Tästä aiheesta olisi mukava keskustella. Tosin se voi jäädä pelkäksi unelmoinniksi, mutta unelmoiminen on mukavaa. Mitä mieltä te olette koko ideasta?
Star Wars: Strategy Battle Game
-
Jugenactus
Star Wars: Strategy Battle Game
Joskus puhuttiin että mitä sitten kun LOTR-peli unohtuu, mitä GW tekee. Olen mietiskellyt jo pitkään että jos toisen lisenssin ostaisivat niin voi että kun se olisi Star Wars. Mutta olen kyllä jo huomannut Peliarkussa jotain Star Wars figuja, ilmeisesti LOTR TMG:n tyyliin. Ja kun Revenge of Sithin jälkeen ei enää elokuvia tule niin tämä varmaan on aika epätodennäköistä. Mutta ajatelkaa kuinka SWstä saisi hyvän figupelin! Kuvitelkaa taisteluita joissa Imperium, AT-ST:ineen, speeder bikeineen ja suurimpina johtajinaan Darth Vader ja Darth Sidious, ottavat mittaa Luke Skywalkerin, Leian, Han Solon, Chewien, Landon ja kumppanien johtamista Kapinaliiton joukoista, joita auttavat esim. Ewokit. Tai sitten Mace Windun, Yodan ja muiden jedien ja laadukkaiden alusten höystämien tasavallan kloonisotilaiden ja kreivi Dookun johtamien taisteludroidien, supertaisteludroidien ja itse tappokoneiden eli tuhoojadroidien välisiä yhteenottoja. (eikö ollutkin hienoa tekstiä
)
Tästä aiheesta olisi mukava keskustella. Tosin se voi jäädä pelkäksi unelmoinniksi, mutta unelmoiminen on mukavaa. Mitä mieltä te olette koko ideasta?
Höpönlöpöä, hevonkukkua. Kuka niin väittää?
-
Hodarimies
No joo, eikös joku valmistaja tehnyt niitä figuja, mutta niitä ei enää pitkään valmisteta.
Aidan Boustredin sivuilla on näistä jotain.
Aidan Boustredin sivuilla on näistä jotain.
Pitkäs tauon jälkeen jälleen sotussa spämmimäs 
-
Jugenactus
Englanniksi; Wizards of the Coastin tekemä. http://www.wizards.com/default.asp?x=st ... ainrpg/rpg Taidan kuitenkin huomauttaa, että Sotu ei taida olla RoPe-foorumi (ellette käytä figuja peleissänne paljon, jolloin administraatio usein katsoo sormien välistä).
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
Suosittelen henkilokohtaisesti West End Gamesin vanhempaa Star Wars-roolipelia, jos aihe kiinnostaa. Siihen julkaistiin miniatyyrisaannotkin mutta niita lienee hankalaa saada kasiinsa. Itse pelia kylla loytyy varmaan huuto.netista.
"Istun kivellä ja nauran makeasti, veihän naapurinkin viljan halla."
Olisihan se hienoa, jos GW tekisi SW- elokuviin liittyen vielä samanlaisen pelin, kuin Warhammer yleensä.. Itse ehkä haluaisin enemmän julkaistavaksi Kloonisotien figuureja: Clonetroopereita, Droidekoita yms.. Mutta taitaa jäädä vain unelmoinniksi.
En saanut keskustelusta ihan kiinni.. Onko siis olemassa WH:n tyylinen Star Wars lautapeli. Jos tiedätte enemmän kyseiseen aiheeseen liittyviä sivustoja, toivoisin, että laittaisitte ne tänne.
En saanut keskustelusta ihan kiinni.. Onko siis olemassa WH:n tyylinen Star Wars lautapeli. Jos tiedätte enemmän kyseiseen aiheeseen liittyviä sivustoja, toivoisin, että laittaisitte ne tänne.
Wizards of the Coast tosiaan tekee SW figupeliä. Lisää tietoa löytyi heidän sivultaan:
http://www.wizards.com/default.asp?x=swminis
Itsekkin tuota tässä taannoin vilkuilin, mutta jäi sitten paketit ostamatta (ainakin vielä). Muistaakseni aika tuore julkaisu.
http://www.wizards.com/default.asp?x=swminis
Itsekkin tuota tässä taannoin vilkuilin, mutta jäi sitten paketit ostamatta (ainakin vielä). Muistaakseni aika tuore julkaisu.
"WYSIWYG? Why have what you see, when you can get what you want?
I use Emacs"
I use Emacs"
Itse en usko että tuosta laimennetusta SW (D20) roolipelistä on armeijakokoisten taisteluiden pyörittämiseen. Pahus kun Star Wars leluvillitys meni jo 90-luvun puolivälissä, silloin Micro Machines-pikku-ukkoja vai kiitettäviä määriä rahoillensa. Taidettiin niille jotkun epäviralliset säännötkin julkaista.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.
- TrollChieftain
- Viesti: