Liimasta
Hmm. Jen taisi sanoa, että paras liima hänen mielestään on Zap-a-Gap. Tätä liimaa pikkuveljeni taisi ostaa kerran kalastusvälinekaupasta perhoja varten, ja jotenkin kummasti Super-Attackin loputtua se kulkeutui minun pöydälleni. On pitänyt ihan kohtalaisesti, mutta nykyisin, kun pinnaan joka figun, niin on melkein sama, vaikka sylkis tonne saumaan. Pinnaus jo yksistään saa aikaan kohtuullisen vahvoja liitoksia, joten liiman ei tarvitse joka kohdassa olla niin kauhean hyvää, ja pitää siltikin erinomaisesti.
Ite tosin tulen hankkimaan super attackia heti kun tästä nyt tämä zap-a-gap loppuu, sillä ko. tuotteen kohdalla ainakin omat kokemukseni olivat varsin positiivisia. No, tämäkin on näköjään hieman henkimaailman juttuja, joten ei tästä sen enempää.
Ite tosin tulen hankkimaan super attackia heti kun tästä nyt tämä zap-a-gap loppuu, sillä ko. tuotteen kohdalla ainakin omat kokemukseni olivat varsin positiivisia. No, tämäkin on näköjään hieman henkimaailman juttuja, joten ei tästä sen enempää.
-
Goblinisti
- Viesti:
Henkimaailman tosiaan. Joskus olen nimittäin saanut Superillakin aikaan ihan hyviä liitoksia, kun taas joskus aivan samoista lähtökohdista syntyy puhallus ja irti on -mestariteos. Kaipa osuutta on ollut maalin vanhenemisellakin, äskettäin loppunut liima kun ostettiin joskus viime syksynä.
Viimeksi muokannut Goblinisti, Su 20.03.2005 10:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hohhoijaa
Sanopa taas että Würthin pikaliima on kaikkein parasta, parempaa kuin kuollut Super Attack
-liimaa nopeammin kiinni
-liimaa ihan oikeasti mitä mihin vain
-20g purkki, riittää kauan
-hinnasta en tiedä, mutta ei varmasti ole kallista laatuun nähden
-pitää kiinni niin ettei marinen torsoa saa jaloista ilman vakavaa väkivaltaa irti..
Sanopa taas että Würthin pikaliima on kaikkein parasta, parempaa kuin kuollut Super Attack
-liimaa nopeammin kiinni
-liimaa ihan oikeasti mitä mihin vain
-20g purkki, riittää kauan
-hinnasta en tiedä, mutta ei varmasti ole kallista laatuun nähden
-pitää kiinni niin ettei marinen torsoa saa jaloista ilman vakavaa väkivaltaa irti..
päivä kerrallaan...
Joulukuussa kun aloittelin figuharrastusta, lukkoonlyödyssä alituskeskustelussani kerrottiin pienessä lasipullossa olevasta muoviliimasta jonka krkissa on sivellin. oli kuulemma pitävää ja nopeaa. kenelläkään ideaa mikä mahtaisi olla?
There are 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Juu ostin tuota ja aloin liimaamaan Mariinia kasaan. Uudesta tuubista ei si tullu yhtään mitään. Mielestäni Super Attack on paras ja halpa.The Educated Fool kirjoitti:Liima nimeltä Super Glue on hyvää ja hinta on huikeat 95 senttiä. Saa tiimarista.
Juuri tuo yllämainitun pakkaus varsinkin. Maksaa 4.30 ja tulee kaks tuubia liimaa.
- ankara halla
- Valvoja
Revellin lisäksi löytyy myös sellaista tavaraa kuin Humbrol Liquid Poly.Leksa kirjoitti:Joulukuussa kun aloittelin figuharrastusta, lukkoonlyödyssä alituskeskustelussani kerrottiin pienessä lasipullossa olevasta muoviliimasta jonka krkissa on sivellin. oli kuulemma pitävää ja nopeaa. kenelläkään ideaa mikä mahtaisi olla?

Itse olen käyttänyt tätä ja jotenkin tykkään enemmän kuin Revellin vastaavasta, mutta se nyt on käytännössä aika pitkälle makukysymys. Sen verran sukulaisia ovat keskenään.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
-
Sebottendorf
-
Goblinisti
- Viesti:
Äh! GW:n PVA liimaa se olla pitää. Osat lähtee repimällä muttei muuten. No kuivumis aika on melko pitkä, mutta pitää hyvin pikaliimaan (en muista tarkkaa nimeä) verrattuna...
Ostetaan/Vaihdetaan figuihin: KISS, Horna, Emperor, Bathory, Burzum, Behemoth, Stam1na, Mokoma, Hypocrisy, Behexen, Immortal ja Gorgoroth cd:eitä.
Pitäisi löytyä hyvinvarustetuista pienoismalliliikkeistä eri vahvuuksisina. Täällä helsingissä ainakin tietonikkarista saa 3 vahvuutta muoviliima, teholiima, mitä-vain-mihin-vain -liima. Pullo on nykyään matalampi ja leveämpi.