"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Thermo-Priest ja steam machine kysymyksii

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
ChildGamez

Thermo-Priest ja steam machine kysymyksii

Viesti Kirjoittaja ChildGamez »

Olen juuri saanut käsiini komean Thermo-Priestin Razorbackilla. Sen kortteja selaillessani tuli mieleeni muutamia kysymyksiä:

Dwarf Steam Machine antaa/pakottaa yhdellä tai useammalla nopalla heittämään "Preasure roll" heiton jokaisessa vaiheessa, kun tämä kyseinen "Characteric" tulee käyttöön ja lisään nopan tai noppien luvun siihen statsiin, paitsi jos yksikin noppa on 1 jolloin jokin on mennyt pieleen.
-Tarkoittaako tämä siis, että aina hyökätessäni heitän yhtä tai useampaa "preasure rollia" ja lisään tuloksen Streghtiin? Ja kun liikun saan bonusta liike-pituuteeni? (käsittääkseni bonuksen saa STR, FEAR ja MOV jos korttia oikein tulkitsin).
-Mutta ellen liiku, joudunko siltikin heittämään tätä heittoa?

Lisäksi Thermo-Priestin taika(?) "Selective Compression" antaa minulle mahdollisuuden käyttää vain yhtä höyry systeemiä, jolloin voin heittää niin monta noppaa kuin minulla on kokonaisuudessa höyryvarusteita.
-Mitä ihmeen hyötyä tästä kyvystä on kun voin kuitenkin heittää useampaa kuin yhtä noppaa? Pienentää mahdollisuuksia onnettomuuksiin? Eri turha jos se on ainoa käyttötarkoitus :)
A person can't defeat loneliness.
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
Viljanderi

Viesti Kirjoittaja Viljanderi »

Minusta sinä saat heittää sitä steamia johonkin laitteeseen sen käyttöhetkellä, ja vain yhdellä nopalla.
Joten Selective compression ei ole (ehkä) kovin turha, koska voit esim. buustata stenaa kolmella nopalla tavallisen yhden sijaan. Malfunctionin todennäköisyys on tosin suuri, mutta ah ihanuutta kun pääsee mäjäyttämään jollain str 20:lla.

Nämä siis mutuna, pelailen usein Tir-Na-Boreja vastaan, mutta omasta hyllystä ei (vielä) käpsiä löydy.
"Always play on one and don't fake the funk." -Bootsy
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”