"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Örkkiarmeijan alku (uusia kuvia)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Pikku-Oskari

Örkkiarmeijan alku (uusia kuvia)

Viesti Kirjoittaja Pikku-Oskari »

Vihdoin ja viimein rupesin maalaamaan armeijaani näin monen vuoden figuhamstrauksen jälkeen.

Uudet:
örkkejä
borc

Vanhemmat:
sudet
sudet2
shamaani

susipoikiin olen käyttänyt ns. varttimaalausta eli olen maalannut ne nopeasti ja sen huomaa myös jäljestä.

Maalattuna oli enemmänkin, mutta ne ol' rumia ja osan pistin maalin poistoon kuten esim gigantin. aloitan kaiken taas alusta...

Valitettavasti harjoittelin vasta kuvien napsimista ja ne on huonolaatuisia. Kuvia on useampi samasta yksiköstä ja samasta kuvakulmasta. Shamaanin kuvat meni aivan kädelleen, mutta kyllä niistä jotain näkee.

Nämä ei sitten ole mitään showcase laatua...

Pikku-EDIT: Kuvia lisätty. edelleen speed painttia. Kuvat on edelleen aika heikkolaatuisia, mutta kyllä niistä jotain näkee. Kaikki kuvat eivät ole oikeassa asennossa :D
Viimeksi muokannut Pikku-Oskari, Ti 12.04.2005 21:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Oikein nättiä pelifigutasoa. Jos jaksat maalata koko armeijasi tuolla tasolla niin hyvä on. Kuvien laatukin on ok. Seuraavaksi suosittelisin että ottaisit valkoista paperia ja laittaisit sen taustaksi kun kuvaat. Niin ei näy kaikenmaailman maalitörppöjä yms.
Pikku-Oskari

ajattelin, mutta laiskuus iski ja en jaksanut... Maalitörpoissä yms. on asennetta :). Aion tosiaan maalata tuolla tasolla, kun se on nopeaa. Ei mene montaa tuntia yksikköön. Ainoa mikä vie aikaa on metalliosien ruoste. Muuten siinä on vain perusvärit ja ihon highlitet.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Ruosteiset osat ovat kyllä tyylikkäitä. Mutta jos tahdot nopean tavat niin itse ainakin maalaan ruosteet flesh fashilla nopeasti sipaisen sinne tänne. Ei ole ehkä yhtä hieno kuin nuo, mutta taatusti nopeampi.
Pikku-Oskari

käytin sitä ennen, mutta kyllästyin siihen. Ajattelin vaihtaa tyylikkäämpään ekä tuo kuitenkaan nyt niin raskasta ole maalata.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Osaavat olla tyylikkäitä. Ei ehkä mitään GD-voittajia, mutta pöydällä varmasti hienoja.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
KROLLE

Viesti Kirjoittaja KROLLE »

Ihan hyvin maalattu. Pelifigutasoa.
Kunhan vain jaksat maalata kaikki yhtä hyvin.
Itsekkään en jaksa käyttää yhteen tyyppiin montaa tuntia.
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
7 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.hedquarters.fi
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!!
Zob

Viesti Kirjoittaja Zob »

Jaksoit sitten vuoden hamstrata ennen maalausta?
Hienoja figuja! Monet tekniikat joista itse vain jorisen kavereiden kanssa on onnistunut hyvin, olisin tosin halunnut nähdä muutakin kuin Gobboja ;)
Blöö

Viesti Kirjoittaja Blöö »

Et kai käyttänyt salamaa kuvatessasi noita? Ei kannattaisi, ota kuvat makrolla ja valaise figut muuten hyvin niin ei tarvi salamaa.
Zekta

Viesti Kirjoittaja Zekta »

Ovat kyllä hienosti maalattuja. Turhaan haukut niitä. Shamusta tykkäsin...jotenkin vaan niin cool.
Kuvista sen verran että valaise figut kunnolla niin ei tarvitse käyttää salamaa. Ja jos et ole kuvien valoon tyytyväinen kun katselet niitä, voit tietysti muokata niitä mutta ei liikaa koska sitten figun värit menevät päin rööriä.

Jatka samalla lailla muiden figujen kanssa niin sinulle tulee hieno armeija.
Pikku-Oskari

JPU kirjoitti:Et kai käyttänyt salamaa kuvatessasi noita? Ei kannattaisi, ota kuvat makrolla ja valaise figut muuten hyvin niin ei tarvi salamaa.
kokeilin salamalla ja ilman. siellä on molemmilla tyyleillä otetut kuvat. Makroa on käytetty. Valaisua ei järin paljoa kotoa löydy.
Jaksoit sitten vuoden hamstrata ennen maalausta?Hienoja figuja! Monet tekniikat joista itse vain jorisen kavereiden kanssa on onnistunut hyvin, olisin tosin halunnut nähdä muutakin kuin Gobboja Vinkkaus
ei vaan jotain kaksi tai kolme... Ja en ole nyt maalannut nykytasoa muita kuin gobboja. Borc warboss on työn alla ja huonosti maalattuja örkkejäkin löytyy. Shamaanikin on hyvissä maaleissa olemassa, vaan sen päälle on jälkeenpäin roiskunut maalia -> uudestaan pitää maalata...
Goblinisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Goblinisti »

Oikein hienoja, ihonkin korostukset ovat hienoja pelikenttäfiguiksi, minulla kaikki iho menee aina aivan takamukselleen. Ruostekkin on hienoa, juuri tuollisesta pelikenttämaalaukseta saan taas pontta jatkaa omia armeijaprojekteja. Ainoa pikkumoka ovat valupurseet, joita et ole veistellyt pois. Ovat aika ikävän näköisiä joisain kohden.
Fallin

Viesti Kirjoittaja Fallin »

Onhan nuo aikas hienoaja :D
Neuvoja vasta-alkajalle.
Lizardmen....
Pikku-Oskari

Kiitos.
ja näin nousi jälleen oma topiccini pinnalle, joten ei itse sitä kohta tarvitse nostaa. Tulossa nimittäin Borc warboss ja örkkipoikia heti kun jaksan napsia niistä kuvat. Odotelkaa siis kammolla minkälaista shuittia tänne taas tulee lisää.

Pikku-EDIT: kuva on ny sitten lisätty
Zapatha

Viesti Kirjoittaja Zapatha »

todella hyviä!!! jatka samaan malliin. Mielestäni noissa ei ole mitään parannettavaa; nuo ovat tosi makeita ja hienoja peli figuiksi. vielä kerran hyvää työtä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”