4th age
-
LurkkiKapteeni
Tuo torvi olisi kyllä aika kova, vaikkapa jotain -1, -2 courageen vihulle tietyllä säteellä (6-12"?)
Ehkäpä tuo 3a ja 3w voisi ollakkin noin, ei se niin älytön ole ;D. Tosin nuo fatet nyt ainekin siihen 2 (ellet jo laittanut) eikä herugrim mitään erikoissääntöjä tarvitse, eihän siinä ennenkään ollut, kuhan merkitset että hänellä on se.
Ehkäpä tuo 3a ja 3w voisi ollakkin noin, ei se niin älytön ole ;D. Tosin nuo fatet nyt ainekin siihen 2 (ellet jo laittanut) eikä herugrim mitään erikoissääntöjä tarvitse, eihän siinä ennenkään ollut, kuhan merkitset että hänellä on se.
Se on minun mielipiteeni. Minusta on.Elladan kirjoitti:Onko 3attackia ja 3woundia liikaa?Averren kirjoitti:IMO Elfwíne on liian kova jannu verrattuna Rohanin yleiseen tasoon.
Itse laittaisin jotain tyyliin F5 S4 D6 A2(3?) W2 C6 Might:3, Will:2, Fate:2.
Just my opinion.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Nyt Elfwinellä on F5 S4 D6 A3 W2 C6 M/W/F:3/1/2Averren kirjoitti:Se on minun mielipiteeni. Minusta on.Elladan kirjoitti:Onko 3attackia ja 3woundia liikaa?Averren kirjoitti:IMO Elfwíne on liian kova jannu verrattuna Rohanin yleiseen tasoon.
Itse laittaisin jotain tyyliin F5 S4 D6 A2(3?) W2 C6 Might:3, Will:2, Fate:2.
Just my opinion.
Elfwine on IMO nyt tasollaan. Ei teidän kuitenkaan minun mielipiteisiini tarvitse liikaa huomiota kiinnittää
.
Ja kyllä, myös minä olen Garothin kannalla, miksi korjata jo jotakin ehjää?
Ja kyllä, myös minä olen Garothin kannalla, miksi korjata jo jotakin ehjää?
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
-
LurkkiKapteeni
Itseasiassa muutama vuosi hän siellä käsittääkseni asui(5?) ja kirjoitti kirjaansa ja sitten lähti.LurkkiKapteeni kirjoitti:Eikä frodolle statteja tarvitse, SoSissa tuli jo uuet säännöt frodole (vai onko ne uudet?), ei niitä enää uusia saa kun parin kuukauden päästä konnun valtauksesta hän purjehti pois.
Pari kuukautta on aika lyhyt aika kirjoittaa kirjaa joten jo tuo pistää uskomaan että pidempään hän siellä oli
Mutta toisaalta. Ei hän taisteluihin enää osallistunut joten statit hus!
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
LurkkiKapteeni
Kalûrz, heir of Bolg
F S D A W C M/W/F
5/5 4 6 3 2 4 3/2/2
Orc Hero, heavy armor, mace
Abilities: Iron Fist; Terror
Cost: 90
Skarwakh, “king” of Dol Guldur
F S D A W C M/W/F
5/5 4 6 3 3 4 3/3/2
Orc Hero, heavy armor, mace, 2-handed axe
Abilities: Iron Fist; Fearless
Cost: 120
Pitäisi keksiä joku kiva spessu. Nimiä saa ehdottaa(ja pitääkin). Ja parannus/huononnus ehdotuksia.
F S D A W C M/W/F
5/5 4 6 3 2 4 3/2/2
Orc Hero, heavy armor, mace
Abilities: Iron Fist; Terror
Cost: 90
Skarwakh, “king” of Dol Guldur
F S D A W C M/W/F
5/5 4 6 3 3 4 3/3/2
Orc Hero, heavy armor, mace, 2-handed axe
Abilities: Iron Fist; Fearless
Cost: 120
Pitäisi keksiä joku kiva spessu. Nimiä saa ehdottaa(ja pitääkin). Ja parannus/huononnus ehdotuksia.
Viimeksi muokannut Findalf, Ti 29.03.2005 20:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- TrollChieftain
- Viesti:
No eikös Suladan ole 3A 3W hero ja maksaa 90 pistettä... Mutta on tuo parempi kuin Suladan. Kalkulaattorilla?
TrollEdit: (vasta) Sadas viesti!!!
TrollEdit: (vasta) Sadas viesti!!!
Viimeksi muokannut TrollChieftain, Ti 29.03.2005 20:37. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Köyhillä ei ole varaa.
- TrollChieftain
- Viesti:
- TrollChieftain
- Viesti: