"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

eri jumalmerkillä varustetut HS:t

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
chrome

eri jumalmerkillä varustetut HS:t

Viesti Kirjoittaja chrome »

Eli kysyisin seuraavaa.

Jos komentajalla ei ole merkkiä niin tuleeko Havoceista ja predasta eliittejä kun niille antaa jonkun tietyn jumalan merkin?

Kattelin FAQ:n ja foorumia mutta selvää vastausta en löytänyt.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

katsoppa codexista, sivu 38, kappale 'The Force Organisation Chart' ja pätkä heti otsikon 'Applying Chaos Marks' alla
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
chrome

Viesti Kirjoittaja chrome »

Ah!

se selvensi!

Jolloin minulla voi olla 6 ryhmää havoceja tms? kaaoskin saa mittavan pyöräinvaasion aikaiseksi... kivaa :)

Olin aiemmin vain kuullut että tälle säännölle olisi tehty muutos siksi että se mahdollistaa liiallista kikkailua. Onneksi ei ole.
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Ja vehicleille ei mitään Markia saa, joten ne eivät ikinä siirry toiseksi valinnaksi kuin mitä ovat.
Phil Kelly says "No!"
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

chrome kirjoitti:Ah!

se selvensi!

Jolloin minulla voi olla 6 ryhmää havoceja tms? kaaoskin saa mittavan pyöräinvaasion aikaiseksi... kivaa :)

Olin aiemmin vain kuullut että tälle säännölle olisi tehty muutos siksi että se mahdollistaa liiallista kikkailua. Onneksi ei ole.
Johan on! Olen varmaan liian rehti (tai köyhä) Kaamospelaajaksi, mutta itse en tuota kehtaisi tehdä.
Mutta itsehän kokoat armeijasi, ja jos molemmilla on hauskaa, kaikki on sallittua.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”