"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

miten beastmeneil voitetaa empiret

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
aleksik

miten beastmeneil voitetaa empiret

Viesti Kirjoittaja aleksik »

nii ku mun kaveri kerää empirejä nii mikä olis helpoin tyyli voittaa ne
Pörrö

Viesti Kirjoittaja Pörrö »

Hanki Victory pointseja.
Jos olisit kiltti ja kertoisit minkälaisia yksiköitä sinulla ja vastustajallasi on niin voisimme auttaa enemmän.
Millä tyylillä voitetaan? Kokeile hevi-teemaa. Ainakin on tyylikäs, mutta taktiikoista on aika vaikea puhua ennen kuin kerrot armeijoista.
Viimeksi muokannut Pörrö, Ke 23.03.2005 15:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jotta emme unohtaisi yhteisön pyrkimyksiä, todettakoon, että http://www.puppulausegeneraattori.fi parantaa reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen.
GobbladasSquig

Jeeps

Viesti Kirjoittaja GobbladasSquig »

Kuten mr. Pörrö tuossa jo huomauttikin, kannattaa kertoa vähän enemmän armeijoista. Tuollainen yhden rivin rykäisy on hieman liian puutteellinen kunnollisen kommentin pohjaksi. Mutta, koitetaan:

Ensinnäkin, beastit ovat nopeampia lähes kaikilla rintamilla. Totta, beasteilta puuttuu kunnon ratsuväki, mutta muuten nopeutta piisaa lähes kaikilla yksiköillä. Toiseksi, beastit ovat hyvin monipuolisia. Löytyy sikahalpaa skreeniä (warhoundit), lähes pelin parasta skirmiheriä (herdit), vankkureita, vahvoja möllejä (ogret jne.) ja kohtuullisen halpoja ja kestäviä shamaaneja, jos magiasta pitää. Kolmanneksi, beasteilla on paljon pelkoa aiheuttavia elementtejä. Tämä voi olla hyvä veto empireä vastaan, sieltä kuitenkin yleensä löytyy sopivia infantry-yksiköitä syötäviksi ja peloteltaviksi. Eikä leadershipkään päätä huimaa.
Toisaalta, empirellä on jotain mitä beasteilla ei. Ampujia. Kovia, monipuolisia ampujia ja sotakoneita. Suurissa määrin ne voivat koitua beastien tuhoksi. Yksikin paniikkitesti on liikaa beasteilla, hekään kun eivät leadershipillä juhli. Siispä kannataakin ottaa niitä skreenejä ja pieniä, mahdollisesti ambushaavia herdejä niiden sotakoneiden hoitamiseksi.

Itse lähtisin sellaiseen 500 pisteen peliin seuraavalla porukalla:
Mahdollisimman halpa wargor kenraaliksi. Bray-shaman kakkoslevulla taikomaan. Yksi isompi herd kentälle ja toinen pienempi ambushiin. Yksi vankkuri (tätä ei välttämättä tarvitse, mutta jos vastustajaltasi ei löydy tykkiä, ota heti). Yksi kuuden warhound-screen. Kolme ogrea great wepoilla.

Ole hyvä vaan. Toivottavasti olin avuksi.
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
aleksik

Viesti Kirjoittaja aleksik »

mä oon vast alottanu mut haluisin tietää kummiski mut asiaa mul on beast herd ja tusgor chariot
niin kauan voi tappaa örkkejä kunnes örkki tappaa sinut
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”