"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

onko ig battle force kannattava ostos?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
rampale

Viesti Kirjoittaja rampale »

Ennemmin tai myöhemmin siihen IG-armeijaan täytyy kuitenkin se 160 euroa upottaa.
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

rampale kirjoitti:Ennemmin tai myöhemmin siihen IG-armeijaan täytyy kuitenkin se 160 euroa upottaa.
Niin upottaa. Mutta se on monesti hieman masentavaa ensin kasata 160€ (koska ihmisille jotka eivät käy töissä se voi olla todella vaikeaa). Ja sitten kun vihdoin saat maalattavaa/koottavaa sitä tulee niin paljon kerralla että siihen masentuu kun loppua ei näy. Ja sitten ensiviikonloppuna koko kasan saa alle yhden battleforcen hinnalla OMV alueelta.
Blöö

Viesti Kirjoittaja Blöö »

Huomaa myös se, että kaikki eivät halua ostaa figujaan käytettynä, esim. allekirjoittanut kuuluu tähän porukkaan.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

JPU kirjoitti:Huomaa myös se, että kaikki eivät halua ostaa figujaan käytettynä, esim. allekirjoittanut kuuluu tähän porukkaan.
Minä en varsineisesti tahdo olla ostamatta käytettyjä figuja. Mutta vältän sitä jossain määrin lähinnä siksi että jos kaikki ostaisivat figunsa käytettyina, kaikki figuliikkeet menisivät nurin.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Terminator kirjoitti:
Attila kirjoitti:Ainoastaan Taukkien Battleforcesta saa HQn, huomaa.
Ja space marineiden.
Vetoan siihen, etten ollut lukenut WD303:a ennen tämän kirjoittamista.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”