"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

300 ap Confrontation Armeijoita

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Peace

Viesti Kirjoittaja Peace »

mitään syytä ei käsittääkseni ole etteikö se olisi laillinen - järkevä on sitten toinen asia. Hieman pelottavan yksitoikkoiselta tuo kyllä näyttää ja pisteistä turhan suuri osuun on yhdessä hahmossa.
Eternity's a scary thought.
I mean - where it's going to end?
Fárdir

Viesti Kirjoittaja Fárdir »

Vorak The Infallable 140 ap
-The crown, Warstaff

4 Brutes 68 ap
-Axe

2 Jackal warriors 51 ap
-Axe

Amok Slayer 37 ap

Total ap:295

Voisiko tämä olla kokoamisen arvoinen lista?
Tuska

Viesti Kirjoittaja Tuska »

viimeksi oli tälläinen

5 warrior of abbys axe 50ap
fire-spitter 29ap
5 sentineliä 105ap
Cyclobis 81 ap
Colletor 25ap
Summonig Ira Tenebrae12

peli oli hauska ja pysytin suurimman osan dominoimaan peliä mutta peli loppui luovitus voitoon vastustajani siirytä saunomaan :(
Pseudok kirjoitti:Dogmaattiset raamatullisenkuuloiset kärjistetyt mielipiteet ovat aika lol.
ChildGamez

Viesti Kirjoittaja ChildGamez »

Tämä voi olla kokeneemmille pelaajille turhauttava viesti :) .

Elikkäs olen nyt vasta lähiaikoina innostunut Confrontationista ja Dwarfit possujen selässä herättivät tunteita (lähinnä sekalaisia).
Myös kovan näköinen kääpiö mekaanisen oloisessa puvussaan ja vieläpä possulla on kova tyyppi :) .

Niinpä nyt tämän topicin huomattuani laitoin tällaisen nopeaa (todella nopeaa) kasaan:

Kael the Irascible 124ap.

Khor warrior on Razorback 36ap.

Boor on Razorback (x4) 64ap.

Thermo-Priest on Razorback 65ap.

Yhteensä: 289ap. (jos nyt oikein laskin)..

Pisteitä siis jätetty hieman kamoihin ja muihin (en vielä ole löytänyt netistä ainakaan paikkaa josta näkisi taika esineitä sun muita. Sääntöihin en ole pahemmin kerennyt vielä perehtyä, mutta toivoisin kommenttia Dwarfien erinlaisista Razorback ratsastajista, niiden käytöstä ja muutenkin toiminnasta.

Olisi tarkoitus väsätä mahd. 400ap Razorback armeija joko ilman tai Chariotin kanssa (tykkään figusta ja sopis Thermo-priestin kans). Myös mahdolliset armeija ehdotukset (perustellut) ovat tervetulleita minulle.

EDIT: tosiaan "taktiikka" unohtu. Boorit saattaa houkutella vihuu jos tarvis, Khor ja Kalle (Kael) koittaa hoitaa pääosin tappamisen Thermo-Priestin kans, ja ei ois pahitteeksi koittaa taikoakkin, kunhan tietää mitä / miten :D .
Eli paketissa To the Glory! Win - Win tilanne kun kuolleet on tietenkin sankareita yhtälailla kuin elävätkin.
A person can't defeat loneliness.
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

ChildGamez, olethan jo rekisteröitynyt tuonne Konfrontaatio.netin foorumille? Kannattaa siirtyä sinne, sillä siellä tuntuu ainakin musta olevan enemmän elämää, kuin mitä täällä on. No, kuinka vaan.

Kannattaa kurkata myös tota konfrontaatio.netin linkkihakemistoa, siellä löyty ainakin joku sellanen sivu, missä oli kaikki itemit, spellit sun muu sälä.
Corgimaster

Viesti Kirjoittaja Corgimaster »

lykaï the freed 80 A.P.
-musket of the wolf 8 A.P

Guardian of the runes 53 A.P
-Yllia's breastplate 10 A.P

Wolfen prowler 41 A.P

3xWolfen fang warrior 75 A.P

Great fanf 32 A.P

total: 299 A.P

itse kyllä pidän enemmän 400 pinnan armeijoista, jolloin mukaan voi ottaa taikurinkin, mutta pienemmissä peleissä kovalla hyökkäyksellä saa paremmat tsänssit voittoon IMO
"vi vi ***** dry dry drybr brushaa gob gob goblin gg greenillä"
Ransu.

Viesti Kirjoittaja Ransu. »

Herätetään foorumi kuolleista..

Wolffen 300ap

Onyx the prowler...73

Syriakki...50

2 wolfen hunter..48
- hunting knives
-Spears

2 wolfen warrior...64
-reapers

1 wolfen predator...55
-Great Blade

...290

7 Figua :x Elikkäs hunterit tuovat nopeutta listaan, avustavat sitten varmaan isompia koiria. Predator tuo kovaa iskuvoimaa.
Warrut taas loikkivat kahdestaan tai jotain, avustamassa jos apua tarvitaan. Onyxilla on niin cool figu että se on listassa sen takia pääasiassa. Syriak käppäilee keskellä ihmeidentekiänä.
Joku voisi kommentoida/ antaa neuvoa miten lista toimii paremmin kun tuolla minun ehdottamalla tavalla :D
Im back.
Jumaleessön.
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Hmm. Kannattaa varmaankin laittaa konfrontaatio.netin puolelle, siellä on hieman aktiivisempaa toimintaa näiden Conffin juttujen puolesta.

