"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Army of dead

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Ruttozombin alkuperäinen tarina (Necromundasta) kertoo tappavasta viruksesta joka kehittyi Necomundan alakennoissa ja pyyhki koko kennokaupungin läpi. Tautiin sairastuneen ruumiinlämpö nousi nopeasti ja viikkojen, päivien tai tuntien kuluttua potilas joko parantui tai ei. Näiden epäonnisten jotka eivät parantuneet aivot olivat niin rappiolla että enää alkeellisimmat aivotoiminnot olivat jäljellä, saalistaen elävää lihaa villikoirien tapaan laumoissa. Näiden urhiksi joutunut saa saman taudin ja jos jää syömä-yrityksistä henkiin, liittyy zombien joukkoon.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Zob

Viesti Kirjoittaja Zob »

Tybraal kirjoitti:Ruttozombin alkuperäinen tarina (Necromundasta) kertoo tappavasta viruksesta joka kehittyi Necomundan alakennoissa ja pyyhki koko kennokaupungin läpi. Tautiin sairastuneen ruumiinlämpö nousi nopeasti ja viikkojen, päivien tai tuntien kuluttua potilas joko parantui tai ei. Näiden epäonnisten jotka eivät parantuneet aivot olivat niin rappiolla että enää alkeellisimmat aivotoiminnot olivat jäljellä, saalistaen elävää lihaa villikoirien tapaan laumoissa. Näiden urhiksi joutunut saa saman taudin ja jos jää syömä-yrityksistä henkiin, liittyy zombien joukkoon.
Dawn of the dead, Resident evil anyone?
Jurpo

epäkuolleet

Viesti Kirjoittaja Jurpo »

Necronit ovat jo itsessään samaa kuin kuolema. Niiden olemus on jo itsessään viesti. Luurankokasvot, äänettömyys, armottomuus ja viikatteet. Ja se fakta, että ne eivät kuole millään.

Thousand Sons on jo itsessään epäkuollut armeija. Ruumiittomia henkiä vangittuina haarniskojensa uumeniin ja osaavat vain tappaa ja vielä hyvin. Kaiken lisäksi huonoja kuolemaan sen lisäksi.
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Katsokaapa tarkkaan tämän Kaamostitaanin miehistöä.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Dalamar

Viesti Kirjoittaja Dalamar »

Kerrassaan ihana miehistö... Ihanan kallis titaani... Tuommoinen kelpaisi.... Eikuniin, meinaat luurankoja. Ne nyt vain ovat kuolleita, tuota pyörittää kuiteskin demoni.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
Grand Admiral Prawn

Viesti Kirjoittaja Grand Admiral Prawn »

Samsson kirjoitti:
iikka kirjoitti:"Skeleton crew" taitaa kyllä tarkoittaa aluksen/aseman minimi miehitystä. Eli ilmeisesti kaivoksessa on sellainen, vaikka muuten mainarit ovatkin kuolleet.
Olen kylä iikan kannalla tässä asiassa. "Skeleton crew" tai "skeletal crew" tarkoittaa yleensä minimikokoinen miehistö, kuitenkin sen verran että kaikki pyörii... "Dead miners":lla ne varmaan tarkoitti sitä että kaikki muut olivat jo kuolleet, tai jotain...
Välkkyä, mutta ei tarpeeksi välkkyä. Eikö kumpikaan kielineroistamme tullut ajatelleeksi GW:lle tyypillisen sanaleikin mahdollisuutta? ;)

...pilkunviilaus sikseen, valitettavasti iikan ja Samssonin tulkinta on tällä kertaa oikea: minun EoT kartassani lukee Chincharen asutuksesta että skeleton crew of miners and associated staff. Ei siellä mitään kuolleita siis ole.

Mikset tekisi ihan Death Guard-armeijaa. Joka iikan voi konvata epäkuolleeksi.
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Dalamar kirjoitti:Kerrassaan ihana miehistö... Ihanan kallis titaani... Tuommoinen kelpaisi.... Eikuniin, meinaat luurankoja. Ne nyt vain ovat kuolleita, tuota pyörittää kuiteskin demoni.
Tyhmä Attila...
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”