"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

[BattleTech] (uusi) BattleTech-liigaketju

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Sami Jumppanen

Viesti Kirjoittaja Sami Jumppanen »

vaikuttaa siltä että en pääse tänään ainakaan KLO 1800 paikalle, joten minulta tuo jää väliin.
Niin, ja nuo Arrow IV systeemit ei toimi Stab-10:ssä. Tämä siis tietääkseni, ja sillä perusteella että, catapult tykistö mallit on pelissä aseistettu vain lasereilla.
Korppi-

Viesti Kirjoittaja Korppi- »

MM alkaa taas mystisesti hiipua lekasta..

Mutta minä tahdon pelata kampanjapeliä lauantaina tai sunnuntaina, ajaksi ehdotan klo 1800 vaikka itselleni sillä ei väliä. Tule sinne tai ole kuutio!
Peace

Viesti Kirjoittaja Peace »

Itse olen todennäköisesti kesälomaan asti niin pääsykokeisiin luvun lumoissa ettei aivot toimi oikein oletetulla tavalla. Sunnuntaisin selvinnen kyllä suurimmassa osassa tapauksista pelaamaan kunhan vain muistan...eli voi tehdä hieman heikkoa.
Eternity's a scary thought.
I mean - where it's going to end?
Sami Jumppanen

minä luulen kyllä ehtiväni viikonloppuna. Kunhan muistaisin katsella kelloa välillä...
Fa Shih

Viesti Kirjoittaja Fa Shih »

Minäkin saatan päästä pelaamaan. Riippuu siitä menenko kokkoa polttamaan.
Xin Sheng!
Sami Jumppanen

Voi ...tujen kevät taaskin unohtui tuo peli.

Sellainen juttu että jos joku haluaa jokus pelata, niin soittakaa minulle tai laittakaa viesti. Minun muistiin ei selvästikkään voi luottaa edes tämän verran.

Numero on: 050 439 43 63

Ja huomenna voisi koettaa pelata, jos minä vaan muistan.
Tänäänkin voisin pelata, joten menen serverille oottelemaan, jos kiinnostuneita on.
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Minun vuoroni potkia ketjua...
/me potkii BT-liigaketjua

No niin, eli OHI ON! Olen ylioppilas, vaikka harakatkin nokkisivat. Mutta, tänä lauantaina 9.4. minulla on, hiphei ja hurraa, syntymäpäivä, ja seuraavan viikon maanantaina 11.9. lähden Vaasaan viikoksi-pariksi, tyttöystävääni tapaamaan. Eli huhtikuu taitaa kulua muissa merkeissä kuin peltiä ruttaten. Noh, what not.

Eli, järjestäkäämme jokin esim. die Walpurgisnachtspielen -massiivirähinä jonnekin huhtikuun loppupuolelle. Hmmh, viimeinen viikonloppu taitaa olla itse juhannus, jolloinka harvalla on aikaa pelata. Sitä seuraava viikonloppu, siis, jolloinka ylistetty PJnne ja jumalanne, mói, pääsee varmasti rientoihin mukaan. Sitä paitsi, mitä enemmän aikaa huomioida peli, sitä enemmän porukkaa tulee. Ehkä.

Ehdotan joko lauantai 7.5. tai sunnuntai 8.5., riippuen taas porukan menoista. Peliaika se vakio klo. 15:00, ellei kellään ole mitään sitä vastaan. Tämän viikon aikana ehdin sählätä täällä jonkin verran ja palaveroida ajankohtia, mutta johtuen oman koneeni kriittisestä osumasta moottor-- eiku, kiintolevyn hajoamisen vuoksi, minun pitää ängetä veljeni koneelle jos aion 'Netissä karkeloida.

Ilmoittakaa siitä, tuletteko vai ette, ja merkatkaa kalenteriinne ko. ajankohta iiisolla punaisella tussilla. Jos aiotte tulla, älkää sitten sovitko muita suunnitelmia siksi päiväksi, jne. (luonnollisesti). Ymmärrän minä Oikean Elämän(tm) vaatimukset, enkä hirtä tai mestaa (korkeintaan laitan kahleisiin torille häpeämään, hehe).

Eli, peliä perkele! Suurrytäkkä tällä kertaa!

Ai niin, moniko suostuu uusinta dev-versiota pelittämään? Vihjeenä, hankkikaa Sun Microsystemsin uusin Java niin pelittää varmasti.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
joppu

Viesti Kirjoittaja joppu »

Ehdotat siis nyt kellon ajaksi 15.00? Minä kyllä pääsen mutta täytyy varautua sillä odottamattomaan.
irc:ssä minut tunnetaan nikillä Mechafan

Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
Sami Jumppanen

dev-10 vai? Se löytyy kyllä. Muuten tuo puhelin numero tuolla ylempänä on ihan käytettäväksi, eli voi soitella iltasella milloin vain haluaa pelata, niin katsotaan olenko vapaana.
Korppi-

Itse en tuolloin pääse, kun pitää olla ali-ihmisiä ampumassa eli softaamassa.

Dev-10 on ollut testattavana jo kuukausia. Kannatan sen ainakin testausta servulla. Voiko molempia versioita ajaa yht'aikaa?
Sami Jumppanen

Softis on kyllä kivaa kunhan aseet saisi kuntoon.
Aacheron
Viesti:

Joppu: mahd. odottamattomien olosuhteiden syntyminen ja täten mahd. toisen Tähtikyypelaajan poissaolo huomioitu.

