Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Mitä mieltä olette ihmiset noista uusista nidi figuista?
Omasta mielestäni vanha tyrantti oli hienompi. MIEKKA! voi herrajumala. Minä kun luulin ettei GW voi enää raiskata figuja mutta luulin väärin.
Ja Lictor. Ei saakuli. Ne terät, miksi ne ovat sellaiset toisinpän käännetyt panssarit, eivätkä rehellisen luiset ja ilkeät hack'n slash piikit?
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"
Omasta mielestäni kanssa 3 edikan nideistä ei enää paljoa voinut parantaa. Tosin carnifexin siluetti vaikutti lupaavalta. Varmaan siisteimmät figut tulee sekottamalla vanhaa ja uutta. (vinkkiä teille nidipelaajille)
No täytyy sanoa, että pidän lictorista ja tyrantguardista, mutta itse hive tyrant on kauhistus! Tämä nykyinen alien tyylinen on paljon parempi, suoraan sanottuna.
"Burn the witch... Purge the alien... Banish the daemon..."
Hävyttömän rumia. Kun kakkosedikasta päästiin luulin ettei enää ikinä tarvitsisi katsella tyranttia miekka kädessään ja häntä jalkojen välistä kuin... jokin sojottaen. Myös Zoantti on naurettava kasa lässähtänyttä selkää ja aivomassaa... Ja vetäkää vain herne nokkaanne, mutta vanhat 'stealerifigutkin olivat ziljoonakiljoona kertaa hienompia ja retrompia kuin nuo uudet kaiken maailman feeder tendrilleineen.
Tosin jos kirja ei avaudu, kannattaa ensin kokeilla ottaa suojamuovi pois.
- The Captain
uudet lichtorit ovat paljon parempia kuin 3. editionin, mutta uusi hive on ( ikävä kyllä ) paluuta juurille. Miksi he alkavat lipsua alien-teemasta puoli-ihimis-sekametelisoppaan?
Samaten uudet gene-figut ovat turhia mustelaka naamoja. Pyh.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Olen vähän samoilla linjoilla Maeliksen kanssa, mukava sekoituks uutta ja vanhaa nämä figut. Yllätyin kyllä kaikista ainakin jollain tasolla, positiivisesti tosin, ei missään ole paljoakaan moittimista. Hieman massiivisempaa ulkonäköä, tykkään, sekä detaileja luonnollisesti enemmän. Tyrantin miekkakin menee, onhan se wanhojen aikojen perua.
Uusi tyräntti on liian köyryselkäisen näköinen. Vanha on pitkä ja uljas. Uuden pääkin on aika perseestä ilman harjaksia. Pitää ryhtyä paniikissa haalimaan vanhojen nidien osia ja jemmata niitä tulevaisuuden nidiarmeijan konffausta varten.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"
Sotun veteraanit iskevät heti uusia 'nidejä lekalla...
Mielestäni uusissa nideissä ole muuta vikaa kuin tuo tyräntiinon miekka. 'nid aseista en ole koskaan pitänyt.. ei IMO sovi alienin käteen. -.-
Zoanthrope nyt ei mikään mestariteos ole tai brood lord, mutta muut on aikamoisen makeita. Etenkin lictor ja tyrantti ovat kovin munakkaita, etenkin tyrant.
Mun ehdoton suosikki on dr. zoidbergin näköinen uusi genestealer. Sopivalla punaisella väriteemalla syntyisi tragikoominen rapuarmeija. Kiva huomata että gw:n kaverit ovat päätyneet pois yber synkistelystä, sillä eihän noita tosissaan voi ottaa.