Sotavasara maalauskilpailu!
- Henri Ketonen
Saako kilpailuun osallistua battle/standard bearerilla nimittäin sitä vaan jos siitä lipusta tulisi hieman suurehko vai laitetaanko lipun kokoonkin raja?
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
http://www.nopat.fi
Ei kai siinä mitään rajaa ole. Pitää vaan arvostellessa muistta, että tämä on figun maalaus kilpailu, eikä piirustuskilpailu. Tuskimpa sitä naurettavan isolla bannerilla kovinpaljoa ääniä kerää.Corian kirjoitti:Saako kilpailuun osallistua battle/standard bearerilla nimittäin sitä vaan jos siitä lipusta tulisi hieman suurehko vai laitetaanko lipun kokoonkin raja?
Siis luonnollisesti se bannerihan maalattaisiin, mutta hyvä tietää tämäkin seikka.
Nopat ja Taktiikka Ry
Hmmmmh. Nyt pitää sit kikkailla toi Archaon 25mm Square baselle.. :lol:
Kaipa mäki voisin osallistua, jos nyt jtn saisin maalattua, ei silleen et FB kiinnostais. Ja sit viel maalaamaton.. Kai se saa olla pohjamaalattu siinä "Ennen" kuvassa. Ajattelin et voisin maalaa mun DE special ed standard bearerin... Olis ainaki joku syy maalaa se hyvin.
Jos en osallistu, niin voiko sitä yrittää tunkea tuomaristoon??
Moips-
Kaipa mäki voisin osallistua, jos nyt jtn saisin maalattua, ei silleen et FB kiinnostais. Ja sit viel maalaamaton.. Kai se saa olla pohjamaalattu siinä "Ennen" kuvassa. Ajattelin et voisin maalaa mun DE special ed standard bearerin... Olis ainaki joku syy maalaa se hyvin.
Jos en osallistu, niin voiko sitä yrittää tunkea tuomaristoon??
Moips-
Hope is a serum that never heals
Hehe.. Kyllä siitä varmaan yksi kavio mahtuisiChronophague kirjoitti:Hmmmmh. Nyt pitää sit kikkailla toi Archaon 25mm Square baselle.. :lol:
Siis. Saa olla pohjamaalattu.
Empä oikein tiedä tuosta tuomaristoon tulemisesta jos et osallistu kilpailuun, kun sitten olisi päästettävä kaikki.
No tuo selviää sillä, että maalaat sen elffin
No tää ei oo ihan liian vakavasti otettava kisa siinä mielessä että lähentelee yleisöäänestystä... Pidetään vaa pikkasen hauskaa ennen coniin niiiiin arvovaltasta maalauskisaa... :-DChronophague kirjoitti:häh? Ovatko osallistujat mukana Tuomaristossa???? Kuulostaa vähän *köh* *köh* hämärältä...
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
-
maddog
Okei, hyvät ja selvät säännöt. Erinomaista työtä.
Osallistunko? Saa nähdä. Minulla on iso kasa maalamatonta kamaa monesta eri armeijasta ja jos niistä joku näyttää siltä että siitä saisi maalattua jotakin erityisen miellyttävää niin otanpa skannin ja lähetän sen etiäpäin. Saattaa olla että aivan kiusallani valitsen jonkun täysin typerän figun... Muuten, eihän bannerilla saa osallistua (on liian korkea, vai?)? :?:
Osallistunko? Saa nähdä. Minulla on iso kasa maalamatonta kamaa monesta eri armeijasta ja jos niistä joku näyttää siltä että siitä saisi maalattua jotakin erityisen miellyttävää niin otanpa skannin ja lähetän sen etiäpäin. Saattaa olla että aivan kiusallani valitsen jonkun täysin typerän figun... Muuten, eihän bannerilla saa osallistua (on liian korkea, vai?)? :?:
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
-
maddog
Ei ole yläsuuntaan kokoa rajoitettu. Että osallistu vaan bannerilla. :-)maddog kirjoitti:Okei, hyvät ja selvät säännöt. Erinomaista työtä.
Jag känner en bot
Sellainen kysymys olisi, että saanko osallistua figulla, josta olen jo ehtinyt ottaa before kuvan, mutta jota on sittemmin maalattu. Kyseinen figu olisi osallistunut näet Chick Challenge III:hin, mutta en ehtinyt maalata sitä ajoissa. Nyt se olisi vielä pahasti kesken, mutta before kuva on tallessa. Eli voinko osallistua sillä?