"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Warg attack

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Zarec

Warg attack

Viesti Kirjoittaja Zarec »

elikkäs sitten otetaan heti käyttää uusia nappeja:

Whitewarg chieftain 75pts

Griznakh (nimeän uudelleen) 50pts
-shield

sharku (nimeän uudelleen) 60pts
-shield

Mordor troll 90pts

10xMordor orc
-shield
-hand weapons 60pts

10xMordor orc
-spear 60pts

8xmordor orc
-two hand weapon 40pts

8xWhite warg 64pts

figuja: 40 mightia: 7

ja jouset on tarkoituksella jätetty pois, koska haradeita tuohon ei saa ängettyä joten jätin ottamatta,
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

itse vähentäisin massaa ja ottaisin wargeilla ratsastavia örkkejä...
big or small,we loot it all.hmph..
Zarec

jätin örkit pois koska halusin str 4:en wargeilleni, joka on vallan hyvä juttu jos tungen noita samoihin taisteluihin kuin esim chieftain ja peikko... ja jos noita on massan kanssa samassa niin ompahan ainakin strena hyvä
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Aika vaikuttava, vaikka en White Wargeista yhtikäs mitään.Tuli luotteua Toisesta Maailmansodasta ja hei tästähän listasta saa täydellisen salamasota joukon.Wargit on kuin hävittäjiä, jotka menevät häiritsemään ja tuhoamaan aluksi vastustajaa, jonka jälkeen Trolli (esittäen tankkia) hiipi linjoihin viimeistelemään, sitten örkit tulevat ja hävittävät kaiken mikä vielä hengittää (herot ja ihmeen kaupalla selvinneet sotilaat).Kannattaisi hyviksien leikkiä kuollutta.Harmi vaan kun ei ole pahojen pakomatka skenua, siihen tämä olisi loistava!

Haittapuoltakin löytyy massaa on liian vähän jopa minun hyvis armeijassani on enemmän tyyppejä.Heikko defence on myös onkelma, mutta hei sehän on yleistä.Ihan mukava lista kokeilun arvoinen.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Zarec

juu, tosiaan massani jäi tuohon 40 yleensä olleestä 46 figusta, mutta sitä korvaankin poikkauksellisen tuhoovilla hero comboilla, ja vahvuuteni listassa on ehkäpä juuri herojen hävittäminen kentällä, massalle saatankin sitten ottaa turpaa ehkä tai ainakin tuottaa ongelmia... ja luotan melkoisesti säkääni tällä listalla, ja pyrin myös estämään vastustajan massan hyödynnyksen, siihen varten on nuo halvat 2k:en kirveellä varustetut örkit jotka sitovat jengiä paljon ja muut sitten pyrkii trappimään kaikki eliitit ja herot sillä aikaa.... tosin tuo taktiikka toimii mutta vaatii sitä että tuloksia syntyy heti ja muutaman kierroksen aikana tai sitten olen syöttänyt turhaan nuo 2k:en örksyt vastustajille
Sisius

Viesti Kirjoittaja Sisius »

No itse en ainakaan ottaisi noita 2käden kirves miehiä vaan syöteiksi. Ne nimittäin tappaa tosi hyvin vastustajan massaaa.
Elrondin Fight Paremmaksi!

Minut tunnettiin? nimellä SacC.
Zarec

juuh toki, jos ne selviävät hengissä perille asti niin pyrin tunkemaan nitä samaan taisteluun peikon ja white wargi chieffin kanssa ja näin saan lisättyä noiden kahden tappokoneen tuhoa..
Githoniel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Githoniel »

Minusta kannattaisi jättää rölli Mordoriin ja laittaa 8-9 Warg raideria tilalle. Saisit enemmän massaa ja armeijasi olisi enemmän nimensä veroinen :D.
Sieni ei ole kasvi.
Zarec

nimi on huono, mutta nimi on siksi että saisin jengiä lukemaan tätä :D... koska tajuavat että jotain wargeista on mukana... ja rölli on listan pohja kivi... pakko myöntää tunnen oloni turvattomaksi ilman sitä... :D
tartunta

Viesti Kirjoittaja tartunta »

Elohiiri kirjoitti:Tuli luotteua Toisesta Maailmansodasta ja hei tästähän listasta saa täydellisen salamasota joukon.
Hassua. Olin juuri itse miettimässä keinoa kääntää saksalaisten Blitzkrieg taktiikaksi LotRiin. Olin ajatellut tehdä pahikset sen taktiikan pohjalta ja käyttää White Wargeja siinä, heti kun saan niiden säännöt.

Hassu sattuma.
Zarec

heh juuri niin... itse en tosin moisia ole miettinyt, koska luotan aika vähän mihinkään taktiikkaan tai muuhunkaan sellaiseen, n tosin väitä etteikö taktiikalla olisi osaa voitossa... varsinkin sillon kun noppa säkä on kummallakin yhtä hyvä
Earendur

Viesti Kirjoittaja Earendur »

Heh. Jos te käytätte salamasota-taktiikkaa, niin minä käytän neuvostotaktiikoita, eli kämppään, tapan omia ja odotan että lännestä tulee apua ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”