Sami: puh. nro. huomioitu ja tallennettu.

Ihan näin piruuttani, minäkin jätän ko. yhteystietoni tänne siltä varalta että kone menee ja hajoaa, enkä pääse ilmoittamaan tai mitään. Ja ihan muuten vain jos joku haluaa pulista niitä näitä. Eli, 050 525 8098, ja nimenihän oli Henrik Hansson.
Horned Shadow kirjoitti:Voiko molempia versioita ajaa yht'aikaa?
Kyllä periaatteessa voi... Molempia voi pitää kiintolevyllä asennettuna samaan aikaan, ja molempia voi pitää auki yhtä aikaa. En sitten ole koettanut tätä, mutta porttiristiriita voi olla mahdollinen? Itse en harrasta ATK-nörtteilyä tarpeeksi tietääkseni tällaisista, mutta olettaisin että jotain häröä voi syntyä siitä. Mene ja tiedä...

Muuten, serverinkin pitäisi olla dev-10 jos aiomme sillä pelata. Teräratas huomio, toimiiko dev-10 miten hyvin sinulla?
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

En ole Dev-10 versiota tuossa serverillä testannut, että en tiedä toiminnasta sanoa. Pitäisi toimia rinnakkainkin, kunhan muuttaa toisesta oletusportin, ei siinä sen ihmeempää pitäisi olla.

Mutta pitäisi keksiä jostain aikaa asennella se tuonne, oma hommansa on, kun ei tuossa serverissäni ole mitään hallintalaitteita lukuunottamatta etäyhteyttä. Jospa tässä jokun ilta jaksaisi tunnin verran asiaa säätää.

Ja juu, softaus on oikein mukavaa. Kaivelin tuossa juuri päivänä muutamana pyssyt talviteloita, ja mietiskelin jotta kuulia pitäisi kai taasen jostain tilailla. Mutta ei siitä enempää tässä ketjussa, eikä oikeastaan tällä foorumillakaan :)
Peace

Viesti Kirjoittaja Peace »

Minä voin antaa lähes 100% paikallaolemattomuusvaroituksen loppukevääksi 27.5. asti - sattuneesta syystä ei siihen asti paljommin tule elämälle aikaa olemaan...
Eternity's a scary thought.
I mean - where it's going to end?
Sami Jumppanen

Olisikos kukaan pelaamassa joskus?
Korppi-

Joskus 3.5. eteenpäin alkaa taas olla aikaa pelata :\
Aacheron
Viesti:

Horned Shadow kirjoitti:Joskus 3.5. eteenpäin alkaa taas olla aikaa pelata :\
Ja kuten näet, alleviivatulla bold-fontilla, ehdottamani pelipäivä olisi 7.5. tai 8.5. Minulle tuo 8.5. voisi luultavasti sopia paremmin, koska horisontti tuo roolipelauksen merkkejä lauantaiksi, näin mahdollisesti ehkä.

Muuten, minulla on tilapäinen työ alkanut jo niin aikaisin kuin tänään, eli en tule olemaan Sotussa liikaa, ainakaan... S-posti toimii, kuten myös kännykkä.

EDIT 4.5.2005: Hmmh, kappas - mainittu sunnuntai (8.5.) onkin äitienpäivä. Ja roolipelaukseni siirtyi "ehkä"-ulottuvuudesta reaaliavaruuteen, majoittuen lauantaiksi. Perjantaina olen Hesassa aivan muissa merkeissä (lue: juhlat), joten...

Peli siirtynee ensi viikonlopuksi, ellei kellään ole mitään sitä vastaan? Huoh, käykö täällä enää ketään? Voin ymmärtää että porukalla on tätä nk. "Oikeaa Elämää" (luulen saaneeni tartunnan siitä itsekin...); ihmettelen vain porukan innostusta ja aikavaraa, lähemmin sanottuna näiden nykyistä tasoa. Onko ollut liian suuri paussi, ja pitäisikö liigalla heittää vesilintua? HS on/oli tietääkseni tulta ja liekkiä projektista, ja vakiohäröilijät ovat viihtyneet.

Hmmh, feedback, people!
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Aacheron
Viesti:

Ja vastauksia ja muita ehdotuksiahan on tullut vaikka miten paljon. Joo, mutta, minulla on ensi viikonloppuna mm. pääsykokeisiin lukemista tiedossa, joten ellei kukaan auo päätään ihan näin puolispontaanisti, minä en aio vaivautua edes ehdottelemaan ajankohtia koko ajan.

Käykö muuten kukaan täällä lukemassa tätä enää, mitenkään aktiivisesti?
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Aina satunnaisesti minä tätä ainakin luen, mutta aikataulut on kyllä sen verran ahtaat, että ihan tuurissaan on ehtiikö pelailemaan vaiko ei. Sunnuntai illat lienevät niitä parhaita mahdollisuuksia, ja satunnaisesti viikolla myös.
joppu

Viesti Kirjoittaja joppu »

Voisi taas aktivoitua ja alkaa pelata. Voisin tulla mahdollisesti ensi sunnuntaina mutta takuita ei ole.
irc:ssä minut tunnetaan nikillä Mechafan

Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”