Kyllähän tuo listalta näyttää, mutta "kärsii" samasta ongelmasta, kuin wolfen>< elitistit yleensä. Liian vähän figuja siis, ja luulenpa, että esim. mun Mid-Nor lista, jossa on 16 figua saattais vahingossa jyrätä ton melko helposti. Pääosa taisteluistahan olisi vähintään kaks-ykkösiä, heikoimmillaan jopa kolme-ykkösiä ja silleen.

Pisteet riittäis vaikka red oaks-klaaniin. Hanki siis se wolfen packs pakka, jolloin Syriakki on pakkovalinta (?) ja saat joka vuoron alussa muutamalle hepulle +3 STR/RES. Tästä on muutes artikkeli tuolla Konfrossa, joten sen lukeminen kannattaa.
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

tämmöinen dirzin alkemistien poppoo, en sitten tiedä onko tämä jotenkin sääntöjenvastainen mutta kumminkin:

1 vargas metatron: 49
-halberd of the scorpion
1 vicar of dirz: 29
-en tiedä aseen nimeä
3 clone of dirz: 33
-sword
3 halberdiers of dirz: 27
-halberd
1 clone dasyatis: 89
-en tiedä aseen nimeä
1 tiger of dirz
total pongot: 300
Viimeksi muokannut JuhoL, Ma 28.03.2005 00:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

junkkeli kirjoitti:tämmöinen dirzin alkemistien poppoo, en sitten tiedä onko tämä jotenkin sääntöjenvastainen mutta kumminkin:

1 vargas of dirz: 49
1 vicar of dirz: 29
3 clone of dirz: 33
3 halberdiers of dirz: 27
1 clone dasyatis: 89
1 tiger of dirz

total pongot: 300
Kannattaa merkitä mitä tavaroita annat esim. charruille ja millä statseilla pidät tiikeriä.

Näyttää aika perushyvältä listalta. Massaa löytyy ja kovaa lyöviä juttuja löytyy myös. Ehkäpä jotain muuta scouttaavan tiikerin kanssa, eikös se scoutannut? Yksinään hiukan vaarassa.
Culacer

Viesti Kirjoittaja Culacer »

En ole vielä aloittanut, mutta aloitan pian, niin kysyisin, että olisiko tämä Undead armeija hyvä aloitukseen?
-3 Black Paladin 123ap (ellei siinä puketissa tule 2kpl, tai ainakin rackham storessa luki että 3kpl)
-Ejhin of Vanth, Zelote of Acheron 75sp
-Degenerated Dwarves (1) 81ap
-Morbid angels (1) 24ap
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Hmm... acheronia ei ole vielä hirveästi täälläpäin näkynytkään..

paladineja tosiaankin tulee 3 siinä blisussa - ja voi herran jestas että ne on kovia (41 pistettä kipale on kyllä myös kallis hinta äijästä - pelissä kannattaisi ainakin alkuun turvautua yhteen-kahteen)

Ejhin on kyllä kohtalaisen kallis faithful - iconoclasti noin isolla rangella tosin on erittäin hyödyllinen eikä toi fearikaan mikään paha ole. Suosittelisin kuitenkin tilalle the bogeymania (39 A.P.) - vaikka 2. inkarnaatiota (52 A.P.), niin saat siitä vielä leaderinkin (se on sitäpaitsi hemmetin hieno figu).

nuo kääpiöt ovat hyvä hankinta peruskauraksi, tosin en ymmärrä mistä tuo hinta on peräisin (29 AP/kpl). Suosittelisin kolmea kipaletta, eli yhteensä 87 AP

2 morbid angelia? Hmm... mikä ettei - älä kuitenkaan hyökkää niillä yksinään, vaan tue noilla syöksyillä muita hyökkäyksiä. 24 AP.

ja sitten lisäksi ehkä Azaël the Unfaithful (38 AP + morbid puppet summoning 7 AP)

Eli oma ehdotukseni listaksi:
Bogeyman 2nd inc. (52 AP)
Azaël the Unfaithful (38 AP)
- Morbid puppet summoning 7 AP
3 Morbid puppets (0 AP)
3 Degenerated Dwarves (87 AP)
2 Black Paladins (82 AP)
1 morbid angel (12 AP)

Näin jää vielä 22 AP:ta yli esineisiin ja ihmeisiin/spelleihin, tuo Bogeyman antaa leadershipinsa alueella fear 7:n omille joukoillesi, Azaël summonoi skeletoneja tukemaan kääpiöitä, paladinit hoitavat ison kauran ja morbid angel tukee kriittisiä taisteluita.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Culacer

Viesti Kirjoittaja Culacer »

Onkos sillä mitään väliä, että ovatko ne Morbid Puppetsit 1., 2. vai 3. nukkeja? Kun 1. vie 5ap ja 2. ja 3. 6ap.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Olettaisin, että se selviää siitä morbid puppet summoningista...
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”