Midnight Blue??

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Haisutahna

Midnight Blue??

Viesti Kirjoittaja Haisutahna »

Pari päivää siitten ostin tuon midnight blue värin. Tulin vain ajatelleeksi että.
Onko midnight blue aina ollut inkin tapaista?? tarkotan että, Minulla se maali on todella löysää ihn kun joku olisi lisännyt sinne vettä.
Ja viel se maali purkkissa oli vähemmän maalia kun yleensä.. Onko GW ruvennut tekemään laimeempa maalia tjsp.. I hope ymmärsiitte mitä tarkotin..
Edit: en tarkoita että tämä olisi paha asia
Viimeksi muokannut Haisutahna, Ke 23.03.2005 20:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dark Eldarin saa kätevästi pois pelistä shurkiken cannonilla..
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Sehän on vain hyvä asia.. Ei tarvi lantata niin paljoa..
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Toiset maalit GW:llä ovat vähän vetisempiä kuin toiset. Jotkin ovat täydellisen käyttökelvotonta litkua tai sitten sementtiä, joka ei oikeastaan kummemmin laimene veteen, tekee siitä vain klönttistä.

Hitto kun saisi jotain muitakin maaleja Porista.
zqmfgb
spjarv

Viesti Kirjoittaja spjarv »

Nuo tummansiniset/violetit maalit on usein sellaisia, että on syytä ravistaa purkkia, sakkaantuu pohjalle. Näin ainakin minun GW:n purkeissani.
Is that a diver's watch, can you dive? Is that a pilot's briefcase, can you fly? Oh fuck, another three bottle lunch.
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

spjarv kirjoitti:Nuo tummansiniset/violetit maalit on usein sellaisia, että on syytä ravistaa purkkia, sakkaantuu pohjalle. Näin ainakin minun GW:n purkeissani.
Näin minullakin... paitsi että minulla oikeastaan kaikki sakkaantuu ja sitten epähuomiossa maalaan sinisellä vedellä :(...
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Balrog

Viesti Kirjoittaja Balrog »

Ehkä parasta kun ostaa suoraan Vallejon maaleja jos sellaisia saa ja inkit jos välttämättä tarvii niin GW:n
päivä kerrallaan...

Viesti Kirjoittaja Haisutahna »

Balrog kirjoitti:Ehkä parasta kun ostaa suoraan Vallejon maaleja jos sellaisia saa ja inkit jos välttämättä tarvii niin GW:n
En vielä kyllä.. Postitse rupea tilaamaan..

Olen kyllä sekoittanut niitä purkkeja.. Ennen maalaamista.
Dark Eldarin saa kätevästi pois pelistä shurkiken cannonilla..
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

myös vallejon maalien sininen on ihan litkua...ei auta ravistelut ei...
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Silver Warrior

Viesti Kirjoittaja Silver Warrior »

Niin mjooh ne saattaa olla aika litkuja ja peittää huonosti, siihen auttaa vaan ohentaa sitä aika vähän ja maalata monta kerrosta.

Ite en sanois että vallejo on parempi, monet citadelit peittää tasasemmin ja kuivuu nopeammin, mutta maku kysymyksiä.
Sebottendorf

Viesti Kirjoittaja Sebottendorf »

Minulle kävi niin, että oli pari vanhaa (todella vanhaa) maalipurkkia kaapissa ja kun avasin niin se oli mennyt ihan ruskeaksi.
Aluksi vähän säikähdin, mutta sekoitellessa se sitten palautui entiselleen..

Sinulle ei käynyt kai näin, koska ostit purkin vasta????
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”