Varoitus koskien oman spawnin valamista
Varoitus koskien oman spawnin valamista
Eilen tapahtunutta:
Valoimme kaverini kanssa yhteensä 3 spawnia tinasta. 2 Ensimmäistä onnistui hyvin, mutta kun kolmannella kerralla aloimme kaataa sulaa tinaa kohtuullisen suureen, vedellä täytettyyn korkeaan muovimukiin, tapahtui jotain odottamatonta. Kuului kova pamaus ja mukista lenteli sulaa tinaa ympäri keittiötä (muki kaatui hetken päästä). Tällä kertaa ei sattunut mitään (vaan sotkua keittiössä ja muovimuki meni käyttökelvottomaksi) , mutta jos sulaa metallia olisi roiskunut silmään, näkö olisi mennyt lähes varmasti.
Että näinkin voi käydä, suosittelen suojalaseja käytettävän valamisen yhteydessä. :/
Valoimme kaverini kanssa yhteensä 3 spawnia tinasta. 2 Ensimmäistä onnistui hyvin, mutta kun kolmannella kerralla aloimme kaataa sulaa tinaa kohtuullisen suureen, vedellä täytettyyn korkeaan muovimukiin, tapahtui jotain odottamatonta. Kuului kova pamaus ja mukista lenteli sulaa tinaa ympäri keittiötä (muki kaatui hetken päästä). Tällä kertaa ei sattunut mitään (vaan sotkua keittiössä ja muovimuki meni käyttökelvottomaksi) , mutta jos sulaa metallia olisi roiskunut silmään, näkö olisi mennyt lähes varmasti.
Että näinkin voi käydä, suosittelen suojalaseja käytettävän valamisen yhteydessä. :/
"Se joka sanoi että rahalla ei saa onnea, ei osaa ostaa oikeasta paikasta"
- Kaapelikala
Re: Spawn!?
Kaaoksen liikalahjainen champion. Mutantti sanan varsinaisessa merkityksessä..HipHobbit kirjoitti:Kertokaapa tyhmälle: Mikä on spawn?
- Blackguard
Joita voi tehdä tinasta tai käyttää Geeween Spawnia
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
- Blackguard
-
compton ass
- Lihamestari
- figunarkki
-
Goblinisti
- Viesti:
Myös lunta kannattaa käyttää, pelkkkä vesi, kun tekee ainakin minulla todella lituskan lopputuloksen. "Loska" on kaikkein parasta spawneihin, eli vettä ja lunta ämpriin ja keskelle reikä, johon kaadat tinan. Valmis mötikkä, joka tässä syntyy, ei muuten välttämättä ole kovinkaan hieno, vaan on onteloinen ja sormin väänneltävissä, joten kannattaa varata myös Green Stuffia/Miliputtia mukaan.
Ei kyllä osunut, koska emme käyttäneet kauhaa, vaan pientä metallikattilaa, joka ei mitenkää voisi mahtua koskemaan lasissa ollutta vettäMatti kirjoitti:Annas kun arvaan, kaataessanne tinaa, osui kauha jossa sula tina oli veteen. Vai kuinka? Noinhan siinä nimittäin käy.
"Se joka sanoi että rahalla ei saa onnea, ei osaa ostaa oikeasta paikasta"
-
Goblinisti
- Viesti:
http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... t=spawn%2A
Varsintaidokkaasti tehty, ei onteloita ja hauraimmat tikut vuoltu pois. Itse olen muuten tehnyt armeijani GUOn tällä samaisella tekniikalla, mitä nyt korjailuun menikin kokonainen pötkö GeeÄssää. Kuten tuossakin yksilössä, tinasta muotoutui eräänlainen kaula, johon liimasin kiinni ogren parrakkaan pään. Säästyipä taas 40€ ( - GS:n hinta.)
Varsintaidokkaasti tehty, ei onteloita ja hauraimmat tikut vuoltu pois. Itse olen muuten tehnyt armeijani GUOn tällä samaisella tekniikalla, mitä nyt korjailuun menikin kokonainen pötkö GeeÄssää. Kuten tuossakin yksilössä, tinasta muotoutui eräänlainen kaula, johon liimasin kiinni ogren parrakkaan pään. Säästyipä taas 40€ ( - GS:n hinta.)