neuvokaa mua!!
-
Great-Devourer
miks mikkään ees tarpeiden mukainen avatar käy 
neuvokaa mua!!
neuvokaa mua!!
“The Great beast is come. Devourer of Worlds”
- ankara halla
- Valvoja
Re: Avatareista
Olet kai lukenut tämän threadin? Jos et ole niin ei kuin lukemaan.Captain.Darling kirjoitti:miks mikkään ees tarpeiden mukainen avatar käy
neuvokaa mua!!
Jos taas olet eikä silti toimi niin silloin sinun täytyy kyllä olla hieman tarkempi sen suhteen, että mikä mättää. Paha tuohon on muuten mitään sanoa.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Käyttäjätiedoissa on kohta jossa lukee kääpiönkokoisilla kirjaimilla "lisää avatar tästä!", paina sitä. Tämän jälkeen sitten valitset kovalevyltäsi oikean kokoisen avatarin ja painat OK. Tämän pitäisi toimia, ellei sinulta ole otettu pois oikeuksia avatariin. Oletko joskus ennen yrittänyt asentaa avataria? Toivottavasti tämä auttaa.
-
Great-Devourer
- The Captain
- Valvoja
Jep. Pitäisin erittäin kohteliaana, että vaihtaisit sen mahdollisimman nopeasti. Varsinkin nickisi ansiosta sekaannuksia saattaisi sattua (tosin heti tekstiäsi lukiessa kyllä huomaa taunompikin, että eri upseerismiehestä on kyse).
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Humppakeppi
Tuo on totta. Ihmettelin tuossa jonkin aikaa sitten, että miksi The Captain on tehnyt tälläisen topikin (ja hänen viestinsä oli täynnä kirjoitusvirheitä). Vähän ajan päästä huomasin nimimerkin kohdalla lukevan: Captain.Darling. Eli minustakin olisi hyvä, että kyseinen herra vaihtaisi avatarin.The Captain kirjoitti: Varsinkin nickisi ansiosta sekaannuksia saattaisi sattua (tosin heti tekstiäsi lukiessa kyllä huomaa taunompikin, että eri upseerismiehestä on kyse).
HaleronEdit: Nykyään näitä "Captain-faneja" näyttää olevan melkein joka paikassa. Eikö tuo ollutkin totta (ainakin osittain)?
Scary, Scary...
-
Great-Devourer
Ei varmasti ole ainoa joka sopii, netissä on miljardeja pikkukuvia. Täältä löydät vaikka mitä. Ja jos et todellakaan löydä mitään muuta, joudut olemaan ilman avataria. Ei toisen avataria ilman lupaa saa varastaa (varsinkaan ison pahan mode-sedän).
91,35665%:lla foorumikäyttäjistä on typerä kiertosigi. Jos kuulut niihin loppuihin 8,64335%:iin niin voisit syödä vaikka pääsi.
-
Stenvall
http://forums.sotavasara.net/profile.ph ... ile&u=6527 Tuossa meillä on toinenkin sankari. Minäkin alunperin ihmettelin The Captainin viestien tason laskua, mutta kun tarkemmin katsoi, niin syy selvisi. Kapteenia voi ihannoida muutenkin kuin samalla avatarilla. Vaihtakaa ne, pyydän.
- Rectunator
Avatarien tarkoitus on tehdä ihmiset helpommin tunnettaviksi, koska jostain syystä näkömuistiin helpommin piirtyy juuri tietty kuva kuin joku epämääräinen nimimerkki. Ihmisten tunnistettavuus ei lisäänny, jos useampi ihminen alkaa käyttää samaa avataria.
Itse henkilökohtaisesti paheksun saman avatarin käyttöä, joka on jollakulla toisella valmiiksi käytössä ja mielestäni - siis vain omana henkilökohtaisena mielipiteenäni - lähentelee asiatonta käytöstä.
Suosittelen lämpimästi, että Captain.Darling etsit itsellesi uuden avatarin.
Itse henkilökohtaisesti paheksun saman avatarin käyttöä, joka on jollakulla toisella valmiiksi käytössä ja mielestäni - siis vain omana henkilökohtaisena mielipiteenäni - lähentelee asiatonta käytöstä.
Suosittelen lämpimästi, että Captain.Darling etsit itsellesi uuden avatarin.
- figunarkki
Soosoo... Ihmisä ei saa arvostella heidän ulkonäön perusteella. Rumankin kuvatuksen takana voi sykkiä kultainen sydänFeeno kirjoitti:Ei toisen avataria ilman lupaa saa varastaa (varsinkaan ison pahan mode-sedän).
Sitä paitsi THE captain näyttää avatariltansa (kuten me kaikki
Itse kylä huomasin heti että eri henkilö on kyseessa. Mutta silti en pidä siitä että 3 eri ihmistä käyttää samaa avataria.
Syyksi että pari ihmistä on ottanu captainin avatarin veikkaisin että captain taisi antaa linkin omasta avataristaan esimerkiksi muille.
Pitäisiköhän tästä huolestua? Nimittäin tuo sinun on aikas karmiva...figunarkki kirjoitti:Sitä paitsi THE captain näyttää avatariltansa (kuten me kaikki)
(Tarkoittaako tämä muuten sitä, että minä olen näkymätön?)
Noniin, mutta takaisin ontopicin viereen. Vaikka The Captainin ihannoiminen on varmasti hyvin imartelevaa, voisi sen tehdä esimerkiksi "The Captain on jumalani"-sigillä Kapun avatarin kopioimisen sijaan.
Ja Kapu on jumala.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
-
Murmelimies