"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Great-Devourer

Viesti Kirjoittaja Great-Devourer »

miks mikkään ees tarpeiden mukainen avatar käy :(

neuvokaa mua!!
“The Great beast is come. Devourer of Worlds”
ankara halla
Valvoja

Re: Avatareista

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Captain.Darling kirjoitti:miks mikkään ees tarpeiden mukainen avatar käy :(

neuvokaa mua!!
Olet kai lukenut tämän threadin? Jos et ole niin ei kuin lukemaan.

Jos taas olet eikä silti toimi niin silloin sinun täytyy kyllä olla hieman tarkempi sen suhteen, että mikä mättää. Paha tuohon on muuten mitään sanoa.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Käyttäjätiedoissa on kohta jossa lukee kääpiönkokoisilla kirjaimilla "lisää avatar tästä!", paina sitä. Tämän jälkeen sitten valitset kovalevyltäsi oikean kokoisen avatarin ja painat OK. Tämän pitäisi toimia, ellei sinulta ole otettu pois oikeuksia avatariin. Oletko joskus ennen yrittänyt asentaa avataria? Toivottavasti tämä auttaa.
Great-Devourer

SE bugittaaa aina tulee ´joku helevetin bugi Atrggh
Blöö

Viesti Kirjoittaja Blöö »

Nyt sinulla ainakin näkyy avatar, joka muuten sattuu olemaan täysin sama kuin The Captainilla.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Jep. Pitäisin erittäin kohteliaana, että vaihtaisit sen mahdollisimman nopeasti. Varsinkin nickisi ansiosta sekaannuksia saattaisi sattua (tosin heti tekstiäsi lukiessa kyllä huomaa taunompikin, että eri upseerismiehestä on kyse).
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Humppakeppi

Viesti Kirjoittaja Humppakeppi »

The Captain kirjoitti: Varsinkin nickisi ansiosta sekaannuksia saattaisi sattua (tosin heti tekstiäsi lukiessa kyllä huomaa taunompikin, että eri upseerismiehestä on kyse).
Tuo on totta. Ihmettelin tuossa jonkin aikaa sitten, että miksi The Captain on tehnyt tälläisen topikin (ja hänen viestinsä oli täynnä kirjoitusvirheitä). Vähän ajan päästä huomasin nimimerkin kohdalla lukevan: Captain.Darling. Eli minustakin olisi hyvä, että kyseinen herra vaihtaisi avatarin.

HaleronEdit: Nykyään näitä "Captain-faneja" näyttää olevan melkein joka paikassa. Eikö tuo ollutkin totta (ainakin osittain)?
Scary, Scary...
Leksa

Viesti Kirjoittaja Leksa »

[quote="Miss Ex-Haleron
HaleronEdit: Nykyään näitä "Captain-faneja" näyttää olevan melkein joka paikassa. Eikö tuo ollutkin totta (ainakin osittain)?[/quote]

Totta, Captain on kuninkaamme! ;)
There are 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Great-Devourer

tää partakuva on ainoo joka sopii vaik on mul muitakin mut ne ei sovi
Feeno

Viesti Kirjoittaja Feeno »

Ei varmasti ole ainoa joka sopii, netissä on miljardeja pikkukuvia. Täältä löydät vaikka mitä. Ja jos et todellakaan löydä mitään muuta, joudut olemaan ilman avataria. Ei toisen avataria ilman lupaa saa varastaa (varsinkaan ison pahan mode-sedän).
91,35665%:lla foorumikäyttäjistä on typerä kiertosigi. Jos kuulut niihin loppuihin 8,64335%:iin niin voisit syödä vaikka pääsi.
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

http://forums.sotavasara.net/profile.ph ... ile&u=6527 Tuossa meillä on toinenkin sankari. Minäkin alunperin ihmettelin The Captainin viestien tason laskua, mutta kun tarkemmin katsoi, niin syy selvisi. Kapteenia voi ihannoida muutenkin kuin samalla avatarilla. Vaihtakaa ne, pyydän.
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Jahas, The Captain on varsinainen (köh-turha-köh) julkku, kun kaikki haluaavat käyttää hänen avatariaan.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Valtard

Viesti Kirjoittaja Valtard »

Puijossa taitaa olla The Captain -fanikerho, kun Captain.Darling ja DevouderOfTheWorlds on molemmat Kuopion Puijosta.
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Avatarien tarkoitus on tehdä ihmiset helpommin tunnettaviksi, koska jostain syystä näkömuistiin helpommin piirtyy juuri tietty kuva kuin joku epämääräinen nimimerkki. Ihmisten tunnistettavuus ei lisäänny, jos useampi ihminen alkaa käyttää samaa avataria.

Itse henkilökohtaisesti paheksun saman avatarin käyttöä, joka on jollakulla toisella valmiiksi käytössä ja mielestäni - siis vain omana henkilökohtaisena mielipiteenäni - lähentelee asiatonta käytöstä.

Suosittelen lämpimästi, että Captain.Darling etsit itsellesi uuden avatarin.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Feeno kirjoitti:Ei toisen avataria ilman lupaa saa varastaa (varsinkaan ison pahan mode-sedän).
Soosoo... Ihmisä ei saa arvostella heidän ulkonäön perusteella. Rumankin kuvatuksen takana voi sykkiä kultainen sydän ;)

Sitä paitsi THE captain näyttää avatariltansa (kuten me kaikki ;) ) Ja darling taas ei.

Itse kylä huomasin heti että eri henkilö on kyseessa. Mutta silti en pidä siitä että 3 eri ihmistä käyttää samaa avataria.

Syyksi että pari ihmistä on ottanu captainin avatarin veikkaisin että captain taisi antaa linkin omasta avataristaan esimerkiksi muille.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

figunarkki kirjoitti:Sitä paitsi THE captain näyttää avatariltansa (kuten me kaikki ;) )
Pitäisiköhän tästä huolestua? Nimittäin tuo sinun on aikas karmiva...

(Tarkoittaako tämä muuten sitä, että minä olen näkymätön?)

Noniin, mutta takaisin ontopicin viereen. Vaikka The Captainin ihannoiminen on varmasti hyvin imartelevaa, voisi sen tehdä esimerkiksi "The Captain on jumalani"-sigillä Kapun avatarin kopioimisen sijaan.

Ja Kapu on jumala.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Feeno

Viesti Kirjoittaja Feeno »

Hmm. Ihmisten taju On-topicin ja Off-topicin rajasta on kadonnut. Alkuperäinen kysymyshän oli miksei Kultasemme avatar näy.
91,35665%:lla foorumikäyttäjistä on typerä kiertosigi. Jos kuulut niihin loppuihin 8,64335%:iin niin voisit syödä vaikka pääsi.
Blöö

Viesti Kirjoittaja Blöö »

Feeno kirjoitti:Hmm. Ihmisten taju On-topicin ja Off-topicin rajasta on kadonnut. Alkuperäinen kysymyshän oli miksei Kultasemme avatar näy.
Joka taas on näkynyt hyvin kokoajan, mikä taas ei ole hyvä asia on se, että se on edelleen sama kuin The Captainin.
Murmelimies

Viesti Kirjoittaja Murmelimies »

Olen jo jonkin aikaa ihmetellyt , että mistä tuo kuva on, siis onko se jostakin sarjakuvasta vai mistä ?
Valtard

Viesti Kirjoittaja Valtard »

Murmelimies kirjoitti:Olen jo jonkin aikaa ihmetellyt , että mistä tuo kuva on, siis onko se jostakin sarjakuvasta vai mistä ?
Tais olla Aku Ankka -lehdestä...
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”