Pari kysymystä epäkuolleitten omasta tahdosta.
Pari kysymystä epäkuolleitten omasta tahdosta.
Onko mielestänne Dire Wolweilla tai bansheella omaa älyä? Aion kirjoitaa tarinan ja minun pitäisi tietää mitkä VC:llä olevat undeadit voivat ajatella itsenäisesti.
- Rectunator
On. Banshee on haamu ja dire wolf on susi. Vampyyrit vain vetävät niitä puoleensa. Zombit ja luurangot ovat henkiinherätettyjä joten ne eivät omaa omaa tahtoa. Ja tottakai kaikki vampyyrit omaavat oman tahdon, samoin ghoulit, kun eivät ole edes kuolleita. Myös lepakoilla on tahto. Nyrkkisääntönä että jos se ei ole haamu tai selvästi elävä tai vampyyri, sillä ei ole omaa tahtoa.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"
Kynä-ääliö
Kynä-ääliö
Pitää vielä tarkentaa että dire wolfit ovat myös herätettyjä kuten zombit&luurangot.Miten lienee spirit hostien kohdalla,periaatteessa nekin on manattu haudoistaan?
Wightit,wraithit ja bansheet ovat olentoja/sieluja jotka eivät ole menneet helvetin syövereihin vaan jääneet kiusaamaan eläviä(ja kuolleita).
Fluffi tarinassani wight ja wraith olivat "älykkäitä" ja niillä oli oma tahto.
Wightit,wraithit ja bansheet ovat olentoja/sieluja jotka eivät ole menneet helvetin syövereihin vaan jääneet kiusaamaan eläviä(ja kuolleita).
Fluffi tarinassani wight ja wraith olivat "älykkäitä" ja niillä oli oma tahto.
- Cacodemoni
Dire Wolffit ovat epäkuolleita siinä missä lurkit ja zombitkin, joten kovinkaan älykkäistä otuksista ei siis ole kyse. Sylvanian kirotulla maalla on tapana estää niin puolimaatuvien kuin vastikään kuolleittenkin hautarauha, joten Dire Wolfit toimivat korkeintaan aikaisemmasta elämästä perityillä vaistonrippeillä.
Bansheetkaan tuskin ovat mitään järjellisiä olentoja, vaan henkimaailman ja konkreettisen maailman rajamäillä häilyviä tuskaisia haamuja.
Bansheetkaan tuskin ovat mitään järjellisiä olentoja, vaan henkimaailman ja konkreettisen maailman rajamäillä häilyviä tuskaisia haamuja.
- Rectunator
Eivät ole. Minitkin taitavat olla hieman mädänneitä. Aina oppii.
Bansheilla on luultavasti oma tahto, mutta minä käsittäisin, että ne (tai ainakin suuri osa niistä) ovat ajautuneet (eriasteisiksi) hulluiksi roikkuessaan tämän maailman ja seuraavan välissä: Pelottaa kohdata tuomio, mutta eipä tuo puolielämäkään mitään herkkua ole.
Wightieherrojen uskoisin olevan ihan omia, omalla arvostelukyvyllä varustettuja olentojaan. Peruswighteista en ole aivan niin varma.
Wraitheilla lienee sama probleemi kuin bansheilla.
Bansheilla on luultavasti oma tahto, mutta minä käsittäisin, että ne (tai ainakin suuri osa niistä) ovat ajautuneet (eriasteisiksi) hulluiksi roikkuessaan tämän maailman ja seuraavan välissä: Pelottaa kohdata tuomio, mutta eipä tuo puolielämäkään mitään herkkua ole.
Wightieherrojen uskoisin olevan ihan omia, omalla arvostelukyvyllä varustettuja olentojaan. Peruswighteista en ole aivan niin varma.
Wraitheilla lienee sama probleemi kuin bansheilla.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
-
Vieras