomatonta! Haluu koko rullan :D Sitte kun vaan tietää saanko sitä rahaa tässä piakkoin...

EDIT: siis tuoltahan vois tilata ihan erkkinä kamaa! Nyt pistetään joku hervoton tilaus meneen sinne :D
Ketku

Viesti Kirjoittaja Ketku »

Mä haluun kans Green Stuffii elikkä mä oon tilauksessa mukana. Riippuen kuitenkin tilausajankohdasta.
"Ah sitä suloista tuskaa ja kipua viiltävää"
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Jos meinaatte tilata, niin mä voisin ostaa nuo scuplting toolit, tosin rahaa saan kolmen viikon kuluttua koska pitää maksaa velkoja sekä ostaa tank brush+purkki dark angels greenii
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Itiöpesäke

Viesti Kirjoittaja Itiöpesäke »

Ainahan sitä green stuffii tulee kulutettuu. Ostetaan ny muutaman viikon :lol: varastot. Count me in!
Ensimmäisenä itiöt
seuraavana lictorit
jonka jälkeen hivet
viimeisenä ripperit
Perzzza
Viesti:

Heh. eli kaikki tilaa jotain? Tilaan ite ainakin ton 900mm greeniä ja sit jotain hauskaa. Se demoni on kyllä ihan sikakomee.
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

vois kyl ottaa pari tilausta, tai sitte jos joku ottaa vastuun organisoida koko homman (ehkä jollain pienellä vaivanpalkalla), nii silleen. Eli jos otetaan pari tilausta, niin paikkakuntakohtasesti jokainen, tai sitte jos yks tilaa kotiinsa kaiken, lähettää postin kautta muille ja muut maksaa sille organisoijalle oman osuutensa, kotimaan postimaksut ja oman osansa siitä postimaksusta, joka tuli kun ulkomailta tilattiin ja sitte jos jokainen laittaa vielä vaikka eurosen plussaa, niin on organisoijalla jotain motivaatiota (ellei joku sitten suostu vapaaehtoiseksi). Itelläni ei just nyt ole aikaa/intoa alkaa koko hommaa organisoimaan, mutta jos vapaaehtoisia löytyy, niin käsi ylös. Jos ei, niin tää menee kaveriporukoiden keskenäiseksi tilailuksi.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Väinämöinen

Viesti Kirjoittaja Väinämöinen »

Kyllä, laskekaa minutkin mukaan.

Nyt tarvitaan vain joku organisoimaan tätä hommaa.

Vapaaehtoisia?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”