Kysymys Örkkien Aseista
-
Konvertoija
Kysymys Örkkien Aseista
Siis, tässä olen miettinyt, että saako örkeille kehitellä omia
aseen/ajoneuvon tapaisia välineitä, kun nehän tekevät aseensa romusta?
Tämähän periatteessa käy, jos vasta-pelaaja hyväksyy sen. Vai?
aseen/ajoneuvon tapaisia välineitä, kun nehän tekevät aseensa romusta?
Tämähän periatteessa käy, jos vasta-pelaaja hyväksyy sen. Vai?
Silläkin uhalla, että toistan jo sanottua, mutta on toki sallittua ja mielestäni (ainakin örkeille) jopa suotavaa tehdä itse yksiköitä ja sanoa, että tämä on esim. Killa Kan. Rajoituksena on kuitenkin, että itserakennetun tulee näyttää siltä, mitä se edustaa, ja olla ainakin suurin piirtein saman kokoinen. Suositeltavaa on myös, että se rakennelma on ainakin jossain määrissä hieno. Kuitenkin jossain turnauksissa saattaa olla määräyksenä, että vain GW:n figuja, tai ainakin niiden pohjalle rakennettuja, saa käyttää.
Jos haluaa myös vaikuttaa härvelinsä asevaihtoehtoihin, hintaan yms, niin silloin tuo mainittu VDR on ihan hyvä. Itse suunnittelemillaan säännöillä toimivaa yksikköä ei kuitenkaan saa käyttää, ellei vastustaja hyväksy sitä, ja useimmiten turnauksissa nämä on järjestään kiellettyjä.
Jos haluaa myös vaikuttaa härvelinsä asevaihtoehtoihin, hintaan yms, niin silloin tuo mainittu VDR on ihan hyvä. Itse suunnittelemillaan säännöillä toimivaa yksikköä ei kuitenkaan saa käyttää, ellei vastustaja hyväksy sitä, ja useimmiten turnauksissa nämä on järjestään kiellettyjä.
-
Konvertoija
-
Konvertoija
- The Captain
- Valvoja
Huomasitkos, King lizard, että kommentoit puoli vuotta vanhaa aihetta koko lailla hyödyttömällä viestillä? EI NÄIN!King lizard kirjoitti:KRHMPPPP......... Hemmo on puhunut siitä hieman toista muualla...
PUHU katos semmosta et se ois plasma ase.....
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.